PSV Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Paladin.....hmm må væra det mest pinglete klassa i wow... jeg tenker ikke på dps, healing, whatever de gjør når de er på raid.... Men når de er ute og ganker,.....og så fort man får dem ned til 5% hp så ere denna bobla da......og ikke bare healer de seg...av og till bruker de heartstone og borte blir dom.....og så kommer de mannevonde tilbake med ca 4-5 til og angriper når du sitter og leker med mobs... TYYYYYYPISK alliance........og palla.... bare vent til The Burning Crusade......HEHEHE reroller Blood elf paladin da....så skal vi se om de er like tøffe når de møter sine egene..... og mens jeg ennå skriver.....Shammy er god å ha.....paladin fungerer sikkert som det samme som shammy på ally sia og...... bare innrøm det gutter....dere liker å ha en shammy/pala som deker ryggen deres med totems og aura...og ikke har 30 min cooldown på rez når det ikke er en priest i nærheten...... Thats it...... 7404084[/snapback] Kan du vennligst gjøre om dette innlegget så man faktisk ikke får vondt i holdet av å lese det? well......jeg mener med pinglete er ikke de skillza de har,jeg mener bare oppførsal til de fleste paladins jeg har møtt.... og BTW......jeg tror dere mente det ironisk med det ``voksene`` innlegget.......er jo bare 16 da... og dessuten.....Pala ser jo moro ut....bare liker ikke aliance.... 7404266[/snapback] Gjerne dette også. Voksent innlegg går ikke på din alder, det er iallefall sånn jeg ser det - måten du skriver på, med masse ...... overalt. Gjør det fælt å lese. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bare av ren nyskjerrighet. Hvor høyt kan en "dps'adin", komme på damage meteret? Hvis han er virkelig god, med noe phat lewt, gjerne zg'ish og mc'ish. Alltid lurt på det Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bare av ren nyskjerrighet. Hvor høyt kan en "dps'adin", komme på damage meteret? Hvis han er virkelig god, med noe phat lewt, gjerne zg'ish og mc'ish. Alltid lurt på det 7407583[/snapback] Jeg bruker normalt å ligge rett under top20 på våre Naxxramas/AQ40 runs. Har vært så høyt som nr.3 i Molten Core, når vi kjørte alt-runs. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bare av ren nyskjerrighet. Hvor høyt kan en "dps'adin", komme på damage meteret? Hvis han er virkelig god, med noe phat lewt, gjerne zg'ish og mc'ish. Alltid lurt på det 7407583[/snapback] Var det ikke en link lenger bak i tråden med en paladin veldig høyt på dmg meter? De kan gjøre god dps, trenger bare bedre gear enn andre klasser Lenke til kommentar
supr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bare av ren nyskjerrighet. Hvor høyt kan en "dps'adin", komme på damage meteret? Hvis han er virkelig god, med noe phat lewt, gjerne zg'ish og mc'ish. Alltid lurt på det 7407583[/snapback] Øverst på fankriss. Conc ftw Men selv med 5/5 avenger og ok wpn så kommer du aldri høyt oppe på dmg meters. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Well.... Sorry for alt det maset jeg har skrevet på forrige side.... trur ikke at jeg var helt ``med`` skrev det midt på natta. Men uansett....Pala har ikke bare Divine Shield og plate + healing, de har også range stun ser du..... og om det med mage som sheeper....easy løsning: kjøp deg trinket fre rank 1...... Rogue med stunlock, Løsning: stun de først, når de er oppe og går igjen, er de nede igjen eller døde på grunn av en crit eller to.... Så de som klager om at det er vankelig å ta disse classene må lære sin egen først.... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 og om det med mage som sheeper....easy løsning: kjøp deg trinket fre rank 1...... Rogue med stunlock, Løsning: stun de først, når de er oppe og går igjen, er de nede igjen eller døde på grunn av en crit eller to.... 7410547[/snapback] Mage løsnignen din funker ikke. Når trinketen er brukt, sheeper de deg på nytt. (Snakker av erfaring) Rogue sin funker heller ikke, siden du ikke er garantert crits, og vanligvis ser du ikke dem før de ser det. Selvsagt vet jeg om metodene du sier, og bruker dem hver gang jeg møter slike fiender. Men uheldigvis går det alt for ofte feil vei :\ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvis du taper mot rogues, er det ikke paladin det er noe feil med. Mages kan være litt vanskelig hvis de har bra gear, men bruker du DS og kanskje repentance, dør de som vanlig lett. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvis du taper mot rogues, er det ikke paladin det er noe feil med.Mages kan være litt vanskelig hvis de har bra gear, men bruker du DS og kanskje repentance, dør de som vanlig lett. 7410700[/snapback] Rogues er ikke spesielt problem one on one duels. Men når de overasker deg blir det vanskeligere (Noen ganger overlever jeg, noen ganger ikke) i BG er de jo vanligvis i grupper og det er der jeg har mest erfaring. (Så kan vært noe misforstått i min post) Mages er vanskelig ja, spesielt når de sheeper, løper unna, fireball, sheep, løper unna, fireball osv. Og bruker jeg DS løper de bare bort til den er ferdig, så silencer de og da er løpet over. The End.. :\ (Nok en gang, mest erfaring i BG, spesielt ett tilfelle i AV med en mage alene som brukte denne taktikken. Aldri vært så irritert i mitt liv... I WoW) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) firemages er hakket lettere enn frost om du spør meg. Når de sheeper og gjør seg klar til en fireball/pyroblast så går de somregel langt bak for å holde maks range. Etter de har fyrt ivei 1 fireball og sheep bryter, så gjør det stikk motsatte av hva de forventer, nemlig løp vekk (og cleanse ignite om fireballen critta), da vil 90% av magene blinke etter deg. Hvis de gjør det, bråsnu, hammer of justice, og da er løpet kjørt for hans del om du har litt flaks med en crit eller 2. I betaen er det iallefall over med den syke bursten vi har der med 15% større critsjanse på judgements og CS attpåtil). Om han kjører Pyro+Pom+Pyro, bruk DS så fort du ser at han har brukt PoM, ellers er det en risiko for at du blir oneshotta. Heal deg opp, og prøv å slå litt på han før han sheeper deg igjen. Når han så stiller seg på maks range og fyrer opp en fireball eller pyro igjen, gjenta taktikken ovenfor og du burde ha en god sjanse. Jeg har funnet ut at prøver du å løpe MOT firemages, så går det somregel ille... Morsomt å småkite litt som paladin også, kan nesten føle frustrasjonen til magen når han kommer blinkende etter. Frostmages er mye værre, siden de lett iceblocker ut av stun om blink er på CD. Dessuten har de mye mer survivability med Ice barrier, og er ikke så avhengig av høy burst i PvP som firemages. Endret 2. desember 2006 av apollox Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Trenger en buffmod til min paladin, får ikke buffahoy til of funke mere 7407090[/snapback] Den absolutt eneste du trenger; http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...pallypower.html Endret 3. desember 2006 av kjetilkl Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 firemages er hakket lettere enn frost om du spør meg. Når de sheeper og gjør seg klar til en fireball/pyroblast så går de somregel langt bak for å holde maks range. Etter de har fyrt ivei 1 fireball og sheep bryter, så gjør det stikk motsatte av hva de forventer, nemlig løp vekk (og cleanse ignite om fireballen critta), da vil 90% av magene blinke etter deg. Hvis de gjør det, bråsnu, hammer of justice, og da er løpet kjørt for hans del om du har litt flaks med en crit eller 2. I betaen er det iallefall over med den syke bursten vi har der med 15% større critsjanse på judgements og CS attpåtil). Om han kjører Pyro+Pom+Pyro, bruk DS så fort du ser at han har brukt PoM, ellers er det en risiko for at du blir oneshotta. Heal deg opp, og prøv å slå litt på han før han sheeper deg igjen. Når han så stiller seg på maks range og fyrer opp en fireball eller pyro igjen, gjenta taktikken ovenfor og du burde ha en god sjanse. Jeg har funnet ut at prøver du å løpe MOT firemages, så går det somregel ille... Morsomt å småkite litt som paladin også, kan nesten føle frustrasjonen til magen når han kommer blinkende etter. Frostmages er mye værre, siden de lett iceblocker ut av stun om blink er på CD. Dessuten har de mye mer survivability med Ice barrier, og er ikke så avhengig av høy burst i PvP som firemages. 7411285[/snapback] Hm.. Får prøve det neste gang Jeg er alt for lett å kite.. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hmmm......det funker kanskje med rogue og...... men roguen mangler den ranga stunnen da....men vi har da blind^^ selv om rangen der er ca 5-6 yards kortere enn poly.... trur jeg da..... men uansett så blir pala lettere å ta i level 60.....tar bare lang tid å drepe Utrolig nok.....pala er lett å ta når du veit når du skal heale sjøl.... Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilket PvP gear skal dere kjøpe dere for honor poenga og marksa når 2.0 kommer ut ? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ekke sikkert at alle pvper da Lenke til kommentar
slez Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Trenger en buffmod til min paladin, får ikke buffahoy til of funke mere 7407090[/snapback] Den absolutt eneste du trenger; http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...pallypower.html 7411546[/snapback] Takker, genial addon. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hmmm......det funker kanskje med rogue og...... men roguen mangler den ranga stunnen da....men vi har da blind^^ selv om rangen der er ca 5-6 yards kortere enn poly.... trur jeg da..... men uansett så blir pala lettere å ta i level 60.....tar bare lang tid å drepe Utrolig nok.....pala er lett å ta når du veit når du skal heale sjøl.... 7415443[/snapback] Har det problemet med min paladin. Tar meg alt for lite tid til å heale i duel, og blir derfor vanligvis drept mens jeg healer. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 jaja.....jeg har ikke en 60 pala jeg....men en rogue.... men av erfaring er det ikke no særlig lettere i noen situasjoner med rogue heller....... du ser at rogue eier NULL range skill bortsett i fra blind..... tar du oss på en kite avstand vill du ha rogue på et fat.....hvis en rogue kommer innenfor melee,,,natta^^ men med pala kan du gjøre masse rart....bubble,hammer of justice healing og gud veit hva dere bruker i range...... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Avenging Wrath fet animasjon, og damagen ser ikke så værst ut heller. Endret 4. desember 2006 av Nikkor Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Idag er nye talents på plass. Hva har dere i tankene? Post deres nye build her. Jeg har enda ikke bestemt meg, men antar det vil bli full holy,grunnet utstyret jeg har per idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå