Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd ut de fleste klassene til rundt lvl 25 (+/-), men har nesten ikke prøvd paladin.

Kan noen si meg litt hvordan klassen er å spille?

Har hørt mye om at de har veldig lav dps og sånt, men er gankse interresert i denne klassen :p

Lenke til kommentar
Sånn, da er jeg nettopp blitt småtvunget til å bli Holy Paladin, i håp om å få joine en guild...

*lyst til å rerolle*

7570271[/snapback]

Holy = syk dmg så ikke klag xD, jeg speccer holy frivillig

7570602[/snapback]

+ veldig bra pvp spec :)

7570643[/snapback]

Jau, speccer man improved seal/judgement of righteousness så har man noe man kan kose seg med =) +Holy Shock, 35% Spell dmg from Int... har det gøy for å si det sånn =)

Vurdere å lvle slik men vet ikke hvordan det funker

Lenke til kommentar
3 uker igjen med en noen lunde grei dps.. så kommer nerfen.. *sukk*

7570909[/snapback]

Klsrt det er litt kjipt med 10 sec cooldown på Crusader Strike, men dpsen er så og si like høy og blir jo bare høyere med levelene. :p

Og det at vi mister 5% damage via Vengeance nurf merker vi ikke så godt skal jeg være helt ærlig.

Men jeg håper at Avenging Wrath kommer til å gjøre opp for det. ;)

Men ja, likte dårlig denne "fake"-patchen som kom. Skulle gitt oss riktige skills første som sist spør du meg.

Og jeg vet hva jeg snakker om for jeg har spilt TBC Beta. :p

Lenke til kommentar
3 uker igjen med en noen lunde grei dps.. så kommer nerfen.. *sukk*

7570909[/snapback]

Klsrt det er litt kjipt med 10 sec cooldown på Crusader Strike, men dpsen er så og si like høy og blir jo bare høyere med levelene. :p

Og det at vi mister 5% damage via Vengeance nurf merker vi ikke så godt skal jeg være helt ærlig.

Men jeg håper at Avenging Wrath kommer til å gjøre opp for det. ;)

Men ja, likte dårlig denne "fake"-patchen som kom. Skulle gitt oss riktige skills første som sist spør du meg.

Og jeg vet hva jeg snakker om for jeg har spilt TBC Beta. :p

7572187[/snapback]

6 sec cooldown til 10 sec cooldown suger hardt i PvP, da man sliter mer med stunlocking og slikt.

Har spilt paladin på beta til level 65 selv (orker ikke spoile alt).

Usikker på hvordan det blir, men atm så vil jeg si at vi fint klarer utdpse de fleste classer pve-messig om vi får lov å gå fullt ut. (ye, riiight, for vi har nøyaktig hvor mange aggro reducing talents?)

CS er som alle sier, eneste kontrollable dps kilden vi har, derfor er nesten dobbel cooldown på den veldig surt.

Lenke til kommentar

10 sec cooldownen ødelegger ikke for stunlcoks i det hele tatt? bare tenk over det, det de fleste gjør nå er hoj>judge>SOC>CS>Vanlig hit som gjør ganske god damage, eneste stedet du vil miste noe på er om en går videre fra vanlig hit > repetence, men da vil du heller judge en å breake rep. med crusader strike og heller bruke CS 2 sekunder etter heller..

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd ut de fleste klassene til rundt lvl 25 (+/-), men har nesten ikke prøvd paladin.

Kan noen si meg litt hvordan klassen er å spille?

Har hørt mye om at de har veldig lav dps og sånt, men er gankse interresert i denne klassen :p

7570528[/snapback]

du burde lage deg en paladin, få han opp til lvl 29 omgjøre han til twink og eie i WSG:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...