.tomf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Som ekstremt mange andre sikkert også skal gjøre, så skal jeg rolle BE pala når TBC kommer. Så jeg har et talent-relatert spørsmål. Hvilket talentre burde jeg fokusere mest på for å levle kjappest mulig. Eventuelt, hva er morsomst? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Retribution er blitt morro ihvertfall. 7569710[/snapback] enn så lenge Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Går paladins fort tom for mana når de gjør sin burst damage (stuns og strikes)? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sånn, da er jeg nettopp blitt småtvunget til å bli Holy Paladin, i håp om å få joine en guild... *lyst til å rerolle* Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Går paladins fort tom for mana når de gjør sin burst damage (stuns og strikes)? 7570228[/snapback] Heh, 300mana tilsammen elns? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har prøvd ut de fleste klassene til rundt lvl 25 (+/-), men har nesten ikke prøvd paladin. Kan noen si meg litt hvordan klassen er å spille? Har hørt mye om at de har veldig lav dps og sånt, men er gankse interresert i denne klassen Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sånn, da er jeg nettopp blitt småtvunget til å bli Holy Paladin, i håp om å få joine en guild... *lyst til å rerolle* 7570271[/snapback] Holy = syk dmg så ikke klag xD, jeg speccer holy frivillig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sånn, da er jeg nettopp blitt småtvunget til å bli Holy Paladin, i håp om å få joine en guild... *lyst til å rerolle* 7570271[/snapback] Holy = syk dmg så ikke klag xD, jeg speccer holy frivillig 7570602[/snapback] + veldig bra pvp spec Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sånn, da er jeg nettopp blitt småtvunget til å bli Holy Paladin, i håp om å få joine en guild... *lyst til å rerolle* 7570271[/snapback] Holy = syk dmg så ikke klag xD, jeg speccer holy frivillig 7570602[/snapback] + veldig bra pvp spec 7570643[/snapback] Jau, speccer man improved seal/judgement of righteousness så har man noe man kan kose seg med =) +Holy Shock, 35% Spell dmg from Int... har det gøy for å si det sånn =) Vurdere å lvle slik men vet ikke hvordan det funker Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 3 uker igjen med en noen lunde grei dps.. så kommer nerfen.. *sukk* Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 3 uker igjen med en noen lunde grei dps.. så kommer nerfen.. *sukk* 7570909[/snapback] Klsrt det er litt kjipt med 10 sec cooldown på Crusader Strike, men dpsen er så og si like høy og blir jo bare høyere med levelene. Og det at vi mister 5% damage via Vengeance nurf merker vi ikke så godt skal jeg være helt ærlig. Men jeg håper at Avenging Wrath kommer til å gjøre opp for det. Men ja, likte dårlig denne "fake"-patchen som kom. Skulle gitt oss riktige skills første som sist spør du meg. Og jeg vet hva jeg snakker om for jeg har spilt TBC Beta. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tror ikke 10 sec CD på CS kommer til å gjøre så mye, ei helller 10% vengance. Hvertfall for DPS/PvP, men for PvE kommer det nokk til og merkes med 10 sec CS PGA judgment refreshing. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 3 uker igjen med en noen lunde grei dps.. så kommer nerfen.. *sukk* 7570909[/snapback] Klsrt det er litt kjipt med 10 sec cooldown på Crusader Strike, men dpsen er så og si like høy og blir jo bare høyere med levelene. Og det at vi mister 5% damage via Vengeance nurf merker vi ikke så godt skal jeg være helt ærlig. Men jeg håper at Avenging Wrath kommer til å gjøre opp for det. Men ja, likte dårlig denne "fake"-patchen som kom. Skulle gitt oss riktige skills første som sist spør du meg. Og jeg vet hva jeg snakker om for jeg har spilt TBC Beta. 7572187[/snapback] 6 sec cooldown til 10 sec cooldown suger hardt i PvP, da man sliter mer med stunlocking og slikt. Har spilt paladin på beta til level 65 selv (orker ikke spoile alt). Usikker på hvordan det blir, men atm så vil jeg si at vi fint klarer utdpse de fleste classer pve-messig om vi får lov å gå fullt ut. (ye, riiight, for vi har nøyaktig hvor mange aggro reducing talents?) CS er som alle sier, eneste kontrollable dps kilden vi har, derfor er nesten dobbel cooldown på den veldig surt. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Retribution er blitt morro ihvertfall. 7569710[/snapback] enn så lenge 7570152[/snapback] Tror det holder seg morro, de nerfsa som kommer nå var veldig milde i forhold til den dps'en jeg kan pumpe ut. . Lenke til kommentar
PcT Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 10 sec cooldownen ødelegger ikke for stunlcoks i det hele tatt? bare tenk over det, det de fleste gjør nå er hoj>judge>SOC>CS>Vanlig hit som gjør ganske god damage, eneste stedet du vil miste noe på er om en går videre fra vanlig hit > repetence, men da vil du heller judge en å breake rep. med crusader strike og heller bruke CS 2 sekunder etter heller.. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ja, jeg kommer ikke til å miste noe nattesøvn over 10 sec CS eller 10% vengeance, 10% er fortsatt mye : ) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har prøvd ut de fleste klassene til rundt lvl 25 (+/-), men har nesten ikke prøvd paladin. Kan noen si meg litt hvordan klassen er å spille? Har hørt mye om at de har veldig lav dps og sånt, men er gankse interresert i denne klassen 7570528[/snapback] du burde lage deg en paladin, få han opp til lvl 29 omgjøre han til twink og eie i WSG:D Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 En grei guild?: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Har akkurat startet etter en lang pause. Og la merke til at talent treet mitt var slettet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En grei guild?:http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Har akkurat startet etter en lang pause. Og la merke til at talent treet mitt var slettet. 7594662[/snapback] Huff, du må jo specce Crusader Strike! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har falt litt utenom. Kunne du komme med en build som hadde passet meg? Litt nøytral, som til en viss grad passer alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå