Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir visst ikke så mye nerf som var planlagt:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...geNo=2&sid=1#23

 

Men AW og DS kommer til å dele Cooldown.

 

Paladins har altså for mye burst. Men samtidig har de alt for lav DPS.

Kunne de ikke ha fjernet den ekstra skaden på SoC/JoC når mobs er stunnet/Incapasitated ?

Eller økt proc- raten på SoC og senket skaden på JoC ?

Det er vel ikke burst'en til Holy og Prot som er for høy, vel?? :p

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Ingenting en Paladin gjør er "for høyt", eneste logiske grunn til denne patchen er vel at Paladins må tenke seg om før de bruker en form for Immune Shield i Arena spessielt. Akkurat som at vi ikke er ubrukelige nok fra før, kanskje ikke 2v2-3v3 (I tilfeller), men 5v5.

 

Kan ikke si det er mye logisk i det de gjør her, vi er allerede en av de verre klassene generelt sett, må vi bli enda verre?

 

Blizzard ser ut til å ha en tendens til å nedgradere klasser som allerede har det ille, og heller rette flere øyne mot de klassene som er "ok".

 

 

Edit: Så på oppdateringen av patchnotes nå. Fjernet tydeligvis debuff som konsekvens av å bruke skill som gir deg Forbearance.

 

Men skjønner meg alikevel ikke på hva de driver med, når fikk Paladin for høy burst/DPS? Kan si meg enig i at Paladin hadde høy DPS i 2.0.10, men ærlig talt.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

vel skjønner nerfen litt her, jeg kunne peise på sikkert 8K dmg mens imune inni bobla med litt flaks =P

Men glaf avenging wrath ikke gir forberance, sa slipper jeg å dø når jeg aoer i karazhan xD 2Kcrits med holy wrath og 20% mer, som da blir ca 40% holy crit tiltrekker seg mobs på 2sec.. ikke engang mages tar aggro da =P (også hvorfor jeg aoer der)

 

Og en av de verre klassene generelt set ?

Vi er de nest beste healerene, vi er ganske gode tanker på lik linje med druids om du tar med alle faktorer, vi ER den beste healing classen i pvp.

 

Min mening er at for mange folk som spiller paladins tror a vi skal gjøre like god dmg som alle andre classes, "ja men druids gjør mer dmg lol" å så ? vi healer bedre enn dem, vi har kanskje ikke hots men vi er iallefall ikke oombots

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
vel skjønner nerfen litt her, jeg kunne peise på sikkert 8K dmg mens imune inni bobla med litt flaks =P

Men glaf avenging wrath ikke gir forberance, sa slipper jeg å dø når jeg aoer i karazhan xD 2Kcrits med holy wrath og 20% mer, som da blir ca 40% holy crit tiltrekker seg mobs på 2sec.. ikke engang mages tar aggro da =P (også hvorfor jeg aoer der)

 

Og en av de verre klassene generelt set ?

Vi er de nest beste healerene, vi er ganske gode tanker på lik linje med druids om du tar med alle faktorer, vi ER den beste healing classen i pvp.

 

Min mening er at for mange folk som spiller paladins tror a vi skal gjøre like god dmg som alle andre classes, "ja men druids gjør mer dmg lol" å så ? vi healer bedre enn dem, vi har kanskje ikke hots men vi er iallefall ikke oombots

8043289[/snapback]

Nå ja.. Vi er kanskje på linje med Druid tanks etter denne patchen, og det er godt. Jeg er ikke en av de som sier vi trenger mer DPS enn en av hoved-klassene til denne jobben, ser bare etter flere valg.

 

Om vi møter en klasse som kan "Dispel" er vi så godt som døde. Om vi møter en klasse som kan burste god skade og silence/interrupts, er vi så godt som døde,

 

Skjønner at det er vanskelig å balansere ting ut, men Blizzard kunne for eksempel gjort en god del med kamp-systemet vårt, Seals kunne vært en form for "Aura"/Buff med lenger levetid (Enkleste utvei kunne vært å rett og slett bare å ikke kunne dispelle det), Judgement systemet er ok som det fungerer nå.

 

Hva gjør dere når dere møter klasser som kan f.eks bruke dispel og silence/counter-spell?

 

Vet ikke om det er jeg som gjør noe galt, men jeg føler vi er totalt ubrukelig når vi møter en av de kriteriene.

 

Ja, jeg dro kanskje litt i når jeg sa vi er en av de verre klassene, vi er ikke "så dårlige".

Endret av Sheel
Lenke til kommentar
vel skjønner nerfen litt her, jeg kunne peise på sikkert 8K dmg mens imune inni bobla med litt flaks =P

Men glaf avenging wrath ikke gir forberance, sa slipper jeg å dø når jeg aoer i karazhan xD 2Kcrits med holy wrath og 20% mer, som da blir ca 40% holy crit tiltrekker seg mobs på 2sec.. ikke engang mages tar aggro da =P (også hvorfor jeg aoer der)

 

Og en av de verre klassene generelt set ?

Vi er de nest beste healerene, vi er ganske gode tanker på lik linje med druids om du tar med alle faktorer, vi ER den beste healing classen i pvp.

 

Min mening er at for mange folk som spiller paladins tror a vi skal gjøre like god dmg som alle andre classes, "ja men druids gjør mer dmg lol" å så ? vi healer bedre enn dem, vi har kanskje ikke hots men vi er iallefall ikke oombots

8043289[/snapback]

Nå ja.. Vi er kanskje på linje med Druid tanks etter denne patchen, og det er godt. Jeg er ikke en av de som sier vi trenger mer DPS enn en av hoved-klassene til denne jobben, ser bare etter flere valg.

