f0rp Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg spiller human paladin det er en dritt deilig rolle spessielt når du kommer opp i level. du kan heale bruke plate og ja. jeg vil si paladin er en complett charr som er dritt bra charr vis dere ikke har prøvd er det verd og prøve en paladin spess i level 40 Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg spiller human paladin det er en dritt deilig rolle spessielt når du kommer opp i level. du kan heale bruke plate og ja. jeg vil si paladin er en complett charr som er dritt bra charr vis dere ikke har prøvd er det verd og prøve en paladin spess i level 40 8354158[/snapback] Jepp, bare synd du ender opp med å trykke på to forskjellige heal-knapper på level 70, og ender resten av karrieren din slik.. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Paladin er og blir en healer klasse. Paladin som skall gjør dps eller prøve seg på å tanke er til og le av!. Eneste grunn til å ha med en retribution specca pala i et raid må være BOK. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Enig der. Er du pala må du forvente og være healer i pve.. Men i pvp er dem konge. en god paladin er så og si uslålig Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Paladin er og blir en healer klasse. Paladin som skall gjør dps eller prøve seg på å tanke er til og le av!. Eneste grunn til å ha med en retribution specca pala i et raid må være BOK. 8354378[/snapback] I mitt guild speccer alle Healing Pala's 11points i Prot for Bok Lenke til kommentar
eggenz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Paladin er og blir en healer klasse. Paladin som skall gjør dps eller prøve seg på å tanke er til og le av!. Eneste grunn til å ha med en retribution specca pala i et raid må være BOK. 8354378[/snapback] I mitt guild speccer alle Healing Pala's 11points i Prot for Bok 8354497[/snapback] det er jo ingen vits i ;\ selv har jeg tatt de 11 poengene til seal of command ;P Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jepp, bare synd du ender opp med å trykke på to forskjellige heal-knapper på level 70, og ender resten av karrieren din slik.. Amen, og takk gud for Arena-PvP, som gir variasjon og en følelse av behov for ferdigheter. Legg til blessings som må buffes hvert 15. minutt på 9 forskjellige klasser, hvor mange av dem gjør forskjellige roller (og trenger forskjellige buffs). Det har vært enda verre, jeg husker tiden med 5 min single target blessings og 40 man raids. Takk gud for at jeg ikke spilte paladin da. Endret 11. april 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Skulle ønske at pallas hadde 1 healing button til, og at man kunne bruke attacksene mot undead mot alle, også i pvp.. Tenk kor sykt digg det hadde blitt da! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Paladin er og blir en healer klasse. Paladin som skall gjør dps eller prøve seg på å tanke er til og le av!. Eneste grunn til å ha med en retribution specca pala i et raid må være BOK. 8354378[/snapback] I mitt guild speccer alle Healing Pala's 11points i Prot for Bok 8354497[/snapback] det er jo ingen vits i ;\ selv har jeg tatt de 11 poengene til seal of command ;P 8356760[/snapback] Helt helt feil eggenz, du skal ha ha bok ! Du vet jeg eier deg i pvp selv om du har soc og jeg ikke har det.. men fra spøk til spec, skal du ha en healing spec så er det her det beste du kan ha med tanke på kun pve etter min mening: 44/12/5 Endret 11. april 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Selv syns jeg det er greit at noen hat forjsleige builds da men. Selv bruker jeg 43/19/0. gir meg imp. conc aura og imp RF. Imp Conc aura er en sterkt unervurdert aura etter min mening og det er nok veldig få som egentlig gidder og bruke poeng for og få den. Lenke til kommentar
Psy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det noen som har en mening om når man evt. vil ha High Warlord's Aegis fremfor High Warlord's Redemption? Jeg klarer ikke helt å se i hvilket tilfelle det første er bedre. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Redemption er hvis du er healer/dispellerbot, Aegis er hvis du i tillegg hjelper med holy damage. Forskjellen er primært "healing done" og "damage/healing done", stamina, og intellect. Redemption har høyest +healing og intellect, Aegis høyest +damage og stamina. Endret 15. april 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 High Warlord's Redemption har mer +healing, mens det andre har mer stamina og spelldammage. Hvilket valg som er best kommer an på om du vil heale bedre, eller ha bedre overlevelses evne. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vengeance på PTR er bugga, stacker 3x10% istedenfor 3x5% Man kan lure på hvor mye arbeid blizzard legger ned i paladinklassen når de lar en slik bug gå igjennom. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Haha, sjansen for at den går gjennom til Live er mindre enn 0%. For å quote en av de beste quotesa på blizz forums: That sounds like a buff, so I'm guessing it's an unintended bug. Ser ut some de fiksa Seal of Vengeance ganske bra også nå, heh: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=96069948&sid=1 Endret 15. april 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nei selvfølgelig går den ikke gjennom til live. Det jeg mente er at man kan lure siden en så stor bug går igjennom til PTR. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) er dennne builden noe bra? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...102002005301151 Endret 15. april 2007 av KeyanZa Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nei, det vil jeg ikke si at den er egentlig... Du trenger ikke shield spec når du samtidig har 2h spec. Å bruke hele 7 poeng i andre rad er også litt rart. Divine intellect er vesentlig bedre å ha enn divine strength. Ellers, hva slags paladin vil du spille? Det avgjhør hva slags build du bør ha. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nei, det vil jeg ikke si at den er egentlig... Du trenger ikke shield spec når du samtidig har 2h spec. Å bruke hele 7 poeng i andre rad er også litt rart. Divine intellect er vesentlig bedre å ha enn divine strength. Ellers, hva slags paladin vil du spille? Det avgjhør hva slags build du bør ha. 8389899[/snapback] kommer til å legge meg på pvp, en build som gir bra skade og oxo der jeg tåler en del:) slik at jeg kan grinde elite mobs eller vansklige mobs alene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 For en paladin, så er "tåle en del" å ikke gå tom for mana. Da bør du specce mer holy, jeg hadde hoppet over protection. Skal se om jeg får laget en build til deg, som jeg har hatt god suksess med sjæl. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...102033115301051 Denne builden gir deg vesentlig mer mana, bedre DPS (sanctity aura) og bedre healing (så du kan flash heale deg selv, bruker lite mana). I tillegg vil alle crit-healene dine være gratis, du får igjen mana for de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå