Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er en del whine her, men etter å sittet litt på wow-europe sitt paladin forum så lurer jeg på hvorfor 80% av alle paladins må whine om at dem ikke gjør dps når dem har rollet en healing/tank class =P

7990818[/snapback]

 

Tja, fordi paladins er en "melee/healing hybrid" ifølge klassebeskrivelsen, druids er en "melee/caster/healing hybrid", shamans er en "caster/healing hybrid".. Når da både shamans OG druids gjør bedre melee damage enn paladins, så er det forståelig at de blir litt leie, synes jeg da.. ;)

Lenke til kommentar
finner det ikke helt rett å whine om det, vi er gode til healing, gode til å tanke, gode til pvp med spell dmg spec, ser ikke at vi har noe å klage på.

 

Moonkin på druids suger, melee for paladins suger, shamans er vel middels på alt så etter min mening går dette opp i opp

7990977[/snapback]

 

Shamans er _veldig_ gode på casting, _veldig_ gode på melee og medium på healing, dårlig på tanking.

 

Druids er _veldig_ gode på melee, _veldig_ gode på tanking og _veldig_ gode på healing, medium/dårlig på casting.

 

Paladins er dårlig på casting, dårlig på melee, medium/gode på tanking og veldig gode på healing..

 

 

Ser du ubalansen her? ;)

 

 

(shamans middles på alt? :p ho ho ho.. )

Lenke til kommentar
er en del whine her, men etter å sittet litt på wow-europe sitt paladin forum så lurer jeg på hvorfor 80% av alle paladins må whine om at dem ikke gjør dps når dem har rollet en healing/tank class =P

7990818[/snapback]

 

Tja, fordi paladins er en "melee/healing hybrid" ifølge klassebeskrivelsen, druids er en "melee/caster/healing hybrid", shamans er en "caster/healing hybrid".. Når da både shamans OG druids gjør bedre melee damage enn paladins, så er det forståelig at de blir litt leie, synes jeg da.. ;)

7990907[/snapback]

ja, for shamaner har jo syyyyk melee damage...

Lenke til kommentar
er en del whine her, men etter å sittet litt på wow-europe sitt paladin forum så lurer jeg på hvorfor 80% av alle paladins må whine om at dem ikke gjør dps når dem har rollet en healing/tank class =P

7990818[/snapback]

 

Tja, fordi paladins er en "melee/healing hybrid" ifølge klassebeskrivelsen, druids er en "melee/caster/healing hybrid", shamans er en "caster/healing hybrid".. Når da både shamans OG druids gjør bedre melee damage enn paladins, så er det forståelig at de blir litt leie, synes jeg da.. ;)

7990907[/snapback]

ja, for shamaner har jo syyyyk melee damage...

7990999[/snapback]

 

ja? :p

Lenke til kommentar
er en del whine her, men etter å sittet litt på wow-europe sitt paladin forum så lurer jeg på hvorfor 80% av alle paladins må whine om at dem ikke gjør dps når dem har rollet en healing/tank class =P

7990818[/snapback]

 

Den går nok ikke her nei.... Sto absolutt ingenting om at paladin var en healer/tank når jeg rolla den for over 2 år siden.

Lenke til kommentar

Her er forresten er beskrivelse fra når det kom ut:

 

''Like warriors, paladins are strong melee fighters with the ability to take large amounts of damage. They have high hit points, and the use of heavy armor (chjain early on, plate after Level 40) lets them really take the hits. This means that Paladins outlast their opponents in battles, pounding away at their enemies with attacks while abosribing any damage that their foe sends away.

 

Paladins are not the class for those that want to hack and slash and wade through their enemies. Rather, Paladins are steady and consistent damage dealers, with regular attacks that slice away their target's hit points. Althought a Paladin's attacks are not weak by any means, it's best to say that this fighter is in it for the long haul.''

 

One of the things that Paladins find difficult is dealing with multiple opponents, partivularly in group situations. To really get a monster centered on only them, a Paladin has to use their Holy Strike (a powerful Holy-based melee attack) against the creature. However, this is on a timer, and if there are multiple enemies, one of them at least is going to start looking for more vulnerable members of the group. PAladins also have a harder time against casters, because of taking more damage from magical attacks and lacking abilities that interupt spells. Instead, Paladins have to rely on what they do best: taking the damage and repeatedly hitting their enemy.

 

When it comes down to it, PAladins are less active a class than some of the others. (If you want an active melee class, try Warrior or Rogue.) Paladin combat abilities are somewhat limited, and their combat style is predictable. They do not dance in battle but, instead, participate in a down and dirty slugfest.''

 

Sorry om det er noen skrivefeil her, er ikke så god til å skrive av ting. Dette er hentet fra Bradygames World of Warcraft official strategy guide.

Lenke til kommentar

Jaja. Det står jo allerede der..

Reroll Warrior/Rogue.

Jeg syntes unnskyldningen de fleste bruker "det var ikke denne klassen jeg rollet for 2 år siden" er ganske lam

Men drit i det. Jeg rollet for å heale og buffe så jeg er fornøyd :p

 

Jeg går altså Holy. Prøver å samle str,int,sta,sd og mp/5. Men jeg ser at hvis det er str på et item er det alltid lite sd. Skal jeg forsake strenght helt? Jeg har innsett at sword n' board er det eneste seriøse valget jeg har (hvor er alle blå skjolda og 2h med mye int og sd, forresten?), så melee- damage blir ikke noe tess uansett...

Lenke til kommentar
Jaja. Det står jo allerede der..

Reroll Warrior/Rogue.

Jeg syntes unnskyldningen de fleste bruker "det var ikke denne klassen jeg rollet for 2 år siden" er ganske lam

7991973[/snapback]

 

Det hjelper ikke hva du selv synes, når argumentene dine ikke holder vann.

Det du "siterer" er ren og skjer løgn, det står nemlig at paladinen ikke er en AKTIV nærkamp-klasse. noe som til en viss grad stemmer da det mest går i autoattack, i motsetning til roguer og warriors som har en drøss med forskjellige, aktive nærkampsangrep.

 

Samtidig unnlater du jo tilfeldigvis dette punktet: "Althought a Paladin's attacks are not weak by any means, it's best to say that this fighter is in it for the long haul.''

 

Det det egentlig står er det samme som med warlocks, ikke at de er svake men at burstskaden ikke er den største. (Noe som er blitt litt feilaktig nå i det siste, med crusader strike i tillegg til autoattacks og judgments, men dette krever dog at du speccer retribution fullt ut)

Det de derimot kan er å gi ut gode mengder skade, stabilt over et tidsrom, slik warlockene kan. (Samt shadowprester)

Lenke til kommentar
Jeg syntes unnskyldningen de fleste bruker "det var ikke denne klassen jeg rollet for 2 år siden" er ganske lam

 

Hvordan i H. kan det være en lam unnskyldning? Hva om de endret rogues til å være healers plutselig? Hadde det vært en dårlig unnskyldning om folk sa at de ikke rolla rogue for å heale da?

 

Du trenger ikke være så nedlatende bare fordi du vet hva du hadde foran deg når du rolla en Bloodelf Paladin for 1 måned siden.

Lenke til kommentar
Her er forresten er beskrivelse fra når det kom ut:

 

''Like warriors, paladins are strong melee fighters with the ability to take large amounts of damage. They have high hit points, and the use of heavy armor (chjain early on, plate after Level 40) lets them really take the hits. This means that Paladins outlast their opponents in battles, pounding away at their enemies with attacks while abosribing any damage that their foe sends away.

 

Paladins are not the class for those that want to hack and slash and wade through their enemies. Rather, Paladins are steady and consistent damage dealers, with regular attacks that slice away their target's hit points. Althought a Paladin's attacks are not weak by any means, it's best to say that this fighter is in it for the long haul.''

 

One of the things that Paladins find difficult is dealing with multiple opponents, partivularly in group situations. To really get a monster centered on only them, a Paladin has to use their Holy Strike (a powerful Holy-based melee attack) against the creature. However, this is on a timer, and if there are multiple enemies, one of them at least is going to start looking for more vulnerable members of the group. PAladins also have a harder time against casters, because of taking more damage from magical attacks and lacking abilities that interupt spells. Instead, Paladins have to rely on what they do best: taking the damage and repeatedly hitting their enemy.

 

When it comes down to it, PAladins are less active a class than some of the others. (If you want an active melee class, try Warrior or Rogue.) Paladin combat abilities are somewhat limited, and their combat style is predictable. They do not dance in battle but, instead, participate in a down and dirty slugfest.''

 

Sorry om det er noen skrivefeil her, er ikke så god til å skrive av ting. Dette er hentet fra Bradygames World of Warcraft official strategy guide.

7991559[/snapback]

Dette er slik jeg spiller min paladin i dag, og slik jeg føler den fungerer :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...