Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er deres synspunkter på Protection build i PvP? Noen som har fått testes ut Avenging Shield? Har ikke speccet enda fordi jeg er grulig itvil om Avegers og rank 5 Blessing og Sanctuary er verdt det kontra SoC, 5% Crit, Vengance og CS.

Tenker mest fordi Avengers Shield, Concentrate, DS, Concentrate/Heal kan være kjekt hvis man skal slakte endel hordes ;D

Lenke til kommentar

Hm, hvor blir det av TBC Beta prot talentsene? Som +6% stam, 6% dmg mitigation og 4% spell dmg mitigation osv osv. GIEF!

Edit: Heisan! 6sec CS! Glemte de å oppdatere talentene sine eller? Eller vil de bare få alle pallyene på nakken når de nerfer den, og ikke kun beta pallies? :p

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
Hm, hvor blir det av TBC Beta prot talentsene? Som +6% stam, 6% dmg mitigation og 4% spell dmg mitigation osv osv. GIEF!

Edit: Heisan! 6sec CS! Glemte de å oppdatere talentene sine eller? Eller vil de bare få alle pallyene på nakken når de nerfer den, og ikke kun beta pallies? :p

7447377[/snapback]

Vær så, vær så snill, LES PATCH NOTES§! :ermm:

Lenke til kommentar
Vær så, vær så snill, LES PATCH NOTES§!  :ermm:

7447452[/snapback]

Hmm, sto ikke noe i de som er så veldig relatert posten min, tror jeg. Det som jeg mente er at det er forskjell i talent treene i current BC beta og patch 2.0.

Men kanskje det er en offisiell post et sted, som sier at BC beta talentsene bare er BS, som har glidd forbi meg. Jeg ble litt forvirra da jeg logget inn, og spurte derfor her.

Lenke til kommentar

Protection tree er genialt. Har vært i et par grupper uten warriors i dag og en paladin holder aggro nesten like godt etter litt trening. Fullt UBRS run uten warriors, ingen wipes og tok ikke lange tiden. Med tanke på at 3 pallies var våres eneste tanks og healers ^^

Lenke til kommentar
Vær så, vær så snill, LES PATCH NOTES§!  :ermm:

7447452[/snapback]

Hmm, sto ikke noe i de som er så veldig relatert posten min, tror jeg. Det som jeg mente er at det er forskjell i talent treene i current BC beta og patch 2.0.

Men kanskje det er en offisiell post et sted, som sier at BC beta talentsene bare er BS, som har glidd forbi meg. Jeg ble litt forvirra da jeg logget inn, og spurte derfor her.

7447723[/snapback]

PATCH 2.0.1 OG PATCH 2.0.2, nemlig. Det som ble gitt nå var PATCH 2.0.1, som var på Beta FØR 2.0.2 som er ute nå.

Lenke til kommentar
synes det er latterlig av blizzard å friste alle med 6sec CS i noen dager/uker før de nerfer det til 10s igjen.

7449085[/snapback]

La oss be til Uther om at de ombestemmer seg.. Synes fortsatt retribution er ett tre som mangler mye. Sammenlignes det med hvor bra Holy og Protection har blitt er det egentlig veldig dårlig. (Såvidt jeg vet, kan jo ta feil da :p)

Lenke til kommentar
PATCH 2.0.1 OG PATCH 2.0.2, nemlig. Det som ble gitt nå var PATCH 2.0.1, som var på Beta FØR 2.0.2 som er ute nå.

7448964[/snapback]

OK, takk for svaret. Da blir det tank allikavel da ;)

Latterlig ja, men allikavel litt moro å få testet 6 sec/15% da. Så har vi noen nye minner fra "gode gamle dager". Blizzard digger jo å lage liv å røre i Paladin leiren :p

Lenke til kommentar

Jeg liker denne patchen veldig godt som holy paladin (40/11/0). Jeg er en av de får som har BoK i vårt raiding guild så måtte offre 41p taleneten i Holy treet dessverre. Den store forsjellen syns jeg er nå med Holy guidance. Denne gir oss bedre haling og damage med judgments og Holy Shock. Holy shock CD'n har jo blitt buffet fra 30 sec til 15 sec nå :w00t:

Allt i allt må jeg si meg meget fornøyd hittil. Det eneste som jeg ikke liker nå er at de nerfet decursive og at CTraid lager masse problemer.

Lenke til kommentar

Hm, jeg vurderer å børste støv av pallyen min nå som det har blitt litt forandringer. Ironisk nok tenkte jeg at jeg skulle gå full Holy. Har faktisk tenkt på 44/0/7 eller 44/7/0, men jeg er usikker.

Han har ikke vært aktiv på godt over et år, er lvl56 og har ikke akkurat bra gear, men tenkte jeg skulle prøve å få karret han opp på 60. Skal ikke bruke han til PvP, kun PvE (raiding etter hvert, prøve å få kontakt med gamle guildet, hehe).

Noen tips til en gammel pala?

Lenke til kommentar

Hei, eg har ein level 60 paladin med bwl&mc gear som klør i fingrene etter å gjøre noe dps fremover. Det eg driver med nå er PvP for det meste. Så eg lurer på om eg skal gå for det armor settet til silverwing senitels. I stedet for Grand Marshal sitt for å spare mest mulig Honor points. Vill det gi meg forbedret dps. Er nesten full retri nå

Lenke til kommentar

Startet en ny pally på Wildhammer

er lvl 10

Sidenmin main er Horde aner jeg ikke noe denne klassen, jeg lurer derfor på hva er det man critter mest med(critt er alltid gøy)

Har også hørt at de har et triks som tar de 5 siste crittene i et slag på deg, hva heter dette trikset

på forhånd takk for hjelpen:-)

Lenke til kommentar
Startet en ny pally på Wildhammer

er lvl 10

Sidenmin main er Horde aner jeg ikke noe denne klassen, jeg lurer derfor på hva er det man critter mest med(critt er alltid gøy)

Har også hørt at de har et triks som tar de 5 siste crittene i et slag på deg, hva heter dette trikset

på forhånd takk for hjelpen:-)

7487521[/snapback]

Reckoning. Hver gang du blir crittet får du et ekstra attack. Max fem attacks. Reckoningbomb med Twohander på små clothwearers er sikkert gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...