Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Prøvd å tanke noe spessielt, og holdt du aggro? Kunne tenke meg å prøve å tanke en instance med pala'en min en gang.

7694351[/snapback]

Jeg er speccet protection, og har tanket Scholo og litt strat. Ganske middels tanking gear, men gikk meget greit i Scholo. Litt verre i Strat, men vi greide oss bra. Har 353 defense og 4121 hp. Og rundt 10% på parry, block, dodge chance. Var ikke langt fra å tanke Onyxia heller... Men ingen som ville når paladin ble valgt til tank.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som så mange andre, så skal jeg starte en belf paladin på tirsdag, og jeg er heeelt noob på paladin, så lurte på om noen har noen tips til meg.

Hvilke stats burde jeg gå for, link til et bra levle talentbuild og generelle spilletips om hvordan man spiller paladin.

Har en lvl 8 paladin et sted, men har ikke lært allverden av ham... Er det sånn at man bruker judge så ofte man kan? eller holder man på et seal så lenge man kan og judger på slutten? osv osv..

På forhånd takk...

7718478[/snapback]

Gearwise ville jeg gått noe ala - 1 Str > 2 Agi > 1 Sta

Kjør på med Seal of Righteousness og auto-hit første 20 levlene.

Så får du Seal of Command, det judger du hver gang stun er klar for rimelig fin damage.

Lenke til kommentar

Beklager hvis det er tatt opp litt tidligere i tråden, men akkurat nå har jeg lett lenge etter en allright levlebuild for den kommende paladinen min.

Jeg har en level 60 paladin jeg ikke har spilt på et år, så det sier seg selv at jeg ikke har veldig mye innblikk i talentene nå om dagen.

Det jeg er ute etter er en build som gjør så god damage som mulig, med så lite nedetid som mulig. Ser for meg at jeg må satse på retribution, men er som sagt ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Beklager hvis det er tatt opp litt tidligere i tråden, men akkurat nå har jeg lett lenge etter en allright levlebuild for den kommende paladinen min.

Jeg har en level 60 paladin jeg ikke har spilt på et år, så det sier seg selv at jeg ikke har veldig mye innblikk i talentene nå om dagen.

Det jeg er ute etter er en build som gjør så god damage som mulig, med så lite nedetid som mulig. Ser for meg at jeg må satse på retribution, men er som sagt ikke helt sikker.

7727277[/snapback]

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...120033105201051

Jeg ville gått med denne speccen.

Lenke til kommentar

Ikke enig - om man skal være selgående så trenger man mer mana og bedre heals/mindre manabrukende heals, den builden fokuserer kun på damage noe som gjør deg mindre selvgående. Ville delt ut mer poeng i holy, slik at man får mer mana og bedre heals, og mer damage uten å bruke all manaen - min mening.

I tillegg så vil denne holy/ret-builden gi deg god dps om du har mye +spelldmg-gear pga økt critchance, og vil øke enda mer når du nærmer deg lvl 70.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...120033105201051 <- lvl 60build.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...110030100000000 <-- lvl 70

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg en retrib build for leveling 8/0/43

Men jeg savner spiritual focus mot interupts når jeg healer.

Men har hørt noen som sier at en holy/prot build skal være det beste og lvl med selv om jeg ikke kan være enig med det. Da jeg har relativt bra melee gear syns jeg og gå fra holy til retrib var utrolig gøy!

Lenke til kommentar
Nå bruker jeg en retrib build for leveling 8/0/43

Men jeg savner spiritual focus mot interupts når jeg healer.

Men har hørt noen som sier at en holy/prot build skal være det beste og lvl med selv om jeg ikke kan være enig med det. Da jeg har relativt bra melee gear syns jeg og gå fra holy til retrib var utrolig gøy!

7733860[/snapback]

Protection til leveling var vel snakk om å pulle flere mobs på en gang, og deretter sørge for å la dem "drepe seg selv" med holy shield/ retribution aura?

Jaja, om det er effektivt eller ikke vil jeg ikke uttale meg om, men det høres iallefall fryyyktelig kjedelig ut..

Lenke til kommentar

Hva er verdt å ha i retribution treet? Har aldri levlet pala før så føler jeg kan ingenting om klassen, men skjønner at retri er best for levling. Har også lyst på Spiritual Focus, er det verdt å bruke 10(evt. 15) talentpoints for å få det? Og hva er best å ta av Divine Intellect og Divine Strenght da hvis jeg velger å bruke 10 points?

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Hva er best å levle med før jeg får seal of command? Seal of the crusader, eller seal of righteosness(?)?

Og etter seal of command, burde jeg fortsette nedover retribution, eller gå å få meg kortere stun cooldown og blessing of kings? eller er kanskje ikke blessing of kings noe særlig før man kommer litt opp i level....

Lenke til kommentar
Hva er best å levle med før jeg får seal of command? Seal of the crusader, eller seal of righteosness(?)?

Og etter seal of command, burde jeg fortsette nedover retribution, eller gå å få meg kortere stun cooldown og blessing of kings? eller er kanskje ikke blessing of kings noe særlig før man kommer litt opp i level....

7741464[/snapback]

Hva som er best av SotC og SoR kommer ann på hvilket våpen du bruker, men hva med å judge SotC og bruke SoR?

Jeg ville fortsatt å gå ret og heller forandre til build senere når du kan fylle opp der du vil ha poeng mest. Siden du spør om BoK ol når det gjelder å levle, Blessing of Wisdom kjekk er etter min mening beste å grinde med siden det kutter ned på tiden vi må bruke på drikke. Paladins er ikke akuratt kjent for å ha mye spirit så offrer glatt 185 AP over 33 mp5.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med dps som paladin. Selv med endel gear fra hellfire citadel (ramparts og furnace.. :p ) der jeg har kommet meg opp på 900-1000AP selfbuffed og har 15-16% crit sliter jeg med å få noe særlig dps over 150 når jeg grinder mobs. Min lvl 47 rogue har jo kjapt 170-180 dps i samme situasjon.. :/ Ting går rett og slett for sakte. Nå har jeg fått tak i et 68.9dps (2.20 speed.. ) våpen, problemet er kanskje at det er for kjapt? Så SoC og Crusader strike ikke blir bra? Ikke vet jeg.. forslag?

Lenke til kommentar

2,2i AS blir atforlite på CS og SoC, du må se på maks dmg på våpenet siden det som blir som blir brukt av dem, derfor burde du ihvertfall finne et med 3,6 eller høyere. Da får du fine crits på SoC og CS skal du se ! Fryktelig fint for PvP med siden du får mye bedre burst dmg også.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med dps som paladin. Selv med endel gear fra hellfire citadel (ramparts og furnace.. :p ) der jeg har kommet meg opp på 900-1000AP selfbuffed og har 15-16% crit sliter jeg med å få noe særlig dps over 150 når jeg grinder mobs. Min lvl 47 rogue har jo kjapt 170-180 dps i samme situasjon.. :/ Ting går rett og slett for sakte. Nå har jeg fått tak i et 68.9dps (2.20 speed.. ) våpen, problemet er kanskje at det er for kjapt? Så SoC og Crusader strike ikke blir bra? Ikke vet jeg.. forslag?

7747748[/snapback]

Finner det merkelig da jeg med full Judgement og Bloodlord's Defender(48dps 1hander fra ZG) holder jevnt over 200dps når jeg slåss..

12.5k Armor nå :D

og 370 defense (ikke rating)

Lenke til kommentar

7747748[/snapback]

Finner det merkelig da jeg med full Judgement og Bloodlord's Defender(48dps 1hander fra ZG) holder jevnt over 200dps når jeg slåss..

12.5k Armor nå :D

og 370 defense (ikke rating)

7748319[/snapback]

Da gjør jeg sikkert noe rart.. :p Likevel sliter jeg med å få noe særlig dps opp.. Jeg er fullt klar over at våpenet er kjapt, men "white damage" er jo størsteparten av dps-en, og da må jo et kjapt 68.9dps våpen være bedre enn et treigere 52dps?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...