Gå til innhold

CS-lyd i Hamilton #SPOILERS HEREIN#

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg la merke til en rar ting i går, når jeg så Hamilton.

Gruppen spesialsoldater ledet av Hamilton skal drepe gjengen med russere som frakter atomvåpen. Han ene kommer seg unna, og kompisen til Hamilton, Åke, stikker etter ham. Åke tar ham igjen og sparker ham ned en bakke. Deretter tar han kniven og setter den til strupen på russeren. Den lyden som kommer når kniven settes til strupen kan jeg sverge dyrt og hellig at er knifestab i CS. Dessuten er alle slå-lyder også helt amatør. Kan noe bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er dårlig på å skjønner om ting er spøker eller ei, men jeg antra du er sånn passe seriøs.

Hamilton kom i 1998, Cs i 1999 ergo svaret er nei.

Men kanskje jeg har misforstått. Om du mener stab lyden i cs er tatt fra hamilton kan dette godt stemme.

Endret av ericthelord
Lenke til kommentar
Jeg la merke til en rar ting i går, når jeg så Hamilton.

Gruppen spesialsoldater ledet av Hamilton skal drepe gjengen med russere som frakter atomvåpen. Han ene kommer seg unna, og kompisen til Hamilton, Åke, stikker etter ham. Åke tar ham igjen og sparker ham ned en bakke. Deretter tar han kniven og setter den til strupen på russeren. Den lyden som kommer når kniven settes til strupen kan jeg sverge dyrt og hellig at er knifestab i CS. Dessuten er alle slå-lyder også helt amatør. Kan noe bekrefte dette?

Da har du visst du et stort fritidsproblem. Verste framstilling av Russland ever. Alltid skal russere være slemme mens gode Hamilton skal eie alle.

Håper at du bare så en serie el.no og ikke ser hele driten.

Lenke til kommentar

Har ikke lagt merke til akkurat dette wh1te prater om, men jeg spilte mye Daggerfall back in the days...og har hørt den samme karakteristiske døra som knirker i flere TV-serier og filmer. Har også lagt merke til lydeffekter fra Red Alert (folk som skriker og sånt) i noen action/krigsfilmer. Hvem som "stjeler" fra hvem vet jeg ikke... Mon tro om det er en slags lydeffekt-database de tar det fra? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg skal legge klippet inn på maskinen og legge det ut her. Jeg HAR RETT!

Ja, gjør det. Ble nysgjerrig på dette jeg.

Cs kom vel tidligere ut enn i 1999?

BETA 1.0

[6.19.99]

» weapons: usp, glock, shotgun, m4a1, mp5 navy, TMP, awp, G3/SG-1 & FN M249 PARA

» hostage rescue scenario

» custom maps: cs_siege, cs_mansion, cs_wpndepot, cs_prison

nope kom i 99.

Lenke til kommentar

ja, det er store "lyd bibliotek" dem tar lyder fra... man kan kjøpe seg tilgang til noen av de mer tilgjengelige(i.e. ikke de største som f.eks. filmselskap bruker kan jeg da anta) via diverse nettsteder også...

er ikke så merkelig at det er flere som deler samme lyder da..

f.eks. den pfooosh lyden når ting eksploderer man ofte hører i dårlige action filmer.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
f.eks. den pfooosh lyden når ting eksploderer man ofte hører i dårlige action filmer.

Er det den Doom 2 lyden du tenker på? Den som er på sistebossen når han sender ut sånne dingser som blir til monster?

ikke veit jeg, men den her en tendens til å komme når oljetønner går i lufta på slike filmer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...