StorPeder Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg er blitt level 50 nå og kjører en slik build. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...100000000000000 Er det verdt det å respecce til full Ret? CS ser gankse gimp ut uten noe +dmg, men det er jo litt stas og ha et aktivt strike Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Den builden der er jo ikke akkuratt genial for å lvle solo Ret virker helt fint selv med lite spell dmg, jeg har 127 spell dmg fra gear og det er jo ikke akkuratt tonnevis. Endret 3. februar 2007 av Keylar Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ikke enig i denne builden for å være helt ærlig. Improved BoM har gir deg svært lite ekstra. Pursuit of justice er KUN "kjekt å ha" og fint i PvP, ikke for lvling. 7851864[/snapback] Uenig der, og jeg har etter nøye overveiing kommet fram til speccen. Blessing of might (improved) er en blessing jeg bruker titt og ofte, og bruker bare blessing of wisdom ved lav manapool, og nettopp derfor bruker jeg den forbedrede versjonen ettersom jeg bruker den hele tiden. 8% mer movement speed ser kanskje ikke så mye ut, men her blir faktisk forskjellen markant etterhvert. Som paladin trenger jeg all speed jeg kan få ettersom jeg er en meleeklasse, og pvp kjøres uansett titt og ofte. Grunnen til at jeg avskyr benediction er fordi sanctified judgment knuser benediction ned i støvlene... brukt rett er den en 50% reduksjon i seal-kostnadene. Samtidig vil en benediction i sammen med sanctified judgment også gjøre at manaen man får tilbake blir lavere ved en judgment, og således mister talentet litt av stinget. Selv ved top rank seals er manakostnadene spart ved benediction altfor små til at de utgjør noen forskjell. Det som virkelig spiser mana er healing og crusader strike, og således er en større manapool langt viktigere enn å redusere et lavkost-seal. Det som derimot skremmer meg litt i speccen du viser til er poengene brukt i Crusade... ærlig talt tror jeg aldri jeg har sett et så ineffektivt talent før. 1% skadeøkning per talent poeng er mildt sagt horribelt, og attpåtil fungerer det bare mot et snevert utvalg av fiender. Hadde den gitt 2% per talent hadde den vært aktuell, men ved 1% per poeng er den rett og slett uhyre ineffektiv. 7857310[/snapback] Ikke kom å si at PoJ har enorm effekt i pve, ok så man kan løpe til neste mob 8% raskere that's it. Man trenger ikke kaste vekk 2 points på det, verden er full av respawning mobs. Benediction er ett helt ok pve talent, det holder meg gående lenger og med riktig gear valg så kan jeg grinde veldig lenge uten pauser. Det er sant den "nerfer" sanctified judgement ørlite men ikke så mye at den ikke er verd å ha. Du sier at healing og crusader strike er det som suger mana hos deg - Jeg healer meg knapt med HL og hvis jeg skal slenge en heal er det flash of light. Crusader strike koster for meg rundt 150 mana hvis jeg husker riktig og det er jo ingenting i forhold til hva en Seal of Command Judge koster å få av. Crusader er heller ikke så galt, 3% mer dmg er 3% mer dmg mot humanoids, demons, undeads og elementals som det er en del av i outland. Jeg ville heller "kastet" bort poeng i Crusade enn PoJ for pve. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Den builden der er jo ikke akkuratt genial for å lvle solo Ret virker helt fint selv med lite spell dmg, jeg har 127 spell dmg fra gear og det er jo ikke akkuratt tonnevis. 7861225[/snapback] Om det var meg du svarte til; hvorfor ikke? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ikke kom å si at PoJ har enorm effekt i pve, ok så man kan løpe til neste mob 8% raskere that's it. Man trenger ikke kaste vekk 2 points på det, verden er full av respawning mobs. Benediction er ett helt ok pve talent, det holder meg gående lenger og med riktig gear valg så kan jeg grinde veldig lenge uten pauser. Det er sant den "nerfer" sanctified judgement ørlite men ikke så mye at den ikke er verd å ha. Du sier at healing og crusader strike er det som suger mana hos deg - Jeg healer meg knapt med HL og hvis jeg skal slenge en heal er det flash of light. Crusader strike koster for meg rundt 150 mana hvis jeg husker riktig og det er jo ingenting i forhold til hva en Seal of Command Judge koster å få av. Crusader er heller ikke så galt, 3% mer dmg er 3% mer dmg mot humanoids, demons, undeads og elementals som det er en del av i outland. Jeg ville heller "kastet" bort poeng i Crusade enn PoJ for pve. 7861265[/snapback] PoJ er ubrukelig nowadays da man kan ha 9agi/minor speed eller 9sta/minor speed, men før det var det uvurdelig. I instancer/pve, tenker da litt naxxy though, var det en ekstrem boost i pve performance. Her, fra Elitist Jerks forum: - GTFO faster on anub- GTFO faster on faerlina - GTFO faster on grobbulus - Faster zombiehandling on gluth - Faster moving on Thaddius polarity shift. - Faster pickup of noths adds - More breathing room on heigan dance/teleport to corridor - Faster to get to spores and bandaging on Loatheb - Faster pickup of adds, and alot faster melee dps on Gothik - Faster run between safespot and horsemen on 4h - Faster to GTFO of blizzard and hide behind iceblock on Sapphiron All of this for 1x lesser Nether essence, 1x small radiant shard, 1x aquamarine Endret 3. februar 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Den builden der er jo ikke akkuratt genial for å lvle solo Ret virker helt fint selv med lite spell dmg, jeg har 127 spell dmg fra gear og det er jo ikke akkuratt tonnevis. 7861225[/snapback] Om det var meg du svarte til; hvorfor ikke? 7861491[/snapback] Den går nok å lvle med, men med ting som divine Intellect og Spiritual Focus går ting litt lettere, jeg så du hadde redoubt også, bruker du 1hand og skjold? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Selv om man drar 2-3 mobs om gangen er det sjelden man trenger å heale i combat. Om man må det, så har vi DS vi kan bruke. Jeg har ikke problem med lite mana, derfor trenger jeg ikke Divine Intellect. Judge Crusader -> Rank 1 SoC -> Vent på SoC/Reck . Jeg har Redoubt pga at jeg tanker litt i instancer. Også grei å ha hvis det blir litt hett med adds respawns osv. 1h+shield, JoL+SoL/SoW og block som en gud ! Jeg ser selvfølgelig nytten av DI og SF, men det er ikke det helt store poenget så lenge man ikke PvP'er (imo) Edit: Når jeg kommer til Outlands kan det hende at det er en annen build som funker bedre. I hvertfall når jeg blir 70 er det bortivekk fra nåværende build. Men spørmålet mitt var egentlig om det var verdt å kjøre full Ret fremfor Reck/Soc som jeg gjør nå Ser ikke sånn ut for meg. Edit2: Typo Edit3: Nei, jeg bruker 2h. 24% igjen til IBS Endret 3. februar 2007 av kristteo Lenke til kommentar
tmg Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Paladin lvl 10 nå straks, hva burde jeg satse i starten? Retri faller som et naturlig valg pga. mer crit, mindre mana usage mer dmg og SoC, eller er protection bedre slik som kristteo har kjørt? Ang. reck vs SoC, selv om reckoning er bedre (hvis det er det?) får man jo SoC 14 lvler før man får Reck maxet... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Så lenge man er fornøyd med builden og hvordan man lvler ser jeg ikke poenget i å skifte build, det avhenger også av hvilken type utstyr du har. På min paladin er jeg fokusert mot melee dmg, jeg bruker Field marshal settet + random rings som gir crit osv og det virker veldig fint for meg. Spiritual focus bruker jeg bare i pvp hvis jeg er healer, jeg blåser i det talentet hvis jeg kjører Ret PvP build. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tenker å kjøre denne her : http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...112003005300000 Ser det bra ut? noen forslag? utstyr eg ska gå for når eg blir 70 er sånn pvp utstyr.. takker for svar! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hm, er det noen som har begynt å raide som noe annet en healing paladin enda? Har en heftig diskusjon med guilden atm om paladins skal gjøre noe annet enn å heale, men får bare til svar at "hvem skal heale hvis vi er dps osv.?" osv. Men vi har jo fått så mye av imba raid stuff i alle talent treesa at man ikke kan la være å ha med en paladin med hver spec. imo. Prot er jo også imba AoE tanks. Gruser warriors på det punktet. 7859107[/snapback] Hm, ingen som har begynt å raide enda? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er en allaince paladin på serveren min som har +1600 healing. Kun plate. De begynte i Karazhan forrige helg, tror jeg ... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Det er en allaince paladin på serveren min som har +1600 healing. Kun plate. De begynte i Karazhan forrige helg, tror jeg ... 7866052[/snapback] sinnsykt.. er vel ikke lenge før folk bikker 2k heller.. sa stopp på +890ish for min del. Endret 4. februar 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Existence Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tenker å kjøre denne her : http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...112003005300000 Ser det bra ut? noen forslag? utstyr eg ska gå for når eg blir 70 er sånn pvp utstyr.. takker for svar! 7865481[/snapback] Og bør eg vente til eg blir lev 70? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er en allaince paladin på serveren min som har +1600 healing. Kun plate. De begynte i Karazhan forrige helg, tror jeg ... 7866052[/snapback] Sykt. WTB. Jeg funderer litt på å prøve å lage en skikkelig healadin, er på vei nå for så vidt, men har ikke det helt store utstyret riktig enda. Vil jo uansett være fordelaktig end-game, og har da ingen problemer å mainheale 5-mans i outlands nå heller (så lenge jeg spiller med en gruppe som skjønner aggro - blir så irritert på folk som ikke spiller ordentlig, de beste gruppene jeg har spilt med har faktisk hatt druid som tank), så det fungerer jo greit. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tenker å kjøre denne her : http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...112003005300000 Ser det bra ut? noen forslag? utstyr eg ska gå for når eg blir 70 er sånn pvp utstyr.. takker for svar! 7865481[/snapback] Og bør eg vente til eg blir lev 70? 7867678[/snapback] Hvorfor ikke sancity aura? 10% mer holy damage er jo ikke å forakte, da over 50% av en paladins damage er holy... Min build ser slik ut: Føler den gir meg både mer mana, bedre healing og mer dps enn den du har satt opp, men det er subjektivt . http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...102020100000000 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er en allaince paladin på serveren min som har +1600 healing. Kun plate. De begynte i Karazhan forrige helg, tror jeg ... 7866052[/snapback] Sitter en med 1550 på servern min, kun plate så vidt jeg vet. prøvde å finne han i Shatt men er jo så forferdelig stort. Vet iallefall at han hadde full tier 3, og har 1 del tier 4. Exalted Sha'tar healing macen og annet små snacks. selv har jeg ikke alt full plate, har ikke funnet bracers som er verdt å bytte med twin emps cloth bracers, og har ikke fått helm, Shoulders fra siste boss i Shatterd halls og chesten fra 3. bossen i Shadow labyrinth. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva burde jeg prioritery på en paladin ? Spelldamage, health, mana, spirit etc ? han er level 29 for øyeblikket. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva burde jeg prioritery på en paladin ? Spelldamage, health, mana, spirit etc ? han er level 29 for øyeblikket. 7875194[/snapback] Du levler opp, da burde en helt vanlig full retribution-build gjøre susen. I det tilfellet kan jeg anbefale enorme mengder strength og stamina, og en del intellect og agility. Spirit har ikke for mye å si.. kjekt om du får det som "ekstra bonus", men ikke noe å trakte etter primært. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 2550dmg crusader strike med Sonic Spear og Avenging Wrath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå