R-apiD Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Jeg har lyst på en vannblokk til mitt hovedkort, Aopen AK79D-400 MAX, men jeg fant ingen? Kan noen se om de finner noe til meg? Skal passe TT's Bigwater. - Webshop: Helst Microplex, Psdata eller lignende, Norge only Takker for svar! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 NB eller CPU du skal kjøle? Lenke til kommentar
R-apiD Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Sry! Internettet hos meg har vært borte nå Det er NB jeg skal ha blokk til ja. TT Bigwater kommer i posten snart, så jeg har cpu-vannblokk da... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Denne eller denne passer sikkert Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 di blokkene som vågebu linker til passer nokk men du må bytte nipler på di eller prøve å tvinge bigwater slangen over. blokkene: 10mm bigwater slanger: 8mm noen som har erfaringer med å varme opp slange å som vet at man får en 8mm på en 10mm nippl ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tror ikke det er så lett å utvide slangen så mye, så det beste er vel å bytte nipler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå