Empire of the Sub Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva burde jeg prioritery på en paladin ? Spelldamage, health, mana, spirit etc ? han er level 29 for øyeblikket. 7875194[/snapback] Du levler opp, da burde en helt vanlig full retribution-build gjøre susen. I det tilfellet kan jeg anbefale enorme mengder strength og stamina, og en del intellect og agility. Spirit har ikke for mye å si.. kjekt om du får det som "ekstra bonus", men ikke noe å trakte etter primært. 7875213[/snapback] Takker. Er det slik i høylevel også ? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva burde jeg prioritery på en paladin ? Spelldamage, health, mana, spirit etc ? han er level 29 for øyeblikket. 7875194[/snapback] Du levler opp, da burde en helt vanlig full retribution-build gjøre susen. I det tilfellet kan jeg anbefale enorme mengder strength og stamina, og en del intellect og agility. Spirit har ikke for mye å si.. kjekt om du får det som "ekstra bonus", men ikke noe å trakte etter primært. 7875213[/snapback] Takker. Er det slik i høylevel også ? 7875739[/snapback] Stort sett ja, men det avhenger av hva du planlegger å gjøre når du endelig treffer 60... eller for den saks skyld level 70. Enten kan du gå videre med pvp og stort sett holde deg solo, eller du kan begynne å gjøre instancer/raid med et guild. Sistnevnte vil mest sannsynlig kreve at du speccer om til Holy, og da blir intellect, spirit og + healing bli det åpenbare valget. Men så lenger du levler opp kan jeg ikke anbefale stort annet enn en helt grei Retribution-build som jeg nevnte i sta. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei Jeg critted 2732 med Hammer of wrath på et mob idag, er det bra? Hva critter dere mer Hammer of wrath? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har nå laget en macro for alle paladins . Denne bytter automatisk fra feks Sanctity Aura til Crusader Aura når du mounter, og tilbake igjen når du demounter . Jeg irriterer meg grønn over at jeg glemmer å bytte selv hele tiden, så nå slipper jeg å tenke mer på det... /cast crusader aura /stopcasting /cast [mounted] sanctity aura /cast swift gray ram Erstatt swift gray ram med hva slags mount dere har (feks: Summon Charger), og Sanctity Aura med Devotion Aura eller andre om dere foretrekker det. Eneste den sliter med er viss dere løper inn i et hus og den demounter automatisk, og da vil crusader aura stå igjen - når du da bruker denne til å mounte, så vil den fjerne crusader aura i steden for å caste . Så jeg er åpen for forslag til forbedringer, viktigste nå er at den faktisk fungerer . Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Bare trykk den igjen hvis du ble dismountet vel? Edit: Nei det funker vel ikke, nei. Endret 6. februar 2007 av Hubman Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En god lvl build til paladin? er ret atm, men jeg må jo reste etter 2 mobs. så noen tips til en god "uptime" build med helt grei dmg? lvl 63 nå Takk=) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tja, den jeg har brukt vil passe deg veldig fint etter min mening - også vil du tjene STORT på gear med masse +intellect (gå for plate med +intellect og spelldmg, de passer bra til pala, og gjør lite med dpsen din). http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...102020100000000 Først retripoengene, og så holypoengene. På din lvl skal det se slik ut: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...102020100000000 De gode tingene her: - Grind med BoW, da holder manaen lengre. - Critheals er gratis! Dette gjelder flash of light, og holy light. - Gratis garantert critheal annethvert minutt (Divine Favour), mao kan du grinde og holde på til du har ca null hp, og så heale deg helt opp igjen, uten å måtte ta pause, for manaen din holder lengre. - Holy shock funker fiiiint å spamme, og alle crits er gratis, uten manabruk. - Sanctity Aura øker all holydamage med 10%, og en paladins dps er ca 70% holy. - Massevis av økt critsjanse = bruker lite mana. Med denne builden har jeg høyere dps enn med full retri, og jeg går svææært sjelden tom for mana, kan bare holde det gående. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tenker på å ha denne builden på lvl 70.. noen tanker om denne? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...022030100000000 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tenker på å ha denne builden på lvl 70.. noen tanker om denne? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...022030100000000 7897210[/snapback] Har ikke Paladin selv men har spilt for mye med de allerede. Seal of Command har du ikke. Synes denne er nesten verd og ha uansett spec. Vet nå ikke helt om den +5 melee crit men tipper den også er nice. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tenker på å ha denne builden på lvl 70.. noen tanker om denne? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...022030100000000 7897210[/snapback] Har ikke Paladin selv men har spilt for mye med de allerede. Seal of Command har du ikke. Synes denne er nesten verd og ha uansett spec. Vet nå ikke helt om den +5 melee crit men tipper den også er nice. 7898893[/snapback] I forhold til Seal of Command.. tenkte på den.. men etter at jeg fikk Seal of Vengeance har jeg stort sett sluttet å bruke Seal of Command.. Men det er kanskje noe å tenke på... Vet ikke helt hva som er "fasiten" på SoC vs SoV... Men med improved Judgment og alle ekstra spell-damage og crit virker det bra... Noen som har noen tanker på SoC vs SoV? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Noen som har noen tanker på SoC vs SoV? 7898950[/snapback] Har det gitt. Selv bruker jeg nå en holy build og savnet stort min retrib build faktiskt. Mange like og spece holy og ta på seg en masse +dmg gear og drepe ting med holyshock. Men uansett. SoC er best sammen med et stort 2H våpen med høy max dmg. Her er det viktigere og har en masse +crit en +dmg gear etter min mening. SoV passer best sammen med +dmg gear og 1H våpen. Fungere også greit sammen med +crit gear. Videre så eier SoV klart til tanking. Endret 8. februar 2007 av Phyx Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Aha, da så. Men SoV får du jo i lv 64. Takker for opplysningen Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Haha, det lille Judgement sette er så kult xD har nå head, chest og leggings. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tenker på å ha denne builden på lvl 70.. noen tanker om denne? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...022030100000000 7897210[/snapback] Har ikke Paladin selv men har spilt for mye med de allerede. Seal of Command har du ikke. Synes denne er nesten verd og ha uansett spec. Vet nå ikke helt om den +5 melee crit men tipper den også er nice. 7898893[/snapback] I forhold til Seal of Command.. tenkte på den.. men etter at jeg fikk Seal of Vengeance har jeg stort sett sluttet å bruke Seal of Command.. Men det er kanskje noe å tenke på... Vet ikke helt hva som er "fasiten" på SoC vs SoV... Men med improved Judgment og alle ekstra spell-damage og crit virker det bra... Noen som har noen tanker på SoC vs SoV? 7898950[/snapback] SoV gir deg om jeg ikke er helt på tur maks 620dmg over 12 sekunder med raskt våpen og 1H. Seal of Command gir deg om du har et tregt våpen og IKKE critter i det hele tatt ca 560 pr 5 sekunder. Om du critter, så mye mer. Iallefall ca slik for meg på lvl 68 med greit våpen nå. Mao vil SoC for de fleste være best til dmg, mens SoV vil være klart best til tanking - tror jeg? Gir SoV mer enn 120dmg over 5 sekunder om du har +spelldmg? Kan man av dette også slutte at SoC er bedre jo bedre våpen man har? Jeg har ikke heelt peil, så fint om noen har lyst til å forklare enda mer. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tenker på å ha denne builden på lvl 70.. noen tanker om denne? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...022030100000000 7897210[/snapback] Har ikke Paladin selv men har spilt for mye med de allerede. Seal of Command har du ikke. Synes denne er nesten verd og ha uansett spec. Vet nå ikke helt om den +5 melee crit men tipper den også er nice. 7898893[/snapback] I forhold til Seal of Command.. tenkte på den.. men etter at jeg fikk Seal of Vengeance har jeg stort sett sluttet å bruke Seal of Command.. Men det er kanskje noe å tenke på... Vet ikke helt hva som er "fasiten" på SoC vs SoV... Men med improved Judgment og alle ekstra spell-damage og crit virker det bra... Noen som har noen tanker på SoC vs SoV? 7898950[/snapback] SoV gir deg om jeg ikke er helt på tur maks 620dmg over 12 sekunder med raskt våpen og 1H. Seal of Command gir deg om du har et tregt våpen og IKKE critter i det hele tatt ca 560 pr 5 sekunder. Om du critter, så mye mer. Iallefall ca slik for meg på lvl 68 med greit våpen nå. Mao vil SoC for de fleste være best til dmg, mens SoV vil være klart best til tanking - tror jeg? Gir SoV mer enn 120dmg over 5 sekunder om du har +spelldmg? Kan man av dette også slutte at SoC er bedre jo bedre våpen man har? Jeg har ikke heelt peil, så fint om noen har lyst til å forklare enda mer. 7903661[/snapback] Godt spørsmål dette med +spelldamage. Jeg har i dag en Prot/Retribution build (mest i prot), og jeg er litt interessert i hvor mye holy damage jeg kan gjøre.. En annen ting med SoV som jeg tenkte like mye på... damage som SoV gir stacket 5 ganger er jo fint, men det kuleste i hvertfall i solo (hvor det tar litt tid før mobs går ned) er å judge SoV.. ofte får jeg 1000-1100 damage på dette, og med improved judgement kan det jo gjøres hvert 8 sekund.. . Så vanlig mønster er cast Seal of the Crusader->Judge->Cast Seal of Vengeance->Judge->Seal of Vengeance->Judge etc.. hvert 8 sekund.. funker ok for meg med 1-h og skjold..... Andre synspunkter og ideer rundt dette? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Laga meg lionheart blade igår... Men crusader strike critter fortsatt bare for rundt 1200 mot vanlige mobs... For å critte like høyt som druids gjør med mangle selvbuffa mot vanlige mobs (2000-2500) så må man vel ha et 500dps våpen. (crusader strike var for kraftig for å ha en 6sec CD på den, men mangle er ok med 6sec? Logikk er ikke blizzards sterkeste side) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Laga meg lionheart blade igår... Men crusader strike critter fortsatt bare for rundt 1200 mot vanlige mobs... For å critte like høyt som druids gjør med mangle selvbuffa mot vanlige mobs (2000-2500) så må man vel ha et 500dps våpen. (crusader strike var for kraftig for å ha en 6sec CD på den, men mangle er ok med 6sec? Logikk er ikke blizzards sterkeste side) 7904728[/snapback] det finnes ikke noe logisk når det handler om paladin dps og blizz, vi får forsatt ikke lov til å være gode til det.. Ser ut som om de fleste av oss ender som healers, og noen få får vel tanke, og ca 1% får lov til å dpse Lenke til kommentar
batmaniac Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Laga meg lionheart blade igår... Men crusader strike critter fortsatt bare for rundt 1200 mot vanlige mobs... For å critte like høyt som druids gjør med mangle selvbuffa mot vanlige mobs (2000-2500) så må man vel ha et 500dps våpen. (crusader strike var for kraftig for å ha en 6sec CD på den, men mangle er ok med 6sec? Logikk er ikke blizzards sterkeste side) 7904728[/snapback] At druids critter 2000-2500 med mangle er bare tull... det er som en sinister strike for en rogue.. en ok geara druid critter da mellom 1100-1400 på vanlige mobs. Så Crusader striker er ikke så værst. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Druid sin mangle criter opptill 3,5k med ful combo point. Lenke til kommentar
batmaniac Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vel.. du snakker kanskje om Ferocious Bite? Druid sin "eviscrate"... Men mangle kan kanskje komme opp mot 1500 med litt buffs sånn hittils.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå