Keylar Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (Ja veit detter er et flamebait..) Har hatt med Paladins som dps mang en gang. og det er ytters sjeldent de kommer over meg (Tank) på epeen lista. De som gjør det er alikavel laaangt fra andre dps klasser. Kan likegodt 4manne spør du meg *prepairs for the wrath of Paladins* Dere er konge til å heale og tanke da. Holder ikke det? 8758932[/snapback] hva er det for dritt geara paladins du har med deg da. Og uansett hadd en paladin outdpsa alle andre hadde vi ikke trengt de 8 andre klassene. Tror du bør lese http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...285169644&sid=1 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med 5mans da? crushing er ikke noe problem der å med imp righeus fury, imp conc aura og 5/5 spiritual focus. BoS på resten av partyet. Tror jeg skal teste det engang:D 1 paladin 4 hunters does Shadowlabs elns:) 8783562[/snapback] Paladins gir jo alt for lite healing aggro hva enn du gjør, dps eller shaman healer vil ta aggro fra deg med engang Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Om du har mer en 1 mobs på deg, kan det bli hard, siden healing blir avbrutt, og forsinket når du blir angrepet 8777758[/snapback] Paladiner som blir avbrutt i healing..... Hahaha. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja den ble litt feil, men mente forsinket Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ja den ble litt feil, men mente forsinket 8786064[/snapback] Du tok vel strengt tatt ikke poenget mitt. Poenget mitt er at paladiner med spiritual focus og concentration aura har 105% sjanse til å unngå spell interruption når de tar skade. (Talentet ligger tidlig i holy-treet og er noe de aller fleste paladiner med respekt for seg selv velger.) Med andre ord ble de ikke avbrutt med mindre noen counterspeller/kicker/silencer etc. Endret 5. juni 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 High end raiding? Tullprat. Når man healer seg selv kan man ikke blokke, og da får man crushing blows på seg i hytt og pine, man får heller ikke brukt Holy Shield/BoSanc og Seals (noe som gir dårligere threatmanagement og damagemitigation). Heals er elendig i tankegear (500 per flash of light? Hurra). Greit at folk har meninger, men virker som mange bare sitter og finner på ting. En ting som stemmer er at paladins uavhengig av spec kan heale "greit" i fullt healinggear dersom man ikke har andre healers online / ikke trenger paladinen til å tanke i det øyeblikket. 8781592[/snapback] Såvidt jeg vet skrev jeg ikke "kan brukes som main tank". Kan nevne encounters i fleng der paladins er gode til å plukke opp adds med healing aggro. Heale "greit" ? Paladins er hvis du spør meg den beste healing classen, men man må jo selvfølgelig ha gear, som med alle andre classes. Sikkert mange som kommer til å krangle med meg når jeg sier paladins er den beste healing classen, men de er i hvertfall ikke dårligere enn priest/druid/shaman. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Heale "greit" ? Paladins er hvis du spør meg den beste healing classen, men man må jo selvfølgelig ha gear, som med alle andre classes.Sikkert mange som kommer til å krangle med meg når jeg sier paladins er den beste healing classen, men de er i hvertfall ikke dårligere enn priest/druid/shaman. 8788542[/snapback] Hadde ikke vært meg imot om paladiner var dårlige på healing. Så kunne vi endelig slippe denne jævla cleric-rollen og endelig bli paladiner igjen, ikke plate-prester som spammer flash of light til krampa tar oss. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Såvidt jeg vet skrev jeg ikke "kan brukes som main tank". Kan nevne encounters i fleng der paladins er gode til å plukke opp adds med healing aggro. Heale "greit" ? Paladins er hvis du spør meg den beste healing classen, men man må jo selvfølgelig ha gear, som med alle andre classes. Poenget mitt var SPEC. En holypriest er betraktelig bedre enn en protection-paladin til å heale, sant? Vis meg en video i en high-end-raiding encounter hvor en Paladin healtanker, eller link til et guild som bekrefter det. Ellers henviser jeg til min forrige post for alle ulempene med å healtanke. Poenget forsvinner jo når man står der i tankegear, slenger ut 7 holy lights og går oom på flekken, eller bruker flash of light som treffer for 500 og får mye mindre threat og mitigation enn en paladin med holy shield + consecration og seals. Endret 5. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Guilden min ville vell være et eksempel på det. Siste encounter vi brukte en paladin som en viktig del av taktikken er vell Morogrim Tidewalker i SSC. Der forøvrig det var jeg som "tanket" addsa hans. Guild link finner du i signaturen min. Video: http://files.filefront.com/Paparazzi_vrs_M...;/fileinfo.html Edit: Anbefaler at du laster ned filmen, og ikke streamer. Endret 5. juni 2007 av Gundersen Lenke til kommentar
Degame Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Paladin med Rightous Fury og uten BoS får MYE healingaggro. Guilden min brukte dette i pre-nerf Nightbane, og nå på Morogrim. Og crushing er (vanligvis) ikke noe problem når det som slår deg ikke er level 73+. Retr paladins er også veldig viable i både 5-, 10- og 25-mans instanser. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 retri paladins i 5 mans er greit, men 10 og 25mans er ikke no å spare, eneste grunnen til å ha det er om du ikke finner noen paladins som vil være holy så du trenger buffs. Prot paladin derimot er helt greit, kan tanke ganske bra (som sagt tidligere, bra på morogrim om du bruker den taccticen) og spec litt mer holy så kan du også heale når det trengs Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 retri paladins i 5 mans er greit, men 10 og 25mans er ikke no å spare, eneste grunnen til å ha det er om du ikke finner noen paladins som vil være holy så du trenger buffs. Prot paladin derimot er helt greit, kan tanke ganske bra (som sagt tidligere, bra på morogrim om du bruker den taccticen) og spec litt mer holy så kan du også heale når det trengs 8797785[/snapback] Skal du være en skikkelig tank så er det langt bedre å være prot/ret, og styre unna holy. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 retri paladins i 5 mans er greit, men 10 og 25mans er ikke no å spare, eneste grunnen til å ha det er om du ikke finner noen paladins som vil være holy så du trenger buffs. Prot paladin derimot er helt greit, kan tanke ganske bra (som sagt tidligere, bra på morogrim om du bruker den taccticen) og spec litt mer holy så kan du også heale når det trengs 8797785[/snapback] Skal du være en skikkelig tank så er det langt bedre å være prot/ret, og styre unna holy. 8802315[/snapback] Men da være ubruklig til alt annet. Derfor druids er mer valgt som tanks enn paladins, siden de kan lett gå dps en fight Lenke til kommentar
Existence Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 De tank pallas som eg har spilt med, syns eg gjør en veldig god jobb med å holde aggro. Føler at når eg spiller med en tank palla at eg slipper å heale de andre like ofte, som om en war eller druid er tank. Endelig komt i en Guild nå som har en del tanks, og det gleder meg, så blir vel litt raiding framover no! snart 1100 healing Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 De tank pallas som eg har spilt med, syns eg gjør en veldig god jobb med å holde aggro. Føler at når eg spiller med en tank palla at eg slipper å heale de andre like ofte, som om en war eller druid er tank. Endelig komt i en Guild nå som har en del tanks, og det gleder meg, så blir vel litt raiding framover no! snart 1100 healing 8802562[/snapback] Nåja, det er vel kanskje sant når du sier det på den måten. Det eneste som er dritt er at vi tåler betydelig mindre enn warriors/druider fordi vi for det første har en dårlig mitigering av skade, samt lavere base hp. Merker allerede hvor mye tid og penger jeg har investert i utstyret mitt nå, og har så vidt klart å presse 10000 hp, der warriors lett ligger på 11000+. Fatter ærlig talt ikke at du gidder å heale. Makan til kjedelig healingklasse skal man leite lenge etter, vi paladiner altså. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 De tank pallas som eg har spilt med, syns eg gjør en veldig god jobb med å holde aggro. Føler at når eg spiller med en tank palla at eg slipper å heale de andre like ofte, som om en war eller druid er tank. Endelig komt i en Guild nå som har en del tanks, og det gleder meg, så blir vel litt raiding framover no! snart 1100 healing 8802562[/snapback] Nåja, det er vel kanskje sant når du sier det på den måten. Det eneste som er dritt er at vi tåler betydelig mindre enn warriors/druider fordi vi for det første har en dårlig mitigering av skade, samt lavere base hp. Merker allerede hvor mye tid og penger jeg har investert i utstyret mitt nå, og har så vidt klart å presse 10000 hp, der warriors lett ligger på 11000+. Fatter ærlig talt ikke at du gidder å heale. Makan til kjedelig healingklasse skal man leite lenge etter, vi paladiner altså. 8802588[/snapback] Vel Kombat-Kaare. Når det kommer til dmg mitigation så er warriors bedre men druid er egentlig dårligere. Greit druider har mer armour og ofte mer dodge men de har jo ikke parry og block. En paladin tar mye mindre dmg men har også mindre HP ergo, det er ikke noe feil med dmg mitigation men heller mangel på HP. Når du sier at paladin er en kjedelig healingclass så skønner jeg deg ikke. Vi har jo en masse annet og gjøre en og bare spamme flash of light 24/7. Ble litt mer morro nå etter patchen siden vi må passe noe bedre på manaen også. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vel Kombat-Kaare. Når det kommer til dmg mitigation så er warriors bedre men druid er egentlig dårligere. Greit druider har mer armour og ofte mer dodge men de har jo ikke parry og block. En paladin tar mye mindre dmg men har også mindre HP ergo, det er ikke noe feil med dmg mitigation men heller mangel på HP. Når du sier at paladin er en kjedelig healingclass så skønner jeg deg ikke. Vi har jo en masse annet og gjøre en og bare spamme flash of light 24/7. Ble litt mer morro nå etter patchen siden vi må passe noe bedre på manaen også. 8802652[/snapback] Det hjelper ikke om de har mer base armour og dodge, fordi vi paladiner må opp i så forbanna mye +defense for å bli uncrittable, og må neglisjere andre stats inntil vi har de 490 som trengs. Men skal ærlig innrømme at jeg ikke kjenner druider godt nok, men det jeg vet er at de overlever mye lenger enn oss, nettopp fordi de har nesten 65-70% damage mitigation fra armour, mot våre ~55%, i tillegg til en enorm healthpool. (Snakker omtrent likt gear) Men fortell meg hva du mener med at holy-paladiner har "masse" å gjøre, nå er jeg nemlig viiirkelig spent.. Som holy spammer du Flash of Light til krampa tar deg, og om du skal dra den helt ut, så kan du tilogmed være så frekk og slenge inn en Holy Light innimellom... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Gleder meg til å komme hjem fra jobb i dag, da blir det Whitemend pants på palaen , forhåpentligvis klarer jeg 2000 healing etter at jeg får de =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Steike. Hva ligger en helt vanlig flash på? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Steike. Hva ligger en helt vanlig flash på? 8802936[/snapback] Sannsynligvis rundt 1300-1400 vil jeg tro, grovt regna. Editert: Rå healing uten talents, dumme meg. Selvsagt bør det ligge på rundt 1500. Endret 7. juni 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå