Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Pff.. Bare Ashkandi jo. Er jo Claymore of Unholy Might som er tingen nå til dags. :p

Ser du har omtrent samme gear som meg, med annet profilen din ikke er oppdatert. Jeg har nesten akkurat det samme, bare 5/5 Avenger og litt annen neck og back.

 

Paladin i BC er artig og Crusader Strike gir en bra dps boost til tross for at cd er øket til 10 sekunder. Gleder meg jo lenger opp i levels jeg kommer. :)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, tror dette blir mine siste dager som paladin før Burning Crusade, healing er rett å slett begynt å bli kjedelig.

 

Etter 2mnd med best gear å alltid på bånn av healing fordi jeg rett å slett ikke gidder å spiller heller Xbox 360 mens vi raider, så går mest sannynlig over til warrioren min

 

Enste jeg gjør med palaen er å sammle dps gear, prøvde å få lov til å gå over til dps pala men fikk nei der gitt =P

Lenke til kommentar

heisann. Min retributadin er nå lvl 31. Har fremdeles Verigans fist siden lvl 20 og er pisslei. Finner ingen bra, treige 2handers som er bedre. Noen som har forslag på våpen mellom lvl 31-34 fram til jeg får SM våpen? Og paladin ruuuler, helt siden jeg fikk SoC syns jeg. når blir den dårlig, som mange kaller den?

Lenke til kommentar
heisann. Min retributadin er nå lvl 31. Har fremdeles Verigans fist siden lvl 20 og er pisslei. Finner ingen bra, treige 2handers som er bedre. Noen som har forslag på våpen mellom lvl 31-34 fram til jeg får SM våpen? Og paladin ruuuler, helt siden jeg fikk SoC syns jeg. når blir den dårlig, som mange kaller den?

7382116[/snapback]

 

Vel, det er ingen som sier at den er dårlig. - Problemet er mer at du ikke får lov å kjøre DPS, en DPS paladin er i bunn og grunn bare bortkastet i raids fordi han tar plassen til en DPS klasse som kan dishe ut DPS utrolig mer effektivt. - Men som healer med plate er du uunnværlig.

Lenke til kommentar

kult. Jeg skal aldri bli healbot i raids, så nå venter jeg på nye PvP/Honor systemet så skal e grinde meg gear derfra! takker for svar. Men jeg har rank 1 og rank 2 av Seal of Command. Rank 2 gjør samma 70% ekstra, men bare 7-8 damage mer fra min til max når du Judger, og koster dobbelt så mye mana. Jeg bruker rank 1 enda, noen fler som gjør det? :p

Lenke til kommentar
kult. Jeg skal aldri bli healbot i raids, så nå venter jeg på nye PvP/Honor systemet så skal e grinde meg gear derfra! takker for svar. Men jeg har rank 1 og rank 2 av Seal of Command. Rank 2 gjør samma 70% ekstra, men bare 7-8 damage mer fra min til max når du Judger, og koster dobbelt så mye mana. Jeg bruker rank 1 enda, noen fler som gjør det? :p

7384476[/snapback]

Gjorde det når jeg lvlet ja ^^ men mest fordi SoC var bugget og noen ganger så funket ikke alle rankene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...