Cappo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Nå må du roe ned. Beta er nettopp for å teste spillet før det slippes.. og paladiner VAR på kanten for kraftig slik de var. Eller for å si det enkelt, rimelig overpowered mot de fleste klasser. Prøvde du f.eks en rogue mot en ret. pally i betaen? 7147770[/snapback] Nå må vel du roe ned? Når ble rogues vanskelige å ta for en paladin? Aldri vært, vil aldri bli. Overpowered? Da burde du ta en titt på BE Paladin og nerfe classskillen til BE Paladins i stedet for å nerfe paladin som en klasse og la horde fortsatt være overlegene og alliance paladins fortsatt trekker det korteste strået. Endret 25. oktober 2006 av Cappo Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skikkelig gode rogues med full tier2 eller bedre er 99% umulig for en non-reckoning paladin. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skikkelig gode rogues med full tier2 eller bedre er 99% umulig for en non-reckoning paladin. 7151866[/snapback] ikke egentlig, de er bare slitt vis de har TF Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Crusaders Strike var ikke imba, men de nerfa jo vengeance oxo ^^ (Som en level 62 shadowpriest kan jeg si etter mine 20+ duels til paladins at de ikke er imba compared to shadow word : death ) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Crusaders Strike var ikke imba, men de nerfa jo vengeance oxo ^^ (Som en level 62 shadowpriest kan jeg si etter mine 20+ duels til paladins at de ikke er imba compared to shadow word : death ) 7152062[/snapback] Shadow priest -_- de klager på at palas ikke skal kunne gjøre dmg å heale.. men priests kan jo knuse alle classes nesten og heale best =P Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Blizz kan gå og henge seg, her får warriors 5sec cooldown og mer damage på Mortal Striken sin? Hva får vi? 10sec cooldown og nytt IKON. GG... og Likferd, slutt å grin.. Å prøve rogue mot ret pala blir vel som å prøve en warrior mot en warlock, ergo ikke sjanse i det hele tatt. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skikkelig gode rogues med full tier2 eller bedre er 99% umulig for en non-reckoning paladin. 7151866[/snapback] Feil mener jeg. Er Holy specet (33/18/0) og rogues syns jeg er den enkleste klassen av dem alle. Rogues bruker og ha DPS dager spec og da bruker det og gå greit. Men må bruke 1h + skjold. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 OG OM IKKE DET VAR NOK, SE HER, SE HER:: and with the Arena set, Shamans can get their Stormstrike to 4 SECONDS COOLDOWN ... i repeat 4 SECONDS COOLDOWN on an instant attack, that attackes with both equipped weapons, both of them can have Windfury and both of them can PROC IT WITH THIS ATTACK! Sykt Blizzard.. sykt.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Selvfølgelig... det har vi visst lenge Merkelig hvordan blizzard buffer shamans i hytt og pine uten at folk reagerer. De prøver ikke engang å skjule den latterlige forkjærligheten de har for klassen heller. Endret 25. oktober 2006 av apollox Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 OG OM IKKE DET VAR NOK, SE HER, SE HER:: and with the Arena set, Shamans can get their Stormstrike to 4 SECONDS COOLDOWN ... i repeat 4 SECONDS COOLDOWN on an instant attack, that attackes with both equipped weapons, both of them can have Windfury and both of them can PROC IT WITH THIS ATTACK! Sykt Blizzard.. sykt.. 7152597[/snapback] Offhanden til en shaman har ikke noe mer dmg fra talents, så den gjør 50% skade. Det lille jeg har sett av pvp mellom warrior og DW shaman fra BC, så vinner ikke akkurat shaman for å si det slik. Tror ikke det er så bra mot andre klasser heller. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Offhanden til en shaman har ikke noe mer dmg fra talents, så den gjør 50% skade. Det lille jeg har sett av pvp mellom warrior og DW shaman fra BC, så vinner ikke akkurat shaman for å si det slik. Tror ikke det er så bra mot andre klasser heller. 7156982[/snapback] Tja.. At de har weapon enchants på begge våpene veier omtrent opp for det. Windfury mainhand og Frostbrand eller Rockbiter på offhand. De har 10% mer meleedamage talent. Så da har de hvertfall 60% på offhand. De har flurry også. Helt latterlig spør du meg. No offence, men hva gjør du i paladin tråden likferd? Etter det jeg vet så spiller du warrior og bare blander deg borti når vi paladins klager over unødvendige nerfs. Endret 26. oktober 2006 av Cappo Lenke til kommentar
Walts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Reju gem nå 1002 healing 48Mana/tick 2% crit =) begynner å bli bra Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 No offence, men hva gjør du i paladin tråden likferd? Etter det jeg vet så spiller du warrior og bare blander deg borti når vi paladins klager over unødvendige nerfs. 7157227[/snapback] Det er så koselig her. Og dessuten har jeg en level 13 paladin :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Reju gem nå 1002 healing 48Mana/tick 2% crit =) begynner å bli bra 7159737[/snapback] Nå jeg skal føle meg dårlig? Har 'omtrent' : 649 healing 94 Mana/tick 4% crit. Kun plate :!: Når vi får 4horsemen ned snart blir det bedre though Endret 26. oktober 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Syntes da at en djrabbit dude nevnte noe om Redemption Boots oppi her? feil det da el? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) joda, det er jo bare 1 ting ^^ *hadde ikke du profil før per-stian ? gief link* Endret 26. oktober 2006 av djrabbit88 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) mja.. ctprofiles bugga seg så jeg sletta det.. wowreader funker ikke skikkelig, rep f.ex blir ikke oppdatert, samt at jeg ikke får loadet p.g.a finner ikke new versjon. men kan sikkert sette opp en her: http://ctprofiles.net/624975 edit: må vel ta c'thun snart, da håper vi på mace eller øks Endret 26. oktober 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 huff, stakkars clerics Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 huff, stakkars clerics 7160157[/snapback] Hoy, har iaff. plate jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå