mrmattis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Min snart 60 år gamle far, har bestemt seg for å gå til innkjøp av en bærbar pc. Han ønsker noe å sysle med når har går av med pensjon. Han har svært begrenset pc erfaring, så dette må han lære fra bunnen av. Budsjettet er maks 10 000 kroner, og han har også ønske om mulighet for trådløst internett. Tror også det er en fordel om maskinen har innebygd kortleser, da han har digitalkamera og printer fra før. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=76480 Microsoft® Windows® XP Home Edition AMD Athlon™ 64 3000+ PowerNow!™-teknologi 512 MB DDR PC2700 333 MHz (2x256MB) 80 GB EIDE-harddisk, ATA 100 4200 rpm 15,4” WXGA BrightView Widescreen TFT-skjerm NVIDIA® GeForce™4 440 Go 64MB dedikert skjermminne Grensesnitt IEEE 1394 DVD Writer dual format (+/-R +/-RW) Digitalmedieleser (5-i-1) (SD, Smart Media, Memory Stick, Memory Stick Pro, Multimedia Card) Wireless LAN 802.11b/g Stikkord: Mulighet for trådløs internett Brukervennlig, gjerne med god support God gjerne stor skjerm, da synet hans er så som så. Kortleser Lavt støynivå Trådløs internett kan jo kjøpes utenom, da muligens kombinert med bredbåndstilbud ? Mulig det lønner seg, da han skal bestille bredbånd også. Kan noen vennligst evaluere nevnte pc for meg, sjekke om det er et godt valg ? mrmattis Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Lavt støynivå? Det har ikke den der. Den maskinen du linker til har DTR prosessor. Vil du ha en som har lavt støynivå, så velg en Centrino basert pc. De fleste er som regel ganske støyfrie. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Eller en pc med Low-power Athlon64 cpu, Acer Ferrari, den koster dog litt mer Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Eller en pc med Low-power Athlon64 cpu, Acer Ferrari, den koster dog litt mer Men den er absolutt verdt det Lenke til kommentar
Hofstater Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei, sitter på en Pentium-m pc jeg .. er utrolig fornøyd med den "en 1.6" pentium-m tilsvarer 1 ghz mer .. dvs min er 2.6 ghz .. men skal du ha en støysvak pc er en pentium-m et må ha-must .. Anbefaler en FUJITSU SIEMENS bærbar pc har det selv og er ekstremt fornøyd, spesielt med ytelsen og brukervenligheten.. min har følgende Centrino "1.6 GHZ" 1024 "3200" ddr Radeon 9700 SE XP mediacenter 80 GB minnekortleser DVD-brenner Widescreen "15,4" Trådløst nettverk ... For å si det sånn har min pc, det du trenger og kanskje litt til jeg betalte ca. 9000,- for den i "TYSKLAND", ganske billig, så du får dessverre ikke tak i den i NORGE, det var også et "spesielt tilbud" i en spesiel kjede Men du må ha lykke til med valget til din fars laptop Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Eller en pc med Low-power Athlon64 cpu, Acer Ferrari, den koster dog litt mer Men den er absolutt verdt det Hihi ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå