Walts Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Takker og bukker:-) Lurte bare på om Reckoning er et talent, har sett noe lignende i prot men, i så fall på hvilken lvl lærer man dette på:-) 7488747[/snapback] Er i protection, så du må nok specce protection for å få det Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Og reckoning fungere ikke på den måten lenger heller. Reckoning 5/5 Gives you a 10% chans after being hit by any damaging attack that the next 4 weapon swings within 8 sec will generate an additional attack. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Glem det, tåpelig spørsmål. Endret 13. desember 2006 av CAT-scan Lenke til kommentar
slez Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Ikke spilt på min paladin på lenge, så vet ikke så mye om talenten demmes mare, så kan noen si en WFT DPS build til min paladin? Talents. Noen jeg bør endre på her? Endret 13. desember 2006 av slez Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og reckoning fungere ikke på den måten lenger heller. Reckoning 5/5 Gives you a 10% chans after being hit by any damaging attack that the next 4 weapon swings within 8 sec will generate an additional attack. 7489281[/snapback] WTF hvorfor har dere en sånnen? WTF blizz er alt jeg kan si gjør palladiner om til dps tanker med uber heal og aura. must all paladin die:P Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg håper du kødder... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg håper du kødder... 7492279[/snapback] hehe litt men ikke så mye ^^ en god palladin med Pure Dps gear kan enda heal. og bubble er pure evil :@ 1% hp = bubble :/ men joa de er sterke men kanskje ikke sååååå sterke men de fikk en bra bosst da Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg håper du kødder... 7492279[/snapback] hehe litt men ikke så mye ^^ en god palladin med Pure Dps gear kan enda heal. og bubble er pure evil :@ 1% hp = bubble :/ men joa de er sterke men kanskje ikke sååååå sterke men de fikk en bra bosst da 7492298[/snapback] Reckoning er et talent i Protection-treet, og derfor vil du ikke finne mange "pure dps"-Paladiner med det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Mulig DETTE er en grunn til CS/Vengeance nerf? http://warcraftmovies.com/stream.php?id=32822 Paladin våpen! The Eye of Nerub Binds when picked up Two-Hand Polearm 251 - 378 Damage Speed 3.70 (85.0 damage per second) +30 Agility (1.5% crit!!) +22 Stamina Durability 120 / 120 Requires Level 60 Equip: Increases Bow skill rating by 9. Equip: Increases Crossbow skill rating by 9. Equip: Increases gun skill rating by 9. Equip: Increases attack power by 60. Sells for 11 Gold 37 Silver 47 Copper to vendors Item Level 83 Endret 14. desember 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Equip: Increases Bow skill rating by 9. Equip: Increases Crossbow skill rating by 9. Equip: Increases gun skill rating by 9. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Equip: Increases Bow skill rating by 9. Equip: Increases Crossbow skill rating by 9. Equip: Increases gun skill rating by 9. 7497990[/snapback] det er jo Konge med +skills til Bow Crossbow og gun til paladiner da eier de enda mere Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Heller det enn 0.16 til hit for hunters... Lenke til kommentar
mikmat Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mulig DETTE er en grunn til CS/Vengeance nerf? http://warcraftmovies.com/stream.php?id=32822 Paladin våpen! The Eye of Nerub Binds when picked up Two-Hand Polearm 251 - 378 Damage Speed 3.70 (85.0 damage per second) +30 Agility (1.5% crit!!) +22 Stamina Durability 120 / 120 Requires Level 60 Equip: Increases Bow skill rating by 9. Equip: Increases Crossbow skill rating by 9. Equip: Increases gun skill rating by 9. Equip: Increases attack power by 60. Sells for 11 Gold 37 Silver 47 Copper to vendors Item Level 83 7497395[/snapback] http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17182 mer et pally våpen. den polearm er et hunter våpen vil jeg si Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Etter at de gjorde om agility på "hunter-våpen" til attackpower, har imo huntere ikke noe de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Aleks MJ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke spilt på min paladin på lenge, så vet ikke så mye om talenten demmes mare, så kan noen si en WFT DPS build til min paladin? Talents. Noen jeg bør endre på her? 7489522[/snapback] Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs. http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051 Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv. Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna. Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs. http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051 Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv. Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna. Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. 7518499[/snapback] Ehhh... No offence, men det overrasker meg hvor lite peiling du egentlig har på paladin til å spille en. Det at de har lite mana har fint lite med spec å gjøre. Heller dårlig valg av gear. Jeg har lett over 4300 mana ubuffa i mitt melee dps gear. Det er bare snakk om å velge riktig gear. Avenger (Tier 2.5) er en bra start. Shattrath (Tier 4) er bitte litt bedre, mens Crystalforge (Tier 5) er enda bitte litt bedre enn det igjen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ikke spilt på min paladin på lenge, så vet ikke så mye om talenten demmes mare, så kan noen si en WFT DPS build til min paladin? Talents. Noen jeg bør endre på her? 7489522[/snapback] Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs. http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051 Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv. Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna. Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. 7518499[/snapback] HAHHAHAHAHAH, du glemmer Sanctified Judgement, helt tåpelig da eller? Du snakker om at man må ha mana etc, hahahaha... Og du må jo ha Benediction også, rofl.. Noen gang spilt dps paladin? Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Ler så jeg griner Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ikke spilt på min paladin på lenge, så vet ikke så mye om talenten demmes mare, så kan noen si en WFT DPS build til min paladin? Talents. Noen jeg bør endre på her? 7489522[/snapback] Bare noen små ting jeg ville endra på der, har selv prøvd mange specc og kommet fram til et hvor du kan gjøre nice dmg men også ha muligheten til å heale deg selv når det trengs. http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...101033125031051 Mange pallys som vil gå "dps" tenker ikke over at de må ha mana også, sett mange retri pallys fly rundt med 3k mana på lvl 60 og skal prøve å dps ned en mage eller en hunter og alikevel har nok mana til å slenge inn en heal på seg selv. Så med detta specca burde du har muligheten til å ha en fin burst dmg, grei healing til deg selv, og muligheten til å stoppe en hunter, mage eller lock som prøver å springe unna. Jeg sier ikke at dette er det beste specce som er, men det fungere fint for meg. 7518499[/snapback] hehe, tenkte aldri jeg skulle si det her på dette forumet men Learn2play før du kommer med noe slikt... men OT: 1300 healing på palaen fult buffet :O 1200 flashs ftw.. og ca 530 spell dmg full buffed.. det smeller for å si det sånn JoR er jo helt konge om dagen Endret 18. desember 2006 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Retribution er blitt morro ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå