tmg Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Protection er omtrent bare tull frem til Reckoning, ingen av talentene i protection gjør skaden din bedre på noen som helst måte, du kan nesten like gjerne lvle uten talents. Du merker ingen forskjell på noen % mer eller mindre armor i low levels osv. Jeg prøvde selv å AoE grinde på 30 før jeg fikk reckoning og det fungerte ikke. Uten reckoning mister du mye hp ettersom det er reckoning attacks med Seal of light /Judgement of light som holder hpen oppe. Retri fram til 35, da får du Blessing of Sanct. + reckoning og kan AoE. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Greit, respeccer retribution nå. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Ja, er en smakssak. Noen som foretrekker Retribution hele veien også. Som både Tor-Gunnar og jeg har sagt er det null vits å starte med protection før 35-40. Det blir som å levle som protwarrior og arcanemage. Det ser man med en gang på lav-tier talents, at de ikke øker DPSen din. Det ser ut til å gå sakte alene uansett, selv om bursten (selv med prot) sammen med roguen spiser seg gjennom mye. Burst selv med prot? Skjønte ikke setningen helt her, om du mente burst var høy eller lav med prot. Prot har ekstremt dårlig burst. Da jeg AoE-grinda som level 70 med prot-pala ble det aller meste av skaden gjort av consecration, det sier litt. Endret 28. mai 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kommer til å gå protection fra level 35. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hva er en greiest arenaspec ? Blanding av holy og prot eller ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Skulle jeg gått arena med paladinen, hadde det blitt holy/prot, ja. Bedre å ha en dps-klasse som gir full pupp i en liten evighet, enn dps + halvdårlig dps som går i bakken etter kort tid. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Takk for kjapt svar. Har du et forslag til bulid Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mye det samme som et vanlig healing-build, så noe i denne duren. Light's grace er jeg usikker på om det er noe vits i (i og med at det er mye løping og folk ikke alltid er i line of sight i 2.5 sekunder), så den er tom. Er også usikker på hva som gir mest skadereduksjon av 2/3 Shield spec og 8 defense, så den er også åpen. Guardian's favor kommer litt an på hvilken klasse du spiller med, men er det en warrior/rogue, så er Blessing of Freedom prima mot kitere. Skipper du Light's grace, kan du komme ned til Stoicism og 1/2 HoJ. Lenke til kommentar
badedud Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skulle gjerne hatt noen komentarer til denne http://armory.wow-europe.com/character-she...hisper&n=Seceng driver å levler,er ikke noe glad i battelgrund. På forhånd takk Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Å hoi, fikk interesse for paladinen min igjen etter den siste patchen. Tok opp fulltids protection som nytt spec, og har allerede tanka meg gjennom tre 5-manns instancer. Fungerte helt fint, enda jeg sitter med usle 9000 liv og 452 defense. Om protection-treet blir enda litt mer buffa skal jeg faktisk vurdere å bruke tid på det, for slik å eventuelt kunne tanke i raids. As for holy, det speccet kan grave seg ned og dø. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Light's grace er alltid nice mot Curse of tongue etc Lenke til kommentar
Myx Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Light's grace er alltid nice mot Curse of tongue etc 8738638[/snapback] Jepp! :o) Ellers ville jeg aldri gått i noen arena med noe annet spec enn dette Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Likte ikke patchen men nå etter en stund så går det greit alikevel må jeg si. Må bare passe på manaen litt mer så går det greit. Gear har jo fått seg en bra buff så mp5 på gear gikk fra 85 til 109 og har nå 116. Healing gikk fra 1750 til 1850 og har nå 1950. Var litt oversasket da jeg så +2111 healing buffet. Litt digg med 17,5k armour også. Mange går nå fkatiskt over på og bruke Holy light som main healing spell og bruker da rank 4. Skal selv teste det litt mere nå og se hvordan det funker. Spesiellt på bossfighter da der det er greit og pot timern litt mer. Endret 1. juni 2007 av Phyx Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Med god timing av cooldowns og pot timers kan man spam heale Holy Light rank 11 i evigheter. Ikke alle steder dette er like nyttig, men. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har blitt 20 og fått Seal of Command. Fin burst, men noe ustabil imo. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har blitt 20 og fått Seal of Command. Fin burst, men noe ustabil imo. 8757207[/snapback] Mer stabil jo treigere våpen du har. Skjønt selv over tid knuser den seal of rghteousness ned i støvla. Mer stabil burst får du ikke før level 50, da åpner crusader strike seg som 41-poengeren i retribution. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 På level 50 er jeg Protection med fyll i Holy. :> Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Om jeg skule ha levlet på nytt så skulle jeg nok valgt retrib treet uten tvil. Selv når jeg levlet for 2 år siden litt drøyt nå så ble det prot med litt i holy. oh the days... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hehe, jeg levlet til 42 som holy "Back in the day" med skjold og sverd før jeg skjønte at dette kom til å gå tregt senere!. Gikk jo tregt der og da, men visste jo ikke hastigheten på andre klasser når dinga opp heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå