Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Tips: De som skal lvle fra 60 til 70, sats på holy + resten på prot. Du vil få gruppe lett i instance siden pally er beste main healer i tbc, (med riktig gear). Det tar bare for lang tid til å prøve å gjøre quest / grinde med en paladin som er retri ( Som er den høyeste dps kilden). Tro meg, er 66 og er full holy nå. Sats på instance, spar questa til penger istede på lvl 70 =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tips: De som skal lvle fra 60 til 70, sats på holy + resten på prot. Du vil få gruppe lett i instance siden pally er beste main healer i tbc, (med riktig gear). Det tar bare for lang tid til å prøve å gjøre quest / grinde med en paladin som er retri ( Som er den høyeste dps kilden). Tro meg, er 66 og er full holy nå. Sats på instance, spar questa til penger istede på lvl 70 =)

8758070[/snapback]

Hva med prot. da? Det funker vel bedre til å grinde med i tillegg?

Lenke til kommentar

(Ja veit detter er et flamebait..)

 

Har hatt med Paladins som dps mang en gang. og det er ytters sjeldent de kommer over meg (Tank) på epeen lista. De som gjør det er alikavel laaangt fra andre dps klasser. Kan likegodt 4manne spør du meg :p

 

*prepairs for the wrath of Paladins*

 

Dere er konge til å heale og tanke da. Holder ikke det?

Lenke til kommentar
(Ja veit detter er et flamebait..)

 

Har hatt med Paladins som dps mang en gang. og det er ytters sjeldent de kommer over meg (Tank) på epeen lista. De som gjør det er alikavel laaangt fra andre dps klasser. Kan likegodt 4manne spør du meg :p

 

*prepairs for the wrath of Paladins*

 

Dere er konge til å heale og tanke da. Holder ikke det?

8758932[/snapback]

aoe tankinga er så genial syns jeg. Kompisen min holler alltid aggro når vi skal cleare trash i BM eller aoe'e generelt : )

Lenke til kommentar
(Ja veit detter er et flamebait..)

 

Har hatt med Paladins som dps mang en gang. og det er ytters sjeldent de kommer over meg (Tank) på epeen lista. De som gjør det er alikavel laaangt fra andre dps klasser. Kan likegodt 4manne spør du meg :p

 

*prepairs for the wrath of Paladins*

 

Dere er konge til å heale og tanke da. Holder ikke det?

8758932[/snapback]

Tja har mye å si med gear for paladins, men er enig.. paladins er ikke optimalt som dps, men greit for heroics om man plutselig trenger en healer.

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Tips: De som skal lvle fra 60 til 70, sats på holy + resten på prot. Du vil få gruppe lett i instance siden pally er beste main healer i tbc, (med riktig gear). Det tar bare for lang tid til å prøve å gjøre quest / grinde med en paladin som er retri ( Som er den høyeste dps kilden). Tro meg, er 66 og er full holy nå. Sats på instance, spar questa til penger istede på lvl 70 =)

8758070[/snapback]

Hva med prot. da? Det funker vel bedre til å grinde med i tillegg?

8758803[/snapback]

 

Prot er ikke den beste grinde specken mener jeg, generelt fordi da mangler du mega dps, og du bruker 2 min på hver mob... :p Men du bruker ikke så mye mana da pga høy armor og lite spells og bruke :p

Lenke til kommentar
Noen her som har prøvd å Heal tanke? hørtes litt artig å utfordrende ut!

8777182[/snapback]

 

Kan ikke si at jeg anbefaler det på noen måte. Problemet ligger for det meste i at manaforbruken skyter i været hvis du skal tanke og heale samtidig. Det er IKKE gøy å være healer å gå tom for mana, samtidig som spell interuption suger. :whistle: Selvfølgelig kan mye av spell interuption løses med noen poeng i improved concentration aura, men det er dumt å ta sjanser.

 

På den annen side er såkalt off-tank/off-healer er jo hysterisk morsomt, samtidig som du skulle kunne klare å spare litt mana til neste fight. Dette er forøvrig min favorittrolle, og den rollen paladinen rett og slett glitrer.

Lenke til kommentar
Noen her som har prøvd å Heal tanke? hørtes litt artig å utfordrende ut!

8777182[/snapback]

Det fungere nok dårlig som paladin ja. Ettersom klassen er laget for ikke kunen brukes på denne mten så har vi mindre threat på healing spells og bygger ikke mye aggro på det. Om du tenker på og bruke det i instancer så kommer du og bli avbturr mye i healongen din og noen kommer og overaggro deg etterhvert. Men klart det kan funke på lave levels muligens men ikke noe som jeg kan anbefalle.
Lenke til kommentar

High end raiding? Tullprat. Når man healer seg selv kan man ikke blokke, og da får man crushing blows på seg i hytt og pine, man får heller ikke brukt Holy Shield/BoSanc og Seals (noe som gir dårligere threatmanagement og damagemitigation). Heals er elendig i tankegear (500 per flash of light? Hurra).

 

Greit at folk har meninger, men virker som mange bare sitter og finner på ting. En ting som stemmer er at paladins uavhengig av spec kan heale "greit" i fullt healinggear dersom man ikke har andre healers online / ikke trenger paladinen til å tanke i det øyeblikket.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...