Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og reckoning fungere ikke på den måten lenger heller.

 

Reckoning 5/5

 

Gives you a 10% chans after being hit by any damaging attack that the next 4 weapon swings within 8 sec will  generate an additional attack.

7489281[/snapback]

 

WTF hvorfor har dere en sånnen? WTF blizz er alt jeg kan si gjør palladiner om til dps tanker med uber heal og aura.

must all paladin die:P

Lenke til kommentar
Jeg håper du kødder...

7492279[/snapback]

 

hehe litt men ikke så mye ^^

en god palladin med Pure Dps gear kan enda heal.

og bubble er pure evil :@ 1% hp = bubble :/ men joa de er sterke men kanskje ikke sååååå sterke :p men de fikk en bra bosst da

7492298[/snapback]

 

Reckoning er et talent i Protection-treet, og derfor vil du ikke finne mange "pure dps"-Paladiner med det.

Lenke til kommentar

Mulig DETTE er en grunn til CS/Vengeance nerf? :p

 

http://warcraftmovies.com/stream.php?id=32822

 

Paladin våpen!

 

The Eye of Nerub

Binds when picked up

Two-Hand Polearm

251 - 378 Damage Speed 3.70

(85.0 damage per second)

+30 Agility (1.5% crit!!)

+22 Stamina

Durability 120 / 120

Requires Level 60

Equip: Increases Bow skill rating by 9.

Equip: Increases Crossbow skill rating by 9.

Equip: Increases gun skill rating by 9.

Equip: Increases attack power by 60.

Sells for 11 Gold 37 Silver 47 Copper to vendors

Item Level 83

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Mulig DETTE er en grunn til CS/Vengeance nerf? :p

 

http://warcraftmovies.com/stream.php?id=32822

 

Paladin våpen!

 

The Eye of Nerub

Binds when picked up

Two-Hand Polearm

251 - 378 Damage Speed 3.70

(85.0 damage per second)

+30 Agility (1.5% crit!!)

+22 Stamina

Durability 120 / 120

Requires Level 60

Equip: Increases Bow skill rating by 9.

Equip: Increases Crossbow skill rating by 9.

Equip: Increases gun skill rating by 9.

Equip: Increases attack power by 60.

Sells for 11 Gold 37 Silver 47 Copper to vendors

Item Level 83

7497395[/snapback]

 

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17182

mer et pally våpen. den polearm er et hunter våpen vil jeg si

Lenke til kommentar
Ikke spilt på min paladin på lenge, så vet ikke så mye om talenten demmes mare, så kan noen si en WFT DPS build til min paladin?

 

Talents.

Noen jeg bør endre på her?

7489522[/snapback]

 

Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051

 

Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv.

Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna.

Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. ;)

Lenke til kommentar
Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051

 

Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv.

Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna.

Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. ;)

7518499[/snapback]

Ehhh... No offence, men det overrasker meg hvor lite peiling du egentlig har på paladin til å spille en. Det at de har lite mana har fint lite med spec å gjøre. Heller dårlig valg av gear.

Jeg har lett over 4300 mana ubuffa i mitt melee dps gear. Det er bare snakk om å velge riktig gear.

Avenger (Tier 2.5) er en bra start. Shattrath (Tier 4) er bitte litt bedre, mens Crystalforge (Tier 5) er enda bitte litt bedre enn det igjen.

Lenke til kommentar
Ikke spilt på min paladin på lenge, så vet ikke så mye om talenten demmes mare, så kan noen si en WFT DPS build til min paladin?

 

Talents.

Noen jeg bør endre på her?

7489522[/snapback]

 

Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051

 

Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv.

Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna.

Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. ;)

7518499[/snapback]

 

HAHHAHAHAHAH, du glemmer Sanctified Judgement, helt tåpelig da eller? Du snakker om at man må ha mana etc, hahahaha...

 

Og du må jo ha Benediction også, rofl..

 

Noen gang spilt dps paladin? Vet du i det hele tatt hva du snakker om?

 

Ler så jeg griner :w00t:

Lenke til kommentar
Ikke spilt på min paladin på lenge, så vet ikke så mye om talenten demmes mare, så kan noen si en WFT DPS build til min paladin?

 

Talents.

Noen jeg bør endre på her?

7489522[/snapback]

 

Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051

 

Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv.

Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna.

Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. ;)

7518499[/snapback]

 

hehe, tenkte aldri jeg skulle si det her på dette forumet men Learn2play før du kommer med noe slikt...

 

men OT: 1300 healing på palaen fult buffet :O 1200 flashs ftw..

og ca 530 spell dmg full buffed.. det smeller for å si det sånn ;) JoR er jo helt konge om dagen

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...