Midnight_walker Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Første forsøk!! Har vært Simpsons-fan i 10 år Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Prisen på Maggie var det verste å huske.... Forventer man at en sikkelig "Simpsons geek" må huske det?? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Første forsøk!! Har vært Simpsons-fan i 10 år Har vært det en stund jeg også men det er vel de siste 4-5 årene det har kommet sikkelig frem. var vel større Donald fan før Men Simspons er bare konge.... Har enedlig innsett at Donald ikke er helt det for meg. mye mer genial humor I the Simpsons... Endret 15. februar 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har sett 3 Simpsons-episoder og kom til £2000 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Har sett 3 Simpsons-episoder og kom til £2000 For det første gratulere.. har du tenkt til å begynne å se mer på simpsos da? Har sikkert sett langt over 100 episoder.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 det eneste problemet var den siste ( hvordan inn i helsike skulle jeg vite det)har sett ALLE episodene 1-15. sesong Svaret på spørsmålet ditt sa du vel selv. Hvordan skal du vite det? ...Jo, du har jo sett ALLE episodene i sesong 1-15! Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Nei da klarte eg ikkje. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kult da Klarte det seff på første forsøk, ellers ville det vært en katastrofe. Jeg vet med 99,9% at jeg har sett alle episodene så langt. Den siste var så klart vanskeligst. Sånn skal det jo være. Hjelpemiddlene var ikke mye til hjelp Måtte bare sjekke ut hvordan de skulle få til "ring en venn"... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hos meg funker ingen av hjelpemidlene. Skulle hatt hjelp på det siste. Hvem i huleste får med seg noe sånt. Edit: Har sett 344 forskjellige episoder. Regner med at det skal være alle. Endret 15. februar 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Ja, den var vrien.Gjetta begge gangene. Vil si at du ser det ikke noe særlig godt i introen heller:P Jeg har alltid fasinert meg av den prisen, så jeg freezet bilde et par år tilbake, hukommelsen satt enda Endret 15. februar 2005 av Deuz Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 det sies at på en episode så skal det stå noe annet på den prisen. Har ikke funnet den episoden enda. Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 det sies at på en episode så skal det stå noe annet på den prisen. Har ikke funnet den episoden enda. :!: Hvorfor ikke dedikere livet til å se gjennom alle 344 episodene Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 det sies at på en episode så skal det stå noe annet på den prisen. Har ikke funnet den episoden enda. :!: Hvorfor ikke dedikere livet til å se gjennom alle 344 episodene Hehe, det er bare noe jeg har hørt. Om det er sant vet jeg ikke. Får begynne i morgen Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) det sies at på en episode så skal det stå noe annet på den prisen. Har ikke funnet den episoden enda. :!: Hvorfor ikke dedikere livet til å se gjennom alle 344 episodene Så vidt jeg husker da jeg så episoden forgje gang var prisen en annet en det som var riktig på på milionær-spillet. Endret 16. februar 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Første forsøk.. Siden jeg har akuratt det bilde av maggie med prisen på desktopen Ellers hadde det vel blitt 4 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Klarte den på andre forsøk når jeg prøvde den en gang i fjor. Klarte den på terdje forsøk i fjor og tredje forsøk i år også. EDIT: Første spørsmål er litt dum, med tanke på at "Homer den gule" står i bakgrunnen. Endret 19. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Første forsøk, alle var jeg helt sikre på untatt den prisen. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) det eneste problemet var den siste ( hvordan inn i helsike skulle jeg vite det)har sett ALLE episodene 1-15. sesong Svaret på spørsmålet ditt sa du vel selv. Hvordan skal du vite det? ...Jo, du har jo sett ALLE episodene i sesong 1-15! for å se den prisen må man være ekstremt rask til å lese eller se det i saskte fil og det gidder jeg ikke, men jeg har faktisk sett alle episodene (mulig jeg overså noen men) Endret 19. februar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Andre forsøk. Dumme prisen på Maggie. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Prisen på Maggie er det det vistnok kostet å oppdra et barn i en mnd. i USA da serien ble laget, i følge USAs statistiske sentralbyrå... Første forsøk - I am the simpsons geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå