Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Paladins kan være ganske kraftige i PVP. I går ble jeg (lvl 53) og en annen Paladin (lvl 56) møtt av en lvl 59 Tauren Shaman og en lvl 55 Orc Warrior. Kampen var intens og jeg loka endel, og døde til slutt. Da var sistemann alene mot dem to. Når jeg kom tilbake til corpse mitt så jeg de to Horde folka ligge døde på bakken og Paladinen hadde reist. Jupp han drepte dem begge

Lenke til kommentar
Syns Paladins kan være ganske kraftige i PVP. I går ble jeg (lvl 53) og en annen Paladin (lvl 56) møtt av en lvl 59 Tauren Shaman og en lvl 55 Orc Warrior. Kampen var intens og jeg loka endel, og døde til slutt. Da var sistemann alene mot dem to. Når jeg kom tilbake til corpse mitt så jeg de to Horde folka ligge døde på bakken og Paladinen hadde reist. Jupp han drepte dem begge

Var heldig han paladinen da, for 1 shaman eier en paladin vanligvis lett.

Lenke til kommentar
Jeg ler hver gang jeg ser en paladin. Easy kill er det første jeg tenker. Tar litt mana å drepe dem, men jeg kan nesten gå inn i nærkamp med dem, ettersom de gjør så utrolig lite skade.

 

UD mage for teh win!

 

(kunne ikke dy meg :D)

Ok, siden du ikke kunne dy deg så kan heller ikke jeg..

 

Har drept et tonn av pallys nå for tiden, uten som regel å ta et eneste hit selv.

Er lv 60 rogue og pallys ville som regel aldri dø.

 

Som rogue skal man holde dem stun locked. Konstant!

Starter med CS og KS etterhvert men der drar de på devine shield.. Måten å slå dem på er å springe vekk, miste 'in combat' taggen å restealth og start stunninga på nytt. Får du dot kan du vanishe og CS.

Easy prey.

 

Shaman vs paladin kommer nok litt ann på hvordan shamanen er specca, men en shaman med insta heal eier det aller meste i pvp!

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med veldig mange her. Paladins er tøffe i starten, men etter hvert blir det veldig monotont.

 

Spilte paladin i betaen, og jeg har også en paladin som main char (level 45 - har snart to uker played med han nå). Det er kurrant i starten, men det blir virkelig kjedelig etter hvert.

 

Jeg har i alle fall startet en haug med andre characters jeg spiller på fremfor paladinen min.

Lenke til kommentar

Har akkurat det samme "problemet" her.. Paladin blir liksom litt kjedelig i lengden :( Har lagd med en haug av characters som er levlet opp til lvl 20+-, men min nye warrior (lvl 16 for øyeblikket) skal opp til lvl 60 før 41 palaen.. Det samme skal en fremtidig rogue/shaman (har en lvl 23)

 

Er så sinnsykt mange kuler klassen! Umulig å velge :p

Lenke til kommentar
Har tankt å starte en Paladin snart, og lurte på en del ting. Hvilke stats er det best å satse på?, hvilken talent build bør eg ha? er det vanskelig å finne gruppe når man er Pally i de seinere levler? Og, er paladin gøy å spille? eller går du fort lei?

Stamina/agility/strength synes jeg er best, for om du i det hele tatt vil gjøre noe solo får du satse på criticals, men som vanlig bør du finne gruppe med paladin, og det er ganske lett men dødskjedelig å alltid være secondary tank/secondary healer/buffer/resurecter å at du nesten ikke dealer noe damage på level 40+

 

Gå for warrior om du absolutt vil være melee ^^;; Paladin er ensformig og rogue's, ja hvem har ikke en rogue? xP

Lenke til kommentar

Vil anbefale å gå over til litt mer intellect utstyr etterhvert. Altså seff så har man Stamina og Strength i tillegg, men det finnes noe kurant intellect/stamina plate armor der ute. Er nå lvl 51 med 3000 mana og det holder såvidt i instances. Pluss at mana er livet vårt.

 

Men som flere har nevnt så kan Pala bli lett monotont etter 40+. Pluss at vi sliter med å gi fra oss skade. 2h er nesten et must i solo-PvE. I instances er det ikke mye vits å gå annet enn 1h+shield. Man klarer aldri å holde aggro/gjøre merkeverdig skade, så da er det bedre å gjøre det vi kan best, holde seg og andre i live og som oftest være sist igjen med soulstone. Det er ikke den mest underholdene klassen og jeg synes andre klasser kan være en del gøyere, men jeg skal levle min Paladin til 60 uansett. :love:

 

I PvP har jeg ikke så altfor mye erfaring, men det skal sies at i går så skulle meg, to andre i guildet og to andre ta Sunken Temple, da vi støtte på Horde. Nærmere sagt 53 Shaman/Rogue/Druid, 55 Warrior og 60 Mage. Vi som var 50 Paladin/Priest, 51 Warrior, 52 Priest og 55 Warlock(som var død 90% av tiden) var teoretisk allerede "død".

 

Men det er ofte forskjell på teori og praksis, for det var det i dette tilfellet. Fighten startet naturligvis Horde, når vi prøve å "liste" oss forbi. Så da svarte vi med å løpe, løpe for livet. Eller, det ble vel heller svømming for livet. Men uansett, etter å ha svømt inn til land med horde hakk i hel, så snudde vi. Med vi mener jeg meg (50, pala), 51 war og 50 priest. Vi var alle 3 fra samme guild og jeg må si at Voice-chat er et kraftig våpen ;)

 

Jeg husker ikke mye derifra ut, det var bare helt sykt. Som pala så gjorde fikk jeg nok SoC procs med 2h til å true helsen til hordene, samt at pala har jo en evig utholdenhet. Rogue'n hadde seff stunlock build, men jeg hadde Lay on Hands :) Men takket være en eminent healer-priest og warrior som kunne virkelig dele ut skade så drepte vi alle. Opptil flere ganger.

 

Det kan godt sies at horde folka sugde og samarbeidet dårlig, det gjorde de sikkert, men jeg har ihvertfall aldri hatt det så gøy.

 

NB: Horde folka skulle ta "hevn" på oss når vi sloss mot mobs i Sunken Temple, da bare stakk vi inn i instancen :p

Lenke til kommentar

Når det gjelder dette med kjedelig og monotomt så tror jeg kansje det er slik for det fleste. Etter lv40 skjer det ikke så mye med spells og slikt lenger, stort sett bare upgrade av det du alt har. Dersom du er l60 alt, så har du spilt rimelig mye, grinda som faen og egentlig gjort det meste. Ikke rart at du er litt smålei da, og heller ikke rart at alle andre raser blir fryktelig mye mer spennende.

 

Selv er jeg lv55 hunter, og det å spille alten min, en lv27 druid, er herlig forfriskende. Nye formers, speller og talenter hele tiden. Tar flere levler på en dag, mye nye oppskrifter innen alchemy. Elsker det, men når han tipper lv40-50 så spørs det nok om ikke han også kansje er noe kjedelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...