Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med dps som paladin. Selv med endel gear fra hellfire citadel (ramparts og furnace.. :p ) der jeg har kommet meg opp på 900-1000AP selfbuffed og har 15-16% crit sliter jeg med å få noe særlig dps over 150 når jeg grinder mobs. Min lvl 47 rogue har jo kjapt 170-180 dps i samme situasjon.. :/ Ting går rett og slett for sakte. Nå har jeg fått tak i et 68.9dps (2.20 speed.. ) våpen, problemet er kanskje at det er for kjapt? Så SoC og Crusader strike ikke blir bra? Ikke vet jeg.. forslag?

7747748[/snapback]

 

Finner det merkelig da jeg med full Judgement og Bloodlord's Defender(48dps 1hander fra ZG) holder jevnt over 200dps når jeg slåss..

 

12.5k Armor nå :D

og 370 defense (ikke rating)

7748319[/snapback]

 

Da gjør jeg sikkert noe rart.. :p Likevel sliter jeg med å få noe særlig dps opp.. Jeg er fullt klar over at våpenet er kjapt, men "white damage" er jo størsteparten av dps-en, og da må jo et kjapt 68.9dps våpen være bedre enn et treigere 52dps?

7750267[/snapback]

 

Kommer helt an på hvilket seal du bruker i tillegg.

Om 68.9 dps våpenet har en weaponspeed på 1.90 er f.eks. Seal of Command helt bortkasta, og man mister betydelig dps.

Og dersom 52 dps våpenet har en weaponspeed på 4.0 og man skal bruke Seal of Command, så er det faktisk ikke så mye som skiller de to våpna lenger, selv om ren våpen-dps mellom de to er vidt forskjellig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er klar over at seal of command er proc per minute, og at weaponspeed er revnende likegyldig for alt annet en pvp burst?

7756946[/snapback]

 

Ikke ta den tonen på meg, jeg tror det er du som ikke helt har skjønt hva det dreier seg om.

 

Proc per minues er VELDIG relevant på seal of command, nemlig fordi skaden dens er basert på melee skaden din, samtidig som den proccer et fast antall ganger i minuttet.

Med andre ord er treige våpen absolutt å foretrekke, fordi når den proccer med et treigt våpen så proccer den mye hardere enn den ville gjort med et kjapt våpen.

 

Weaponspeed er med andre ord høyst aktuelt ved Seal of Command, i motsetning til seal of righteousness der holy-skaden skalerer med weaponspeed.

Lenke til kommentar
Du er klar over at seal of command er proc per minute, og at weaponspeed er revnende likegyldig for alt annet en pvp burst?

7756946[/snapback]

Det du sier her er jo en selvmotsigelse - når SoC proccer et visst antall ganger pr minutt OG er basert på hvor hardt du slår når du slår, så vil jo et tregere våpen med høyere slagkraft pr gang gi klart bedre utbytte av SoC.

Lenke til kommentar
2,2i AS blir atforlite på CS og SoC, du må se på maks dmg på våpenet siden det som blir som blir brukt av dem, derfor burde du ihvertfall finne et med 3,6 eller høyere. Da får du fine crits på SoC og CS skal du se ! Fryktelig fint for PvP med siden du får mye bedre burst dmg også.

7747964[/snapback]

Problemet er at det finnes svært få våpen for oss som ikke fikk epic endgamegreier før tbc som er bedre enn dette, om enn noen (jeg har ikke funnet noe annet enn hellreaver, men den vil warriors alltid ha...).

 

Så om du har et bedre forslag til et TBC-våpen for paladin, som man får tak i i instancer o.l. nå, og ikke ved massiv grinding, så bytter jeg gjerne og fort :).

Lenke til kommentar
hva er "må ha" addons til pally?

7759828[/snapback]

 

UI-mods mener du?

 

Tja, CT-pakka og pallypower i alle fall (vil jeg si).

7772370[/snapback]

 

Mener addons og evt UI mods.

Kjører nå vanlig interface med Bongos og HealBot. Prøvde en sånn buff-hjelper men den var bare plagsom, såe har dere noen anbefalinger til hva som gjør livet lettere for en newbie Pally?

 

Skal sjekke ut pallypower ja :D

Lenke til kommentar
Burde weaponspeed være 3,4 eller høyere før SoC blir noe vits? blir f.eks 2,90 for kjapt, og er det soR som er greia isåfall da...?

7772106[/snapback]

Da må du isåfall ha MYE +spelldmg.

 

Jeg regna litt i går, og kom til at et 65dpsvåpen 3.5 speed var dårligere enn et 70dps 2.2speed våpen i total dps iberegnet SoC. Sånn ca.

Lenke til kommentar

Jeg lurer meg på...

 

Når jeg skal tanke, bør jeg ha raskt eller tregt våpen? Hvilket seal skal jeg bruke, og hvilken rank?

Så langt (Lvl 32) har jeg kjørt raskt våpen og høyeste rank av SoR. Det funker fint som bare det, men kanskje det finnes noe bedre?

Ofte tar jeg så lite skade, og dermed får så lite mana tilbake fra mangel på heals at jeg går tom forholdsvis fort. (Ret- spec)

 

 

En annen ting...

Den øya sørvest i Hillsbrad med Undeads; Har det sjedd noe forandringer der? Jeg tenkte at "Hurra-meg-rundt, undeads og høy DPS", men det var jo lvl ?? der ! Før har det vært rundt level 32- ish mobs der, eller husker jeg helt feil?

 

 

 

Ellers er det kjekt med paladin. Spesielt nå som jeg har fått SoL er det fett med elites :)

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Ssyns pallypower suger selva da men, kan anbefalle raidrezzer når han får tid og fikse de siste buggsene.

 

anyway, har kommer meg til lvl 68 og straks 69 nå. Specet retrib (loladin) for leveling. Geez så morro det var! Men så hadde jeg samlet gear i lang tid også da. Har ikke det beste gearet som finnes men mer en godt nok og det er veldig veldig morro. Men selv om det er morro så kommer jeg og spece tilbake til holy når det blir noe raiding igen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...