CAT-scan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Spørs litt hvilken level du er. Kommer helt an på hva slags gear du har til disp. egentlig. Jeg bruker f.eks. Heart Fire Warhammer på min vei til 70 (er 65 nå), men man tjener ikke så ekstremt mye SoR-DPS ved å gå over til two-hander. Man tjener jo en del white da, selvsagt. 7946680[/snapback] Gjør the ring of blood-questlinjen fortest mulig. Da får du: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live 7950275[/snapback] Er jo ikke noe spesielt bra til SoR den der, omtrent 10 mer white DPS, og mye treigere i forhold til Heart Fire Warhammer, og den har jeg hatt siden lvl60 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Om du bruker SoR så er det ikke bedre nei. Men jeg testa spesifikt SoC med Voidaxe og SoR med HFW. Total DPS med holy/ret build var klart høyere med voidaxe'n. By far. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Haha. I level 30-50 er paladin utrolig morsomt i PvP.Møtte nettopp på en mage i samme level som meg, 34, i Thousand Needles. Møtte han ved race-arenaen, han begynte og angripe, dum som han var. Det endte med at jeg løpte etter han i 20 minutter, ja 20 min. Jeg har 8% mer løpespeed og han har blink. Derfor fikk jeg AKKURAT ikke brukt hammer of justice, så tok veldig lang tid. Men tilslutt klarte jeg og ta han igjen og da gikk han rimelig rett ned. Han resset og prøvde seg igjen, frost nova. Blessing of freedom, dead Draenei Mage. 7951537[/snapback] For en crap mage om den ikke klarer ta en paladin. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Om du bruker SoR så er det ikke bedre nei. Men jeg testa spesifikt SoC med Voidaxe og SoR med HFW. Total DPS med holy/ret build var klart høyere med voidaxe'n. By far. 7951756[/snapback] Jaja, seff, kan jo respecce, men har lyst til å være Holy og bruke SoR. Teit at det ikke er noen two-handers som er beregnet på SoR litt lengre uti, de startet jo så friskt med HFW, hvorfor ikke fortsette? Etter hvert så MÅ man jo over på one-hand om man bruker SoR, siden det ikke finnes two-handers som ikke er beregnet på warriors/hunters/SOC. Hvorfor ikke bare lage noen two-hand maces @ 67-70 med 2.0 - 2.20 attack speed, int og litt +spelldamage? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har prøvd å få HFW i en evighet nå. Første gang jeg gjorde Ramparts droppa den, men da passet jeg til en shaman. Jeg var Ret- spec da. Siden den gang har det droppet møkk og drit. Det er litt trist å bruke 1h+shield. Jeg har Polearmen fra siste boss i Ramparts, men jeg tjener ingen DPS på å bruke den fremfor sword'n board ... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har prøvd å få HFW i en evighet nå. Første gang jeg gjorde Ramparts droppa den, men da passet jeg til en shaman. Jeg var Ret- spec da.Siden den gang har det droppet møkk og drit. Det er litt trist å bruke 1h+shield. Jeg har Polearmen fra siste boss i Ramparts, men jeg tjener ingen DPS på å bruke den fremfor sword'n board ... 7954323[/snapback] HFW suger jo.. hadde sett på det som skam om jeg måtte bruke noe slikt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Link til denne HFW? Takk for builden Alastor Lenke til kommentar
Walts Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Uff her var det mye whine på paladin dps, nesten som å lese paladin forumet på wow-europe det her. Skjønner ikke hvorfor dere klager, ja vet at druid kan nå kan gjøre dps, heale og tanke men vi kan jo iallefall tanke veldig bra om jeg kan si det selv og heale helt sykt (sitter med +1600 healing buffed, ca 100mana regen, 10K mana buffed, 18% crit og Libramen fra Karazhan) og jeg må si, det er ikke dårlig healing, topper alltid actual healing done, må si vi healer bedre enn oomkins (er vel det man kan kalle resto druids nå, går oom før man får sagt boomkin) Har også en paladin tank som vi har med i karazhan, er utrolig simplet og heale han, og stor fordel med extra pala buffs, god aoe tanking etc... Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 http://www.thottbot.com/?i=59127 er jo artig å bruke for Paladiner. Godt fornøyd med min. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Haha. I level 30-50 er paladin utrolig morsomt i PvP.Møtte nettopp på en mage i samme level som meg, 34, i Thousand Needles. Møtte han ved race-arenaen, han begynte og angripe, dum som han var. Det endte med at jeg løpte etter han i 20 minutter, ja 20 min. Jeg har 8% mer løpespeed og han har blink. Derfor fikk jeg AKKURAT ikke brukt hammer of justice, så tok veldig lang tid. Men tilslutt klarte jeg og ta han igjen og da gikk han rimelig rett ned. Han resset og prøvde seg igjen, frost nova. Blessing of freedom, dead Draenei Mage. 7951537[/snapback] For en crap mage om den ikke klarer ta en paladin. 7953641[/snapback] Med ret spec har jeg så lite problem med mager at jeg ser det som latskap fra min side å tape mot de. Skjønner ikke hva du driver med hvis alle mager du møter "eier" deg. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Haha. I level 30-50 er paladin utrolig morsomt i PvP.Møtte nettopp på en mage i samme level som meg, 34, i Thousand Needles. Møtte han ved race-arenaen, han begynte og angripe, dum som han var. Det endte med at jeg løpte etter han i 20 minutter, ja 20 min. Jeg har 8% mer løpespeed og han har blink. Derfor fikk jeg AKKURAT ikke brukt hammer of justice, så tok veldig lang tid. Men tilslutt klarte jeg og ta han igjen og da gikk han rimelig rett ned. Han resset og prøvde seg igjen, frost nova. Blessing of freedom, dead Draenei Mage. 7951537[/snapback] For en crap mage om den ikke klarer ta en paladin. 7953641[/snapback] Med ret spec har jeg så lite problem med mager at jeg ser det som latskap fra min side å tape mot de. Skjønner ikke hva du driver med hvis alle mager du møter "eier" deg. 7956187[/snapback] Samme her, mager taper jeg rett og slett ikke i mot. Sist jeg møtte en mage som skulle ganke meg (5 levler høyere attpåtil) fikk han inn noen skudd på meg mens jeg snakka med en questgiver. Måtte (desverre) shielde meg selv ettersom angrepet kom som en komplett overraskelse, men etter det gikk han lett ned. Repentance, hammer of justice, cleansing etc... død mage. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Haha. I level 30-50 er paladin utrolig morsomt i PvP.Møtte nettopp på en mage i samme level som meg, 34, i Thousand Needles. Møtte han ved race-arenaen, han begynte og angripe, dum som han var. Det endte med at jeg løpte etter han i 20 minutter, ja 20 min. Jeg har 8% mer løpespeed og han har blink. Derfor fikk jeg AKKURAT ikke brukt hammer of justice, så tok veldig lang tid. Men tilslutt klarte jeg og ta han igjen og da gikk han rimelig rett ned. Han resset og prøvde seg igjen, frost nova. Blessing of freedom, dead Draenei Mage. 7951537[/snapback] For en crap mage om den ikke klarer ta en paladin. 7953641[/snapback] Med ret spec har jeg så lite problem med mager at jeg ser det som latskap fra min side å tape mot de. Skjønner ikke hva du driver med hvis alle mager du møter "eier" deg. 7956187[/snapback] Her har magen den flotteste jump-sjansen ever, og så tar han ikke paladinen? Og du starter ikke med Frost Nova fra ress.. da bruker du Polymorph.. Men jo.. kan ha vært at magen hadde nettopp begynnt, men likevel. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Mage vs Paladin fights kommer fullstendig an på hvor mye HP paladinen har og hvor mye spelldmg Mage'n har. Har du problemer med mages so trenger du mer stamina. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har prøvd å få HFW i en evighet nå. Første gang jeg gjorde Ramparts droppa den, men da passet jeg til en shaman. Jeg var Ret- spec da.Siden den gang har det droppet møkk og drit. Det er litt trist å bruke 1h+shield. Jeg har Polearmen fra siste boss i Ramparts, men jeg tjener ingen DPS på å bruke den fremfor sword'n board ... 7954323[/snapback] HFW suger jo.. hadde sett på det som skam om jeg måtte bruke noe slikt. 7954545[/snapback] Haha, definisjon på loladin? HFW er genial for levling fra 60 og oppover med holydins. Ikke alle som prøver å være warrior vettu, noen av oss som spiller klassen sin også. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har prøvd å få HFW i en evighet nå. Første gang jeg gjorde Ramparts droppa den, men da passet jeg til en shaman. Jeg var Ret- spec da.Siden den gang har det droppet møkk og drit. Det er litt trist å bruke 1h+shield. Jeg har Polearmen fra siste boss i Ramparts, men jeg tjener ingen DPS på å bruke den fremfor sword'n board ... 7954323[/snapback] HFW suger jo.. hadde sett på det som skam om jeg måtte bruke noe slikt. 7954545[/snapback] Haha, definisjon på loladin? HFW er genial for levling fra 60 og oppover med holydins. Ikke alle som prøver å være warrior vettu, noen av oss som spiller klassen sin også. 7961101[/snapback] Bruker fremdeles Maul fra 4HM om det har noe å si. De som leveler gjennom grinding med holy specc har rett og slett misforstått noe. Angående Heart Fire Warhammer så ser jeg ikke poenget med den i spillet. Feral druids får nå supre staver med +ap, str, agi, sta på. Som shaman er dual-wield helt klart å foretrekke foran noe slikt, og for en paladin som går retribution er den for rask. Jeg hadde heller skaffet random sverd of the pewpew +dmg og skaffet meg ett skjold om jeg skulle levle som holy speccet. Da kan man også blocke angrep med skjold. Jeg ser bare ikke poenget med en rask 2-hander med lite spelldmg på. Lenke til kommentar
solz Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har prøvd å få HFW i en evighet nå. Første gang jeg gjorde Ramparts droppa den, men da passet jeg til en shaman. Jeg var Ret- spec da.Siden den gang har det droppet møkk og drit. Det er litt trist å bruke 1h+shield. Jeg har Polearmen fra siste boss i Ramparts, men jeg tjener ingen DPS på å bruke den fremfor sword'n board ... 7954323[/snapback] HFW suger jo.. hadde sett på det som skam om jeg måtte bruke noe slikt. 7954545[/snapback] Haha, definisjon på loladin? HFW er genial for levling fra 60 og oppover med holydins. Ikke alle som prøver å være warrior vettu, noen av oss som spiller klassen sin også. 7961101[/snapback] Bruker fremdeles Maul fra 4HM om det har noe å si. De som leveler gjennom grinding med holy specc har rett og slett misforstått noe. Angående Heart Fire Warhammer så ser jeg ikke poenget med den i spillet. Feral druids får nå supre staver med +ap, str, agi, sta på. Som shaman er dual-wield helt klart å foretrekke foran noe slikt, og for en paladin som går retribution er den for rask. Jeg hadde heller skaffet random sverd of the pewpew +dmg og skaffet meg ett skjold om jeg skulle levle som holy speccet. Da kan man også blocke angrep med skjold. Jeg ser bare ikke poenget med en rask 2-hander med lite spelldmg på. 7961239[/snapback] Føler den hammeren fra 4hm er største waste ever. Just my humble 2 cents tho. Men videre vil jeg si at jeg rimelig skuffer over mace fra Prince i karazhan, har brukt den i et par uker nå. Den er rimelig druid/priest vennlig. Uten mana regen eller crit, men bare spirit, veldig lite vennlig for paladin. Spirit er noe en paladin aldri vil bli avhenging av. Jeg savner en skikkelig healing mace med bra healing og crit. Siste jeg vet om er hexxar mace... Det sier sitt :/ Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har prøvd å få HFW i en evighet nå. Første gang jeg gjorde Ramparts droppa den, men da passet jeg til en shaman. Jeg var Ret- spec da.Siden den gang har det droppet møkk og drit. Det er litt trist å bruke 1h+shield. Jeg har Polearmen fra siste boss i Ramparts, men jeg tjener ingen DPS på å bruke den fremfor sword'n board ... 7954323[/snapback] HFW suger jo.. hadde sett på det som skam om jeg måtte bruke noe slikt. 7954545[/snapback] Haha, definisjon på loladin? HFW er genial for levling fra 60 og oppover med holydins. Ikke alle som prøver å være warrior vettu, noen av oss som spiller klassen sin også. 7961101[/snapback] Og nøyaktig hva mener du med det? Spiller man ikke klassen sin med retribution? Eller står det kanskje i en klassedeskripsjon det du hevder der? Dummeste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei og hopp! Vurderer å lage meg en Paladin, men lurer på et par småting.. Hvordan er egentlig paladin i WoW i forhold til den i feks Diablo 2? Er det mye likheter? Hører mye greier om at paladin knapt blir satt til noe annet enn healing nå i endgame, betyr dette at paladin generelt har lite slagkraft, eller er det bare fordi det allerede er nok tanks som regel? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 kan ikke sammenlignes med paladin i D2 i hele tatt... 2 vidt forskjellige klasser. Paladin er greit nok I WoW, men du vil nok alltid være en healer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er uenig i siste påstand, da jeg suger til å heale og allikevel regnes som en god paladin av de jeg spiller med . Men at det er en annen sak enn i d2, det er helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå