Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dps = Damage per second, jo høyere jo bedre.

Nerf er når utviklerne(I dette tilfellet Blizzard) gjør noe dårligere.

Red.: Var litt sen med å svare. Sånn går det når man ikke refresher sidene på en stund.

Skal respecce, tenkte på noe som dette:

http://www.wowhead.com/?talent=qVxZZVfht0cuVhot

Etter hvert som jeg levler så fyrer jeg talents i sanctified judgements og resten i holy.

Kommentarer?

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
hva er Dps og hva fan er NERFE?^^ jeg spiller wow, ja men jeg er ikke HELT inn på disse ordene ;) Er pala selv, bare lvl 19 vel og merke da ;)

8546413[/snapback]

DPS: Damage pr sec. ( med andre ord hvor mye skade din "figur" kan gjøre iløpet av kort tid.

NERF: betyr at noe/noen er for krafting og trenger å bli redusert.

Warrior og rogues er nok de enkleste .

Det aleine er en go grunn til å rolle pala^^

men hva er det verste en pala kan møte (utenom lock da) for ingen (utenom rogues kan ta de).

edit:

Var litt sen med å svare. Sånn går det når man ikke refresher sidene på en stund.

8546613[/snapback]

heh fant ut det :whistle:

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
hvilken classer er umulige å ta for en pala og hvilken er lette å ta?

8546269[/snapback]

8546397[/snapback]

Sliter alltid sykt mot en god rouge

8547038[/snapback]

Gode spillere er vanskeligere og slå en de dårlige uansett :cool:
Lenke til kommentar
hvilken classer er umulige å ta for en pala og hvilken er lette å ta?

8546269[/snapback]

8546397[/snapback]

Sliter alltid sykt mot en god rouge

8547038[/snapback]

Gode spillere er vanskeligere og slå en de dårlige uansett :cool:

8547173[/snapback]

hehe..men rouge generelt da =)

fikk btw nytt crit record idag. 2479 me Hammer of Wrath

Lenke til kommentar

Nja-aa, i og med at du vil ha +dmg og int (pga Holy guidance) som hovedstats, så er det ikke mye vits i å putte poeng i Retribution-treet. Det er et par talenter som gjør seg godt sammen med Holy, det er Benediction, Improved judgement og Sanctity aura. Sistnevnte syns jeg man ofrer for mye for å få.

Hovedskaden din kommer fra JotC + SoR/JoR og Holy shock, så poeng i Vengeance er relativt bortkastet. Den hvite skaden din kommer til å suge med holy-gear.

Det beste er gjerne å specce 100% healbot og finne en warrior å queste med. :)

Lenke til kommentar

I hvilken level kan det bli effektivt å specce holy? Jeg er alt i retri nå på 48 og har stoppet for å gå i bg med kompisene mine med alts på samme level.

Retri er relativt kjedelig å lvle med pga. procs som enten proccer når moben er under 20%, ikke proccer i det hele tatt eller proccer bra. Noen mobs kan gå på 5 sekunder med crits og SoC procs mens andre kan ta over et halvt minutt =/

Protection likte jeg ikke så veldig godt fordi det var begrenset hvor mange steder man kunne grinde, men jeg prøvde ikke 10 i holy og gå SoW/JoW og heale meg i ny og ned.

Er det veldig mye bedre enn SoL/JoL AoE'ing?

Holy har jeg ikke prøvd og vet ikke hvor bra det er uten spell damage, tipper det ikke er så alt for bra, men kan vel klare å skaffe en del +dmg gear nå.

Lenke til kommentar

Du må gjerne plukke opp en del Outland-saker før ting begynner å bli litt effektivt. Enkelte saker får du på 55, sjekk etter sorcerer/invoker-saker.

Men, ting går ikke akkurat fort med holy heller. På 67, med rundt +500dmg, har jeg 1.90 autoattack som gjør ca. 270-300 skade (hvit + SoR), samt JoR + Holy shock som gjør ca. 1k skade, sånn gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar

Men hva vil du anbefale 48-ca. 58 (da kan jeg jo gjøre litt quests i outlands samt plukke en del gear fra AH).

Blir en 10 i holy og minst 25 i prot og AoE-grinde det beste? (Det er jo en del spots som burde funke i plaguelands, men er det noen særlig gode 48-51?)

Lenke til kommentar

Kommer med ett litt teit spørsmål her.. er det sant at skullflame shield slår alle andre shield til AoE grinding for en paladin? leste nettopp at det får 200% av +dmg adda til spellen. (altså 100% heal/100% dmg)

Lenke til kommentar

Flamme-proccen min er ikke noe fantastisk bra, men lifedrain gir rundt 5-600hp med ca. +500dmg. Men, jeg tror Petrified lichen guard er bedre, Skullflame-proc er det langt og lenge mellom.

Tor-Gunnar: personlig gikk jeg fra 11-36 som ret, 36-62 som prot, og 62-67 som holy. Questet helt normalt som prot, Reckoning + Flurry axe og SoR gav helt ok dps, og det var ikke noe problem med flere mobs. Da byttet jeg gjerne til J/SoW, brukte Consecration, Holy shield og byttet til Consentration aura for store heals. Byttet til holy fordi jeg brukte en liten evighet med caster-nagaene i Zangarmarsh, men castere er generelt noe dritt som prot uansett.

Lenke til kommentar
hey

noen som har en addons å anbefale?

blir så mye makk å følge med alle blessings f.eks i instanse

ellers alt det andre jeg trenger som er pally

takker om noen kan anbefale pally addons til meg :)

8575306[/snapback]

Pallypower er en finfin addon for å holde styr på blessings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...