Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Per Stian 1time og 2 min fight mot randoms ekke noe å skryte av med en premade lol

7384685[/snapback]

 

Nå gikk vi ikke akkurat for å ha noe forhastet seier heller.

 

Ventet vel en 45-50minutt med å cappe første flagget, før vi tok de to andre nesten rett etter hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann. Min retributadin er nå lvl 31. Har fremdeles Verigans fist siden lvl 20 og er pisslei. Finner ingen bra, treige 2handers som er bedre. Noen som har forslag på våpen mellom lvl 31-34 fram til jeg får SM våpen? Og paladin ruuuler, helt siden jeg fikk SoC syns jeg. når blir den dårlig, som mange kaller den?

7382116[/snapback]

 

Vel, det er ingen som sier at den er dårlig. - Problemet er mer at du ikke får lov å kjøre DPS, en DPS paladin er i bunn og grunn bare bortkastet i raids fordi han tar plassen til en DPS klasse som kan dishe ut DPS utrolig mer effektivt. - Men som healer med plate er du uunnværlig.

7383382[/snapback]

 

 

Corpsemaker, mer eller mindre udiskutabelt, og så Bonebiter på 34.

Lenke til kommentar
Putt Fiery på våpen siden den enchanten er helt overlegen for alle palas faktisk siden den kan procce Seal of Command siden den telles som melee hit. (noen ganger kan den faktisk procce to ganger samme sving - soc altså)

 

Til våpen er Corpsemaker fra RFK genial.

7109334[/snapback]

 

Oi, dette høres spennende ut.

Vet du om Fiery enchant fortsatt lønner seg per i dag, evt. om det blir en nerf på det til 2.0?

Evt. en kilde?

 

Spiller en liten Paladin på level 17 som avveksling engang i blant, og er åpen for ethvert tiltak som kan forbedre ham, da palainen er en skikkelig artig klasse å spille. :)

Lenke til kommentar
tror ikke soc can proce på procen, men weapon procen kan proce på enchanten., og etter som jeg har oppleved å lest så proccer fiery ganske mye

7393893[/snapback]

 

Har hatt dobbelt Seal of Command procc på samme swing gjennom Fiery. :) Kraftig burst damage det.

7393921[/snapback]

 

Hvilket seal bruker dere sånn til daglig grinding?

Seal of Command eller Seal of Righteousness?

 

Er ute etter å gå Retribution, men vet ikke helt hvilke talents som skal specces, da jeg ikke er kjent med Paladin fra før.

Det ble improved blessing of might, men etter det sa det stopp.

Noen som kan gi meg en kort oversikt over anbefalte talents og en begrunnelse for hvorfor det er et bra spec?

Lenke til kommentar
tror ikke soc can proce på procen, men weapon procen kan proce på enchanten., og etter som jeg har oppleved å lest så proccer fiery ganske mye

7393893[/snapback]

 

Har hatt dobbelt Seal of Command procc på samme swing gjennom Fiery. :) Kraftig burst damage det.

7393921[/snapback]

 

Hvilket seal bruker dere sånn til daglig grinding?

Seal of Command eller Seal of Righteousness?

 

Er ute etter å gå Retribution, men vet ikke helt hvilke talents som skal specces, da jeg ikke er kjent med Paladin fra før.

Det ble improved blessing of might, men etter det sa det stopp.

Noen som kan gi meg en kort oversikt over anbefalte talents og en begrunnelse for hvorfor det er et bra spec?

7394099[/snapback]

 

Jeg kjører Seal of Righteousness, rett og slett fordi jeg ikke har Seal of Command.

Lenke til kommentar

Gleder mæi som en unge til å rolle imbadin til TBC, har kjøpt levelling gear for utallige hundre gold. Så veien til 60 ska bli lynkjapp hvis alt går smertefritt som det desverre sjeldent gjør :cool:

 

Allerede lekt mæi med en kompis av mæi sin 54 pally.. og levella en til 25 bare for å lære mæi basicsa, praksis > teori har æ hørt rykter om. Håper bare guildiesan mine orker å dure mæi jenna BWL 2-3ganger så æ får tak i Judgement settet, om enn ikke annet for looks.

 

Masse judgements å leke mæi med, og nye rare/epic våpen hvert 2-3lvl enchanta med alt fra +7, fiery og crusader oppover lvl-systemet :love:

 

Har også skaffa mæi den BoE libramen som booster SoCr.. håper ikke æ har kjøpt katta i sekken dog, siden æ e ganske njub hva pallies angår. Men dmg-boost på seal of the crusade hørtes bra ut, noen erfarne pallies med synspukter på dette?

Endret av dalamar80
Lenke til kommentar

Seal of the Crusader-libramen (Libram of Fervor?) er kanskje ikke den mest gunstige libramen vi har. Men det er ganske vanskelig å få tak i de bedre DPS-libramene, så alt er bedre enn ingenting.

 

Jeg bruker +55 FoL Healing-libramen (fra Scholomance - enkel å få tak i), cleanse-libramen fra AQ40 og Libram of Hope (seals er 20 mana billigere) for DPS. Den sistnevnte dropper i DM i tredje del av Tier 0,5-questene (summon-boss), så den er så godt som umulig å få tak i om du ikke er ufattelig heldig.

 

Menmen, la oss håpe at det bir enklere å få tak i de bedre libramene i BC. Jeg er ikke veldig imponert over librams så langt - Blizzard kunne nesten spart seg bryet.

Lenke til kommentar
Menmen, la oss håpe at det bir enklere å få tak i de bedre libramene i BC. Jeg er ikke veldig imponert over librams så langt - Blizzard kunne nesten spart seg bryet.

7399238[/snapback]

 

Tja, jeg er egentlig veldig fornøyd. - Tross alt er de bare for å slippe at vi skal fly rundt med egans blaster alle sammen - og de gir en liten boost. - Det var aldri meningen at vi skulle få noe som utgjør store forskjeller å putte i denne slot'en ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...