 

Om vi møter en klasse som kan "Dispel" er vi så godt som døde. Om vi møter en klasse som kan burste god skade og silence/interrupts, er vi så godt som døde,

 

Skjønner at det er vanskelig å balansere ting ut, men Blizzard kunne for eksempel gjort en god del med kamp-systemet vårt, Seals kunne vært en form for "Aura"/Buff med lenger levetid (Enkleste utvei kunne vært å rett og slett bare å ikke kunne dispelle det), Judgement systemet er ok som det fungerer nå.

 

Hva gjør dere når dere møter klasser som kan f.eks bruke dispel og silence/counter-spell?

 

Vet ikke om det er jeg som gjør noe galt, men jeg føler vi er totalt ubrukelig når vi møter en av de kriteriene.

 

Ja, jeg dro kanskje litt i når jeg sa vi er en av de verre klassene, vi er ikke "så dårlige".

8043351[/snapback]

 

Silence har jeg sjeldent noe problem med, da nesten alt som brukes i en fight er instantcasts, med mindre man prøver å heale uten å være shielda eller ha kasta en hammer of justice/repentance for å heale i fred.

Dispel/Purge er verre, helt enig.

Blir regelrett rundhjult av shamaner som purge-spammer, ettersom jeg mister rytmen og må fokusere på å holde seal of command oppe, istedenfor å time bursts eller interrupte hans spellcasts/knerte totems.

Spesielt ille er det siden jeg som oftest bruker toprank seal of command i pvp (elsker bursten det gir når man judger), og det å konstant opprettholde toprank seal of command når shamanen spammer, det blir dyrt i lengden.

Sette opp rank1 command har jeg ikke plass til, og jeg gidder heller ikke ha det klart kun for å denge shamaner/prester.

Alt i alt synes jeg det er rimelig flaut når jeg blir drept av enhancement-shamaner til stadighet, og jeg brenner inni meg når pingleguttene som spiller shaman skriker og hyler fordi de visstnok er blitt "nerfa".

 

Synes det blir for galt å tape mot shamaner i melee, spesielt når vi er en klasse sentrert rundt det i motsetning til shamaner.

Men det er mer av mitt generelle hat mot shamaner, skjønt poenget om dispel er like gyldig.

Lenke til kommentar
Solohealet Blood Furnace som shaman på 57 :) .

 

Ikke noe som heter dårlig level så lenge man faktisk vet hva man gjør.

 

Uansett, kos deg som tank, kjekkeste instance speccen som er, så lenge man har gruppe iallefall.

8039575[/snapback]

 

Sant det du sier. Det problemet jeg som oftest fikk var at jeg gikk tom for mana i lengere fights. Kan ha noe å gjøre med en suicidal mage (Har møtt mange sånne i det siste), den typen som puller en gruppe med pyro+pom+pyro.

 

Uansett så har jeg gått prøvd meg som tank i Ramparts en gang og to ganger i Furnace.

Gikk egentlig bedre enn jeg hadde trodd og holdt som regel aggro på alle mobs. Pluss at det var morsomt å få teste noe nytt.

Lenke til kommentar
Respeccet til Holy på 60. Har vært healer i alt fra UBRS til Naxx. Men det skal sies at jeg var lvl60 da jeg  dro til Blood Furnace noen som kanskje er litt lavt. Har for så vidt 350+ healing. Gruppa bestod av Warrior(dps) Pally(tank) rogue, hunter, meg.

 

Men har bestemt meg for å teste Prot ettersom jeg har vært Holy ganske lenge.

8039510[/snapback]

 

Solohealet Blood Furnace som shaman på 57 :) .

 

Ikke noe som heter dårlig level så lenge man faktisk vet hva man gjør.

 

Uansett, kos deg som tank, kjekkeste instance speccen som er, så lenge man har gruppe iallefall.

8039575[/snapback]

 

Healere er forsåvidt også unntaket av levelbegrensningene i instancer, nemlig fordi de healer omtrent like bra, selv om de er 5 levler lavere.

Problemet for andre roller er at de ikke treffer monstrene.

Altså... du kan godt ta med deg en prest til å heale selv om han er 10 levler for lavt (Anbefales ikke pga. aggro-range etc., men poenget gjelder like fullt), men du kan ikke ta med deg en rogue eller mage til å gjøre dps når vedkommende er 10 levler lavere enn mobene i instancen, nettopp fordi de ikke treffer det de slår på.

Det hjelper ikke å vite hva man driver med når man uansett ikke er til nytte når det kommer til det å treffe og skade målet.

Lenke til kommentar

Noe som begynner og irritere meg nå er hvor lite fleksible vi er. Greit vi kan heale/tanke og DPS'e men som jeg nå har lyst og spece prot for tanking i Karazhan. idag bruker vi en druid og de har store fordeler med at med en feral spec så kan de være DPS og tanke. Paladins har en spec som er for tanking og en for DPS. Druider bruker også mye av det samme gearet for taning som for DPs mens paladins må nesten bytte ut alle deler.

 

Så om jeg skal spece tanking er jeg ubrukelig som healer (nesten) og har ganske dårlig DPS.

 

Nei blir vel og glemme det derre med tanking og heale vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...