Gå til innhold

Skandale at hoceyspillere har sex?

Anbefalte innlegg

Etter det jeg har forstått var det frivillig "samkvem", og jeg ser virkelig ikke problemet dersom dette stemmer.

Etter hva jeg forstod var den bedre fjerdedel av dette samkvemmet ute av stand til å huske noe som helst. Resten var fulle. Hvis det stemmer at jenten var dopet ned er det så absolutt kritikkverdig. Nå er det kanskje ikke det at de hadde sex som var ille, men at de var fullstendig drita. Å oppføre seg ansvarlig er det i hvert fall ingen som skal anklage den gjengen for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg forstod var den bedre fjerdedel av dette samkvemmet ute av stand til å huske noe som helst. Resten var fulle. Hvis det stemmer at jenten var dopet ned er det så absolutt kritikkverdig. Nå er det kanskje ikke det at de hadde sex som var ille, men at de var fullstendig drita. Å oppføre seg ansvarlig er det i hvert fall ingen som skal anklage den gjengen for.

Det er en påstand fra henne. Uansett så vil jeg tro at utfallet ville vært det samme om hun husket det og løy om at det var en voldtekt. Omtalen er kommet og sexen grunn nok til å hive de ut fra klubben, selv om de vistnok var på samling for landslaget, og ikke for klubben.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette kan virke litt sånn som Birgitte Tanks-saken. Fetteren ble frikjent, fordi det ikke fantes nok beviser til å felle han, men det de hadde av beviser antydet at han hadde gjort det, og dette holdt visst nok til å dømme han til å betale erstatning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...