Keylar Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Og dette er utelukka dispels.Paladiner sitter da igjen med to, 2, heals, hvorav den ene kontinuerlig spammes. Å heale som paladin er drittkjedelig. Er helt enig, tror aldri jeg har kjeda meg så mye som jeg gjør når jeg løper ett random idiot i guildet å trykker 111111111111111111111111111111111 til jeg spyr. Glad AoC kommer snart Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er dette noe å gå etter når jeg levler paladinen min? Imp. SotC kan da ikke være noe bra, og Parry vil jeg tro gir deg mye mindre nedetid enn Benediction ville gjort. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er dette noe å gå etter når jeg levler paladinen min? Imp. SotC kan da ikke være noe bra, og Parry vil jeg tro gir deg mye mindre nedetid enn Benediction ville gjort. 8810764[/snapback] Seal of the crusader er ræva, det samme er judgment of the crusader mens du levler. Ser altfor mange skrotinger som judger SotC hver eneste gang de skal denge en ny mob. Bortkasta tid og mana er det. Benediction og deflection er begge greie, men ærlig talt er det ikke himmel og hav i forskjell blant de første to tierene av talents. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Forresten noen som vet om en god plass å aoe-grinde som Protection i Outland? Gjerne mobs som dropper ting som er verdt litt? Singletarget grinding i protection er jo så uhyyre treigt, og den eneste måten jeg kan grinde effektivt er hvis det er mange folk som samler seg raskt rundt meg. Sliter nemlig med pengene om dagen, ettersom alt av penger går med til stamina enchants/gems for å veie opp for den lave hp'en vi har, samtidig som repaircostene etter utallige dødsfall sliter hardt på gullbeholdninga. PS: Det må for all del IKKE være castermobs. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Seal of the Crusader er fin til å øke weaponskill og i lengre raid-/bossfights hvor folk ikke gidder å ta med en retpala uansett. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Forresten noen som vet om en god plass å aoe-grinde som Protection i Outland?Gjerne mobs som dropper ting som er verdt litt? Singletarget grinding i protection er jo så uhyyre treigt, og den eneste måten jeg kan grinde effektivt er hvis det er mange folk som samler seg raskt rundt meg. Sliter nemlig med pengene om dagen, ettersom alt av penger går med til stamina enchants/gems for å veie opp for den lave hp'en vi har, samtidig som repaircostene etter utallige dødsfall sliter hardt på gullbeholdninga. PS: Det må for all del IKKE være castermobs. 8811587[/snapback] Demon Hunter Trainees (tror jeg de heter) i Shadowmoon Valley mener jeg var populære Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Forresten noen som vet om en god plass å aoe-grinde som Protection i Outland?Gjerne mobs som dropper ting som er verdt litt? Singletarget grinding i protection er jo så uhyyre treigt, og den eneste måten jeg kan grinde effektivt er hvis det er mange folk som samler seg raskt rundt meg. Sliter nemlig med pengene om dagen, ettersom alt av penger går med til stamina enchants/gems for å veie opp for den lave hp'en vi har, samtidig som repaircostene etter utallige dødsfall sliter hardt på gullbeholdninga. PS: Det må for all del IKKE være castermobs. 8811587[/snapback] Demon Hunter Trainees (tror jeg de heter) i Shadowmoon Valley mener jeg var populære 8812504[/snapback] Ja faen, at jeg ikke tenkte på det litt tidligere, de står jo ekstremt tettpakka og er nesten alle melee.. Hmm, får sjekke om de dropper noe bra i tillegg.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Åh, herregud, de var ekstremt deilige. Man kan AoE-grinde dem som både Holy og Prot, og man føler seg nesten som en mage. Respawnraten er rask, og de dropper Arcane tomes og sunfury signets. Og ja, alle er melee. Bare pass på å ikke pulle elitene som patrollerer rundt. Endret 8. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Myx Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=YYVzB7oySxg o.O Video av noe syk aoe grinding utenfor BT Endret 8. juni 2007 av mythix Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 http://www.youtube.com/watch?v=YYVzB7oySxg o.O Video av noe syk aoe grinding utenfor BT 8814144[/snapback] Hva pokker var det han brukte for å gå hp tilbake? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Regner med at det seal/judgment of light, uten å ha sett filmen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan også tenke meg at http://thottbot.com/i27529 har en finger med i spillet. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan også tenke meg at http://thottbot.com/i27529 har en finger med i spillet. 8819458[/snapback] Der har vi nok årsaken Lenke til kommentar
Myx Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 http://www.youtube.com/watch?v=YYVzB7oySxg o.O Video av noe syk aoe grinding utenfor BT 8814144[/snapback] Hva pokker var det han brukte for å gå hp tilbake? 8819362[/snapback] Prøvde å tangere dette med min paladin i går uten særlig hell, uten Figurine of the Colossus Mistet jeg HP for fort og døde. Det gikk en jævel i meg, fordi dette skulle jeg klare, så løsningen ble en druid til å heale meg og da gikk det fint. Vi fant ut at det beste var å la meg få litt tid alene for å AOE helt til jeg var på lav HP for så å bruke bubble for å heale meg opp til fullt igjen. Når bobla gikk ut så healet druiden meg resten av fighten. Som sagt, ikke pulll elite'ne da de drainer all manaen din *fort* Vi drepte forøvrig eliten etterpå med druiden som tank og meg som healer. Jeg har såpass med +heal (ca 1500) at jeg kunne downranke til flash rank 4 (90 mana) og holde druiden i live med det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Med concentration og 5/5 spiritual focus kan du slenge ut en concentration, og så en big heal uten at de kan interrupte deg. Funker for meg. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tror ikke han her sto å heala for å si det sånn.. Uther Flash of Light now!! http://www.wowwiki.com/Uther_Lightbringer Lenke til kommentar
Myx Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Med concentration og 5/5 spiritual focus kan du slenge ut en concentration, og så en big heal uten at de kan interrupte deg. Funker for meg. 8820591[/snapback] Jepp, fungerer vanligvis for meg også, men her snakker vi om at det er en 30-40 (?) DW melee mobs med sinnsyk attack speed som går bananas på deg. Det blir litt interupt av slikt. Bruker t.o.m. imp cons. aura, men det hjelper ikke stort heller :s Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Med concentration og 5/5 spiritual focus kan du slenge ut en concentration, og så en big heal uten at de kan interrupte deg. Funker for meg. 8820591[/snapback] Jepp, fungerer vanligvis for meg også, men her snakker vi om at det er en 30-40 (?) DW melee mobs med sinnsyk attack speed som går bananas på deg. Det blir litt interupt av slikt. Bruker t.o.m. imp cons. aura, men det hjelper ikke stort heller :s 8820902[/snapback] Man kan ikke bli interrupta av dmg med 5/5 SF og imp conc aura Lenke til kommentar
Myx Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Man kan ikke bli interrupta av dmg med 5/5 SF og imp conc aura 8821041[/snapback] I teorien: nei det skal man ikke, men i praksis skjer det altså. Reis utenfor Black Temple, pull alle Blood Elf'ene i campen hvor det er bare melee mobs og prøv selv. Paladin talents er så full av bugs og larver at det er helt håpløst. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg splitter dem opp i sånn 15x2, bare å drikke litt vann og pulle en ny pack. Er vel gearet mitt som ikke holder til alle samtidig, da jeg er holyspecced med healin-gear. Jeg har enda ikke opplevd å bli interrupta. Ser ikke helt hva du mener med at den er bugga. Prøvde testserver med protpally også, og da kunne man lett drepe dem uten særlige behov for heals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå