ulrikft Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Feral druids må bli nerfet, verre er det ikke.. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Laga meg lionheart blade igår... Men crusader strike critter fortsatt bare for rundt 1200 mot vanlige mobs... For å critte like høyt som druids gjør med mangle selvbuffa mot vanlige mobs (2000-2500) så må man vel ha et 500dps våpen. (crusader strike var for kraftig for å ha en 6sec CD på den, men mangle er ok med 6sec? Logikk er ikke blizzards sterkeste side) 7904728[/snapback] At druids critter 2000-2500 med mangle er bare tull... det er som en sinister strike for en rogue.. en ok geara druid critter da mellom 1100-1400 på vanlige mobs. Så Crusader striker er ikke så værst. 7905775[/snapback] "Claw" er druiden sin Sinister Strike. Druid sin mangle criter opptill 3,5k med ful combo point. 7905825[/snapback] Ferocious Bite som noen sa tidligere er dette. Den "adder" en combo point. Ikke bruker de opp Feral druids må bli nerfet, verre er det ikke.. 7906122[/snapback] Og kan du si meg hvorfor? Endelig får Druids noe som kan relateres med Feral DPS og dermed skal den nerfes? Mener enda at Warrior trenger Buff og Locks trenger en liten Nerf Endret 9. februar 2007 av Lednar Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Laga meg lionheart blade igår... Men crusader strike critter fortsatt bare for rundt 1200 mot vanlige mobs... For å critte like høyt som druids gjør med mangle selvbuffa mot vanlige mobs (2000-2500) så må man vel ha et 500dps våpen. (crusader strike var for kraftig for å ha en 6sec CD på den, men mangle er ok med 6sec? Logikk er ikke blizzards sterkeste side) 7904728[/snapback] At druids critter 2000-2500 med mangle er bare tull... det er som en sinister strike for en rogue.. en ok geara druid critter da mellom 1100-1400 på vanlige mobs. Så Crusader striker er ikke så værst. 7905775[/snapback] "Claw" er druiden sin Sinister Strike. Druid sin mangle criter opptill 3,5k med ful combo point. 7905825[/snapback] Ferocious Bite som noen sa tidligere er dette. Den "adder" en combo point. Ikke bruker de opp Feral druids må bli nerfet, verre er det ikke.. 7906122[/snapback] Og kan du si meg hvorfor? Endelig får Druids noe som kan relateres med Feral DPS og dermed skal den nerfes? Mener enda at Warrior trenger Buff og Locks trenger en liten Nerf 7906132[/snapback] Warlocks kan ikke nerfes.. de er allerede på kanten til ubrukelige i raids. Paladins fikk også noe som kunne relateres med DPS, men det ble nerfa for å ha vært for bra. Derfor burde samme skje med druids, som nesten er verre. Warriors er helt på tryne for tiden, men fortsatt best i sin primary role (tanking). Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Laga meg lionheart blade igår... Men crusader strike critter fortsatt bare for rundt 1200 mot vanlige mobs... For å critte like høyt som druids gjør med mangle selvbuffa mot vanlige mobs (2000-2500) så må man vel ha et 500dps våpen. (crusader strike var for kraftig for å ha en 6sec CD på den, men mangle er ok med 6sec? Logikk er ikke blizzards sterkeste side) 7904728[/snapback] At druids critter 2000-2500 med mangle er bare tull... det er som en sinister strike for en rogue.. en ok geara druid critter da mellom 1100-1400 på vanlige mobs. Så Crusader striker er ikke så værst. 7905775[/snapback] "Claw" er druiden sin Sinister Strike. Druid sin mangle criter opptill 3,5k med ful combo point. 7905825[/snapback] Ferocious Bite som noen sa tidligere er dette. Den "adder" en combo point. Ikke bruker de opp Feral druids må bli nerfet, verre er det ikke.. 7906122[/snapback] Og kan du si meg hvorfor? Endelig får Druids noe som kan relateres med Feral DPS og dermed skal den nerfes? Mener enda at Warrior trenger Buff og Locks trenger en liten Nerf 7906132[/snapback] Warlocks kan ikke nerfes.. de er allerede på kanten til ubrukelige i raids. Paladins fikk også noe som kunne relateres med DPS, men det ble nerfa for å ha vært for bra. Derfor burde samme skje med druids, som nesten er verre. Warriors er helt på tryne for tiden, men fortsatt best i sin primary role (tanking). 7906171[/snapback] *Skjult pga mye tekst. * Forskjellige meninger ja. Synes druids er bedre enn Warrior til å tanke. Iallefall på flere mobs. Warlocks har syk dps, syyyk(Ja jeg så på en Lock igår hos en kompis. Ok gearet. De hadde en Paladin til å tanke også da ) Synes DPSen deres er imba og de er rå i PvP. Så ja, jeg synes de skal bli nerfed. Druiden min er da bare lv 50 så jeg vet ikke absolutt alt(driver og levler) Men synes ikke Mangle er så sinnsykt som alle skal ha det til =/ Men klart en oppgradering fra Claw og den skillen som jeg ikke husker hva heter i Bear Form Får nok se senere Og btw, hva var det som ble egentlig nerfet på Palas? Endret 9. februar 2007 av Lednar Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vengeance og Crusader Strike. Før var Vengeance +15% damage og Crusader Strike hadde kun 6 sekunder cooldown. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vengeance og Crusader Strike.Før var Vengeance +15% damage og Crusader Strike hadde kun 6 sekunder cooldown. 7906381[/snapback] Ok, men hvor mye damage er det egentlig snakk om på Crusader Strike? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vengeance og Crusader Strike.Før var Vengeance +15% damage og Crusader Strike hadde kun 6 sekunder cooldown. 7906381[/snapback] Ok, men hvor mye damage er det egentlig snakk om på Crusader Strike? 7906900[/snapback] A instant strike that causes weapon damage plus 40% of your Holy spell damage and refreshes all Judgements on the target. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Seriøst, druids er blitt skikkelig bra nå. Feral i five-man? Pokkermeg helt genialt. Alle warriors er jo DPS nå, så.... druid > warriors for tanking nå, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vengeance og Crusader Strike.Før var Vengeance +15% damage og Crusader Strike hadde kun 6 sekunder cooldown. 7906381[/snapback] Ok, men hvor mye damage er det egentlig snakk om på Crusader Strike? 7906900[/snapback] For min del er det mindre enn et vanlig auto-attack faktisk. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Seriøst, druids er blitt skikkelig bra nå. Feral i five-man? Pokkermeg helt genialt. Alle warriors er jo DPS nå, så.... druid > warriors for tanking nå, sier nå jeg. 7907235[/snapback] Mja, feral druid > dps warrior. Ingen slår prot warrs til tanking. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, selvfølgelig, er jo det jeg sier. Warriors speccer DPS nå, druids speccer feral. Derfor: druids > warriors for tanking nå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Crusader Strike sin skade ble nerfet med 40% i snitt om du brukte den hvert sjette sekund. Btw. Mangle ER druid catform sin sinister strike. Ingen bruker claw når man har Mangle. Koster det samme, men gjør mye mer damage, og har en _heftig_ debuff. Og når man snakker om hvor mye damage Mangle gjør. Bearform sin Mangle gjør mer enn catform, men det skulle bare mangle (got it ;D ), ettersom den har cooldown. Endret 10. februar 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Mangle = Talent point. Sinister Strike = Learnable. Derfor vil jeg ikke si at den er det nye Claw. Men selvfølgelig, hvem bruker Claw når man har Mangle? Angående Crusader Strike, så det blir et ekstra slag med 40% ekstra damage? Endret 10. februar 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det blir et ekstra slag +40 av din totale spelldmg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Laga meg lionheart blade igår... Men crusader strike critter fortsatt bare for rundt 1200 mot vanlige mobs... For å critte like høyt som druids gjør med mangle selvbuffa mot vanlige mobs (2000-2500) så må man vel ha et 500dps våpen. (crusader strike var for kraftig for å ha en 6sec CD på den, men mangle er ok med 6sec? Logikk er ikke blizzards sterkeste side) 7904728[/snapback] At druids critter 2000-2500 med mangle er bare tull... det er som en sinister strike for en rogue.. en ok geara druid critter da mellom 1100-1400 på vanlige mobs. Så Crusader striker er ikke så værst. 7905775[/snapback] Tull? Vi har druids i guildet som har bare blues fra lvl 70 5manns instanser, og de critter for 2k+, og 3k+ med shred når mangle debuffen er oppe. Min høyeste Crusaderstrike crit er på 2500, fullt raidbuffa, på en lvl 60 mob med avenging wrath oppe. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg ble forelsket i Palaen min i natt. Tok Sethtekk Halls med min 64 pala, en 64 feral druid, en 66 ret pala, en 70 dps warrior, og en 68 lock. Jeg mainheala. Morsomt å spille sammen med folk som kan spille, og dæven jeg fikk flexa healemusklene (btw, ingen wipes, på sistebossen døde retpala og druid (druid gikk ut av bear av en eller annen grunn, og sistebossen drar en 4500-5000 arcane explosion, begge to døde), var bare meg, warrior og lock som tok han ned, pala/druid døde på første aoe, kanskje på 95% eller noe, hehe, da han nesten er nede er jeg oom og warrior dør, warlock dreper han , ret pala har SS ) Endret 11. februar 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ble forelsket i Palaen min i natt. Tok Sethtekk Halls med min 64 pala, en 64 feral druid, en 66 ret pala, en 70 dps warrior, og en 68 lock. Jeg mainheala. Morsomt å spille sammen med folk som kan spille, og dæven jeg fikk flexa healemusklene (btw, ingen wipes, på sistebossen døde retpala og druid (druid gikk ut av bear av en eller annen grunn, og sistebossen drar en 4500-5000 arcane explosion, begge to døde), var bare meg, warrior og lock som tok han ned, pala/druid døde på første aoe, kanskje på 95% eller noe, hehe, da han nesten er nede er jeg oom og warrior dør, warlock dreper han , ret pala har SS ) 7918052[/snapback] Godt å høre Hatt en lang pause med wow, så jeg tenkte å starte opp igjen. Så satt jeg der, enten spille opp min 60 paladin eller 60 warlock, begge human. Selvfølgelig måtte det bli paladin! Har bare kommet meg til lvl 61, men dette går fort. Har mange venner som hjelper meg så. Pala for life;) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Har valgt å legge min Dwarf Paladin lvl62 på fylle litt. Har begynt å levle en priest, mage og an druid. Har bare blitt så innmari dritt lei av den jævla ikke givende dps pallyen! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Fikk Gorehowl igår og har nå veldig lyst på og spece retrib igen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Damn! Den var ikke lite kul =) Og bra spec osv.. Men virker som den ultimate Warrior øksa... Bilde: http://www.wowhead.com/?screenshot=view&3.28773#15942 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå