Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvor folk får det fra at Paladin er en skikkelig noob class, og er så simpel å spille at selv bestemora kunne klart det.

Ja den er relativt enkel å spille hvis man ikke gidder sette seg inn i det, men som alle andre klasser, så er den vanskelig å mestre.

 

Jeg ser skjeldent en GOD paladin på slagmarken, men når jeg ser det, så er det en fryd for øyet.

Lenke til kommentar

Vil nå heller si at shamaner er overvurdert.. greit, de er kraftige, men har aldri hatt noe problem med å drepe en shaman.

 

Ikke i en eneste gruppe jeg har vært i, har jeg vært secondary tank. Ikke secondary healer heller, og heller ikke ressurect-mann.

 

Jeg er main tank, healer meg selv og andre om de trenger det.

Presten er såklart main healer.

Presten ressurecter også. De har bedre ress skill, og kan resse flere før de går tom for mana.

 

Synes ikke paladin er monoton heller. Er evig kos. Går klart til tider treigt solo, men det er da man leter seg fram litt undeads, skaffer seg litt mage-vann, og gjør det vi er best til i PvE, å drepe undeads. Det at man er treig i dmg oppveies med at vi er så seiglivet.

 

Også enig i det apollox sier. Paladin er ikke som mange tror, en class der man bare bruker litt shields innimellom, healer seg og vinner alt... Vil heller si at det er en class det er vanskelig å mestre, vanskeligere diverse enn andre classer.

 

Går selv for stamina / strength gear, intellect der jeg føler for det. Har ikke brydd meg stort om agility, men velger det framfor andre stats, som spirit osv.

Lenke til kommentar

Kanskje, kanskje ikke.

 

Men Paladins end game damage er alt for dårlig, så om du er en litt aggresiv spiller, ikke gå for paladins er mitt råd.

 

Og ja, sjeldent man ser GODE paladiner.. forsåvidt, har jeg bare sett en, Asundera på shadowmoon..

Den som spiller den har så og si max tweaka potensialet ut av sin paladin.

Lenke til kommentar
Og hvorfor skulle man ikke velge paladin om man er "litt agressiv"..?

Fordi, paladin er buffer/sec. healer etc. OG den som skal holde seg i live så man slipper wipe i instances. derfor må man være veeldig forsiktig og heller hjelpe til å heale og buffe og dra aggro fra castere om tanken ikke klarer det.

Ingen heavy melee for paladins i end game..

Lenke til kommentar

Eh....

Paladin er main tank. Ikke en nyttesløs buffer / sec healer..

Heldigvis er det ikke mange som misforstår paladins rolle i selve spillet, de fleste forstår at det vi faktisk gjør er å tanke. Bedre en warrior til og med.

"Ikke noe heavy melee", nei, så merkelig. Paladins har alltid vært tank i alle mmos, og har aldri vært ment til noe heavy melee heller..

Vi tanker, healer, men samtidig kan vi dashe ut grei dmg i pvp med Seal of Command.

 

Hvis du har gått med paladin til 45 med å stå i bakgrunnen å buffe / heale og av og til hjelpe med tanking, seriøst fatter ikke at du gidder å fortsette.

 

Den som skal holde seg i live i instancer, jadda. Du har peiling ja.

Hvis man holder på å wipe i en instance, og har en paladin i gruppa som vet sånn cirka hva han driver med, hva gjør han da?

Det finnes en skill som heter Divine Intervention.. Denne bruker man på presten, eller whatever man har til å heale og resse, voila. Presten mister all aggro i 30 sec, og kan løpe i sikkerhet og resse når mobsene er borte.

Lenke til kommentar

Lest en del gjennom tråden her og det er mulig at jeg kanskje ikke har sett det blitt nevnt, men hvis det er et talent man burde lære seg så er det concencration... Denne er jo bare rett og slett herlig!!!

 

Da en titt på den og sørg for at du har nok talent points til å få den når du blir lvl 37 fordi denne er en av de aller beste skills spørr du meg...

 

:cool:

Lenke til kommentar
Og hvorfor skulle man ikke velge paladin om man er "litt agressiv"..?

Fordi, paladin er buffer/sec. healer etc. OG den som skal holde seg i live så man slipper wipe i instances. derfor må man være veeldig forsiktig og heller hjelpe til å heale og buffe og dra aggro fra castere om tanken ikke klarer det.

Ingen heavy melee for paladins i end game..

Det er noe av det dumeste jeg har hørt, "buffer, sec healer, sprøyt.

 

Disse tingene er egenskaper pally besitter for å kunne holde lenge ut i kamp.

 

Jeg blir irritert på folk som kauker etter healing fra pally, det er jo ikke en skill som er spesielt bra utvikla heller. Mana cost på healing er jo enorm. En Pally healer seg selv, og andre når han kan. Ellers er pally glimrende som tank.

 

Edit: forøvrig er divine intervention noe av det mest geniale med pallyer.

 

V :mad:

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Noen som har merket bug med Seal of Command etter nyeste patch?

 

Når man proccer så viser normal attack skaden (hvit tekst over fiende) ca. 2x høyere enn pre-patch i tillegg til vanlig SoC skade. Den normal attack skaden viser heller ikke i combat loggen, men Soc gjør. Jeg har testet med en kompis og fant ut at den skaden som normal attack viser (over hodet på fiende) ikke stemmer med skaden som fienden får. Dvs kompisen min fikk vanlig pre-patch skade. Håper Blizzard kan fikse denne buggen, for det er irriterende å ikke vite hvor mye skade man egentlig gjør. Trodde først vi paladins hadde fått litt love, men den gang ei :p

 

Leste her at Blizzard vet om buggen, pluss noen andre. Blir vel fixet til battleground patcen som kommer snart :)

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

Funker fett her.

Eneste bugen jeg noengang har merket med SoC er at spelln av og til bare ikke funker... står "that spell is not ready yet" uansett.

Må relogge, eller bruke en annen rank av spellen for at det skal funke.

Irriterende, men de har visst fiksa det nå.

Lenke til kommentar
Eh....

Paladin er main tank. Ikke en nyttesløs buffer / sec healer..

Heldigvis er det ikke mange som misforstår paladins rolle i selve spillet, de fleste forstår at det vi faktisk gjør er å tanke. Bedre en warrior til og med.

Så du mener altså at en paladin er bedre enn warrior til å trekke aggro og tanke? :roll:

 

Aggro control er ikke akkurat noe paladiner er kjent for.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Eh....

Paladin er main tank. Ikke en nyttesløs buffer / sec healer..

Heldigvis er det ikke mange som misforstår paladins rolle i selve spillet, de fleste forstår at det vi faktisk gjør er å tanke. Bedre en warrior til og med.

Så du mener altså at en paladin er bedre enn warrior til å trekke aggro og tanke? :roll:

 

Aggro control er ikke akkurat noe paladiner er kjent for.

paladin can ta aggro på en fiende av gangen det å bruke seal of fury, men når jeg bruker denne og har en warror i gruppa merker jeg med en gang warroren bruker taunt, mye sterkere aggro kontroll.

 

men paladin kan ta aggro på en omgangen.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...