Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske greit ranged weapon til paladin :)http://www.thottbot.com/?i=12822

 

4000dmg i critical hit er ikke å forakte :o

 

Jeg (lvl49 paladin) begynte med engineering, bla. for å få denne. Hadde blacksmithing og mining. Jeg valgte å slutte med mining pga. at jeg har 275 i blacksmithing og har brukt usannsynlig mye penger på å levle i det (er armorsmith).

hahaha

 

Sikreste måten å wipe, er å bruke death ray.

 

I de fleste groups jeg er med, er death ray forbudt.

Den har en sinnsyk backfire (som alt annet innen engineering) og gjør ofte mer skade på deg selv en mobs du bruker den mot

 

V

Lenke til kommentar
Den har en sinnsyk backfire (som alt annet innen engineering) og gjør ofte mer skade på deg selv en mobs du bruker den mot

 

V

deathray kan ALDRI gjøre mer skade på degselv enn den du prøver å treffe. Somregel gjør den dobbelt så mye dmg på målet som på deg selv (hvis du ikke står for langt unna og deathray ikke går av da)

Lenke til kommentar
Den har en sinnsyk backfire (som alt annet innen engineering) og gjør ofte mer skade på deg selv en mobs du bruker den mot

 

V

deathray kan ALDRI gjøre mer skade på degselv enn den du prøver å treffe. Somregel gjør den dobbelt så mye dmg på målet som på deg selv (hvis du ikke står for langt unna og deathray ikke går av da)

Jeg vil faktisk påstå at paladins har bedre nytte av deathray enn noen andre klasser. Tar du skade er det bare å heale up igjen.

 

PS: Såvidt jeg vet er det mulig å bruke deathray selv når du sitter i immun skjoldet. Du tar da ingen skade uansett hva som skjer :p

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Den har en sinnsyk backfire (som alt annet innen engineering) og gjør ofte mer skade på deg selv en mobs du bruker den mot

 

V

deathray kan ALDRI gjøre mer skade på degselv enn den du prøver å treffe. Somregel gjør den dobbelt så mye dmg på målet som på deg selv (hvis du ikke står for langt unna og deathray ikke går av da)

Jeg vil faktisk påstå at paladins har bedre nytte av deathray enn noen andre klasser. Tar du skade er det bare å heale up igjen.

 

PS: Såvidt jeg vet er det mulig å bruke deathray selv når du sitter i immun skjoldet. Du tar da ingen skade uansett hva som skjer :p

Man kan ikke bruke death ray under divine shield.

 

 

Death har ALDRI backfira mens jeg har brukt den, tviler egentlig på om det er noe backfire i hele tatt da jeg har brukt den godt over 2000 ganger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nytt i 1.7:

 

* New Spell: Hammer of Wrath (Level 44) - Hurls a hammer that strikes an enemy for Holy damage. Only usable on a wounded target.

* Blessing of Sacrifice no longer shares damage with dead Paladins (You can no longer kill Paladin Ghosts).

* Paladins can no longer activate Divine Favor on the previously cast healing spell.

* Seal of the Crusader - Fixed a bug that displayed the incorrect amount of attack power increased by ranks 2, 3 and 5 of the spell.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor i helvette pala sine buffer bare varer i 5min, noen som vet?  :hmm:

Sikkert fordi shaman sine buffer varer 1 minutt. Skal liksom være litt balansert factionmessig, selv om det ikke alltid er det.

Noen gang tenkt på at dere trenger å trykke på 1 knapp for å buffe alle i partyet, mens paladins må targete alle og buffe hver enkelt (5stk). Dermed så er 1 og 5 min ganske rettferdig. Hvis man ser bort ifra manakostnaden da selvfølgelig, som vil bli mye større for paladin.

Lenke til kommentar

Aurastone Hammer > Azuresong Mageblade for en paladin.. pluss at du slipper flame fra mages/walocks.

Sorry, men folk får pent finne seg i at Paladins vil bruke DKP på Azuresong. Aurastone er meget bra, både for paladins, druids, shamans og priests. Men Azuresong er nok hakket bedre for en paladin enn Aurastone. Jeg vil vente til noen mages og warlocks i guildet har Azuresong før jeg bestemmer meg for å prøve å by på det, og jeg er sikker på at de ikke har noe imot det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...