John Keats Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som har testa å levle som prot? Tenkte å respecce etter å ha vært retri lenge.. Tenkte da på dette hybride-buildet: http://www.wowhead.com/?talent=smZVhtI00zxtZVf0x0b Bruker SoR som main-seal, og grinder med onehand og shield + Retri Aura og Blessing of Sanctuary.. Noen kommentar? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Psilocybe er flink på det. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Seal of light og Judgement of light er bedre sammen med 5-6 mobs som slår på deg så har du reckoning hele tiden og da healer du deg gankse ofte. Jeg ville heller gått holy etter protection 100% for å ikke bli forstyrre mens du healer vist du har på conc aura er veldig kjekt. Du kan også sjekke ut denne siden for tips;) Prot aoe guide Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja, må nesten ha SoL eller SoW (+judge). Når du har fått Spiritual focus er gjerne SoW bedre, da bare slenger du på Consentration aura og hiver en svær HL. Da får du også mana å bruke på Consecration og Holy shield. Ellers bør du plukke opp en del "chance on hit/block"-saker, f.eks. Petrified lichen guard, shield spike, Figurine of the colossus, Uther's strength og såntno. Ultrakjapt våpen, helst Vibro sword eller Flurry axe. Lifestealing eller fiery på. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er holy nå jeg, å slenge på en conceration + heale heletiden, syns jeg var mer effektivt en the prot way, men jeg er såklart høy lvl nå da å har endel spelldamage Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er level 70, prot specced, mainly blue gear, noen tanking epics fra Kara. Ligger på rundt 400-600 TPS (ktmthreatmeter), allout klarer jeg å oppnå 700-800tps (single mobs). Noen luretriks for å oppnå høyere? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ja, må nesten ha SoL eller SoW (+judge). Når du har fått Spiritual focus er gjerne SoW bedre, da bare slenger du på Consentration aura og hiver en svær HL. Da får du også mana å bruke på Consecration og Holy shield. Ellers bør du plukke opp en del "chance on hit/block"-saker, f.eks. Petrified lichen guard, shield spike, Figurine of the colossus, Uther's strength og såntno. Ultrakjapt våpen, helst Vibro sword eller Flurry axe. Lifestealing eller fiery på. 8393233[/snapback] Finnes det noe ala Vibro Sword til horde? Ser kun ut som det er alliance som kan bruke den desverre.. Endret 17. april 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nix, dessverre. Helt genialt sverd, alt man er ute etter som prot. :/ Du kan jo sjekke mini-Blinkstrike (Latro's shifting sword) som også har 1.40 speed, Blackout truncheon med 1.50 eller Grom'tor's charge med 1.60. Men, det blir gjerne litt surt å gi opp +121/130dmg fra Continuum blade/Greatsword of horrid dreams for -0.40 attackspeed. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Lurer på om jeg skal lvl en palla når jeg begynner og spille igjen og tanke med den =) men vil denne builden funke bra? http://www.wowhead.com/?talent=qZVhxIxhdgtxox0tz Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Lurer på om jeg skal lvl en palla når jeg begynner og spille igjen og tanke med den =) men vil denne builden funke bra?http://www.wowhead.com/?talent=qZVhxIxhdgtxox0tz 8491119[/snapback] Vil anbefale deg å gå for Spiritual Focus hvertfall. Da kan du grinde med JoW/SoW og heale deg med Holy Light.. Fant i hvertfall det mer effektivt med palaen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Om du skal tanke, så hadde jeg droppa retributionpoengene og plassert de i holy. Seal of Command vil være totalt unødvendig for deg med 1h + shield. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Tenkte eg bare sku heale littegranne..Men fikk ikke være me på hele slaget får jo ikke lagt til vedlegget!! Endret 29. april 2007 av Existence Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg har en lvl 23 paladin, har gått Holy til nå. Synes det er greit å kunne heale kjapt uten å bli avbrutt. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har en lvl 23 paladin, har gått Holy til nå.Synes det er greit å kunne heale kjapt uten å bli avbrutt. 8498882[/snapback] Den va no søt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) hehe, litt oppdatert siden sist: Healing gear: Endret 30. april 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei Begynte å spille som prot spec, nå er jeg Ret spec (liker det for 2v2), men har veldig lyst å gå holy siden jeg er 70. Siden det virker som psilocybe har god peiling, kunne du linket meg en god spec for healing. Og gi meg noen tips på gear, gems, enhants etc. Håper på hjelp fra deg Mvh Zailenser Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ser syns jeg min 42/19/0 build er utrolig fin for raiding og bra for pvp healing. Men om du skal raide litt så vil jeg bruke endel poeng i prot treet uansett. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Etter min mening den beste pvp healing builden du får -->clicky<-- Masse anti CC og 15%silence og interupt resistance til hele gruppen. + bok of course:) Endret 2. mai 2007 av samebob Lenke til kommentar
haades Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Etter min mening den beste pvp healing builden du får-->clicky<-- Masse anti CC og 15%silence og interupt resistance til hele gruppen. + bok of course:) 8517488[/snapback] Fin den der ja men ville nok flyttet de 3 poengene i Shield Specialization til Imp. Righteous Fury, 6% dmg reduction til alt Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lite spørsmål.. Skal snart bruke noen heroic tokens på shield.. men tviler litt på hvilket jeg skal velge... Har en PvE healing paladin.. og disse er aktuelle: Light-bearers faith shield og Mazthoril Honor Shield. Skal jeg gå for 31 ekstra heal eller 20 crit...?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå