Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skal vi se, vi har en klasseavis som skal settes sammen, og jeg tenkte at det skulle gjøres litt proft, så derfor lurer jeg på om det finnes et (enkelt) program hvor man kan lage avis eller noe i den duren. Skjønner dere hva jeg lurer på? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Publisher vil nok være det beste.... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Quark gjør det... Eneste problemet er at det er 30 000kr's program. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Quark gjør det... Eneste problemet er at det er 30 000kr's program. Quark er sammenlignet med InDesign CS noe søppel, ingenting kan forsvare kjøp eller oppgradering av Quark i dag. Siden dette er en skoleavis og dere neppe er villig til å bruke mellom 10 000 og 20 000 i prgramvare er nok kanksje Publisher beste løsning (selv om dette er noe søppel, men klart bedre enn å gjøre det i word)... Powerpoint kan også brukes, men ikkje noe superprogram det heller. Skal det gjøres innenfor 30 dager er en trial versjon av InDesign en mulighet, lastes ned fra www.adobe.com. InDesign er uten tvil det beste programmet for ombrekk og utforming av trykksaker. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det gamle Pagemaker fra Adobe var iallfall noe dritt. Ingen angrefunksjon. Håper dette er forandret på i InDesign CS Pakemaker Edition. Jeg synes forøvrig Quark er ypperlig. Priskritikken samtykker jeg i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå