Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Nå må du roe ned. Beta er nettopp for å teste spillet før det slippes.. og paladiner VAR på kanten for kraftig slik de var. Eller for å si det enkelt, rimelig overpowered mot de fleste klasser. Prøvde du f.eks en rogue mot en ret. pally i betaen?

7147770[/snapback]

Nå må vel du roe ned? Når ble rogues vanskelige å ta for en paladin? Aldri vært, vil aldri bli.

 

Overpowered? Da burde du ta en titt på BE Paladin og nerfe classskillen til BE Paladins i stedet for å nerfe paladin som en klasse og la horde fortsatt være overlegene og alliance paladins fortsatt trekker det korteste strået.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crusaders Strike var ikke imba, men de nerfa jo vengeance oxo ^^

 

(Som en level 62 shadowpriest kan jeg si etter mine 20+ duels til paladins at de ikke er imba compared to shadow word : death :D)

7152062[/snapback]

Shadow priest -_- de klager på at palas ikke skal kunne gjøre dmg å heale.. men priests kan jo knuse alle classes nesten og heale best =P

Lenke til kommentar

Blizz kan gå og henge seg, her får warriors 5sec cooldown og mer damage på Mortal Striken sin? Hva får vi? 10sec cooldown og nytt IKON.

 

GG...

 

og Likferd, slutt å grin..

 

Å prøve rogue mot ret pala blir vel som å prøve en warrior mot en warlock, ergo ikke sjanse i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Skikkelig gode rogues med full tier2 eller bedre er 99% umulig for en non-reckoning paladin.

7151866[/snapback]

Feil mener jeg. Er Holy specet (33/18/0) og rogues syns jeg er den enkleste klassen av dem alle. Rogues bruker og ha DPS dager spec og da bruker det og gå greit. Men må bruke 1h + skjold.
Lenke til kommentar

OG OM IKKE DET VAR NOK, SE HER, SE HER::

 

and with the Arena set, Shamans can get their Stormstrike to 4 SECONDS COOLDOWN ... i repeat 4 SECONDS COOLDOWN on an instant attack, that attackes with both equipped weapons, both of them can have Windfury and both of them can PROC IT WITH THIS ATTACK!

 

Sykt Blizzard.. sykt..

Lenke til kommentar
OG OM IKKE DET VAR NOK, SE HER, SE HER::

 

and with the Arena set, Shamans can get their Stormstrike to 4 SECONDS COOLDOWN ... i repeat 4 SECONDS COOLDOWN on an instant attack, that attackes with both equipped weapons, both of them can have Windfury and both of them can PROC IT WITH THIS ATTACK!

 

Sykt Blizzard.. sykt..

7152597[/snapback]

 

Offhanden til en shaman har ikke noe mer dmg fra talents, så den gjør 50% skade. Det lille jeg har sett av pvp mellom warrior og DW shaman fra BC, så vinner ikke akkurat shaman for å si det slik. Tror ikke det er så bra mot andre klasser heller.

Lenke til kommentar
Offhanden til en shaman har ikke noe mer dmg fra talents, så den gjør 50% skade. Det lille jeg har sett av pvp mellom warrior og DW shaman fra BC, så vinner ikke akkurat shaman for å si det slik. Tror ikke det er så bra mot andre klasser heller.

7156982[/snapback]

Tja.. At de har weapon enchants på begge våpene veier omtrent opp for det. Windfury mainhand og Frostbrand eller Rockbiter på offhand.

 

De har 10% mer meleedamage talent. Så da har de hvertfall 60% på offhand.

De har flurry også. Helt latterlig spør du meg.

 

No offence, men hva gjør du i paladin tråden likferd? Etter det jeg vet så spiller du warrior og bare blander deg borti når vi paladins klager over unødvendige nerfs. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Reju gem nå :D

 

1002 healing

48Mana/tick

2% crit =)

 

begynner å bli bra

7159737[/snapback]

 

 

Nå jeg skal føle meg dårlig? :p

 

Har 'omtrent' :

 

649 healing

94 Mana/tick

4% crit.

 

Kun plate :!:

 

Når vi får 4horsemen ned snart blir det bedre though ;)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...