Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Protection er omtrent bare tull frem til Reckoning, ingen av talentene i protection gjør skaden din bedre på noen som helst måte, du kan nesten like gjerne lvle uten talents.

Du merker ingen forskjell på noen % mer eller mindre armor i low levels osv.

 

Jeg prøvde selv å AoE grinde på 30 før jeg fikk reckoning og det fungerte ikke. Uten reckoning mister du mye hp ettersom det er reckoning attacks med Seal of light /Judgement of light som holder hpen oppe.

 

Retri fram til 35, da får du Blessing of Sanct. + reckoning og kan AoE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er en smakssak. Noen som foretrekker Retribution hele veien også. Som både Tor-Gunnar og jeg har sagt er det null vits å starte med protection før 35-40. Det blir som å levle som protwarrior og arcanemage. Det ser man med en gang på lav-tier talents, at de ikke øker DPSen din.

 

Det ser ut til å gå sakte alene uansett, selv om bursten (selv med prot) sammen med roguen spiser seg gjennom mye.

 

Burst selv med prot? Skjønte ikke setningen helt her, om du mente burst var høy eller lav med prot. Prot har ekstremt dårlig burst. Da jeg AoE-grinda som level 70 med prot-pala ble det aller meste av skaden gjort av consecration, det sier litt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Mye det samme som et vanlig healing-build, så noe i denne duren. Light's grace er jeg usikker på om det er noe vits i (i og med at det er mye løping og folk ikke alltid er i line of sight i 2.5 sekunder), så den er tom. Er også usikker på hva som gir mest skadereduksjon av 2/3 Shield spec og 8 defense, så den er også åpen. Guardian's favor kommer litt an på hvilken klasse du spiller med, men er det en warrior/rogue, så er Blessing of Freedom prima mot kitere.

 

Skipper du Light's grace, kan du komme ned til Stoicism og 1/2 HoJ.

Lenke til kommentar

Å hoi, fikk interesse for paladinen min igjen etter den siste patchen.

Tok opp fulltids protection som nytt spec, og har allerede tanka meg gjennom tre 5-manns instancer.

Fungerte helt fint, enda jeg sitter med usle 9000 liv og 452 defense.

 

Om protection-treet blir enda litt mer buffa skal jeg faktisk vurdere å bruke tid på det, for slik å eventuelt kunne tanke i raids.

 

 

As for holy, det speccet kan grave seg ned og dø.

Lenke til kommentar

Likte ikke patchen men nå etter en stund så går det greit alikevel må jeg si. Må bare passe på manaen litt mer så går det greit. Gear har jo fått seg en bra buff så mp5 på gear gikk fra 85 til 109 og har nå 116. Healing gikk fra 1750 til 1850 og har nå 1950. Var litt oversasket da jeg så +2111 healing buffet. Litt digg med 17,5k armour også.

 

Mange går nå fkatiskt over på og bruke Holy light som main healing spell og

bruker da rank 4. Skal selv teste det litt mere nå og se hvordan det funker. Spesiellt på bossfighter da der det er greit og pot timern litt mer.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...