Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Improved Sanctity aura hva gjør den? gir deg den bare mere healing på targets ? eller gir den meg noe extra dmg? For levling er vel den gankse usless hvis du bare får mere % healing av den? Burde jeg heller ikke bruke disse 2 talent pointa på Eye for an Eye?

 

The pro guys, tell me :)

 

Scroll litt opp på siden så ser du hva jeg planlegger som build..men bytt Imp Sancity med Eye for an eye .

7089210[/snapback]

 

Mja, man trenger vel ikke være pro for å kunne lese engelsk..

 

-> on topic...

 

Den gjør at du healer mer til de i partiet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Improved Sanctity aura hva gjør den? gir deg den bare mere healing på targets ? eller gir den meg noe extra dmg? For levling er vel den gankse usless hvis du bare får mere % healing av den? Burde jeg heller ikke bruke disse 2 talent pointa på Eye for an Eye?

 

The pro guys, tell me :)

 

Scroll litt opp på siden så ser du hva jeg planlegger som build..men bytt Imp Sancity med Eye for an eye .

7089210[/snapback]

 

Mja, man trenger vel ikke være pro for å kunne lese engelsk..

 

-> on topic...

 

Den gjør at du healer mer til de i partiet ditt.

7089299[/snapback]

 

Klarer å lese engelsk , men vil bare forsikre meg 100% før jeg tar noen avgjørende valg for char'n min. Tusen takk for hjelpen Per-stian og de andre som har hjulpet meg med mine valg for paladin min. :thumbup:

Lenke til kommentar
Så var det dette fokuset på Holy Light. Liker det ikke. Hvorfor kan ikke f.eks Santified Light også gjelde Flash of Light? Er jo absolutt ingen grunn til at den ikke skal gjøre det.

7086338[/snapback]

 

Holy Light blir 2 sekund cast for det meste, derfor vil det totalt rocke over FoL :)

7087582[/snapback]

Er ikke akkurat castingtime som er det verste med Holy Light, men manacost og healing pr. mana.

Hvis jeg hadde pumpet ut Holy Light i omtrent samme tempo som jeg gjør med Flash of Light idag, så ville jeg vært rimelig fort tom for mana.

Store heals er ikke vår jobb. Det har vi druids og priests til.

Lenke til kommentar
Så var det dette fokuset på Holy Light. Liker det ikke. Hvorfor kan ikke f.eks Santified Light også gjelde Flash of Light? Er jo absolutt ingen grunn til at den ikke skal gjøre det.

7086338[/snapback]

 

Holy Light blir 2 sekund cast for det meste, derfor vil det totalt rocke over FoL :)

7087582[/snapback]

Er ikke akkurat castingtime som er det verste med Holy Light, men manacost og healing pr. mana.

Hvis jeg hadde pumpet ut Holy Light i omtrent samme tempo som jeg gjør med Flash of Light idag, så ville jeg vært rimelig fort tom for mana.

Store heals er ikke vår jobb. Det har vi druids og priests til.

7089464[/snapback]

 

Mja, spamme rank 4 holy light for samme mana cost som max rank Flash (190 vs. 180) blir ganske så mana deilig i TBC. 11% holy light crit i Holy treet, blir kos.

 

Mmmm, noen som har sett DENNE spellen før? (mulig jeg er treig :p)

 

Mass Resurrection

95% of Base Mana 20 yd range

1.5 sec cast

Brings party members within 50 yards back to life with 500 health and 1150 mana. Cannot be cast when in combat.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

hvor fant du den per stian ? ^^ aldri sett før, sikkert fake

 

btw det hørtes litt rart ut:

 

Mass Resurrection

95% of Base Mana 20 yd range

1.5 sec cast

Brings party members within 50 yards back to life with 500 health and 1150 mana. Cannot be cast when in combat.

 

^^

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
hvor fant du den per stian ? ^^ aldri sett før, sikkert fake

 

btw det hørtes litt rart ut:

 

Mass Resurrection

95% of Base Mana 20 yd range

1.5 sec cast

Brings party members within 50 yards back to life with 500 health and 1150 mana. Cannot be cast when in combat.

 

^^

7089904[/snapback]

 

Thottbot, BETA, Paladin spells, Level 70.

Lenke til kommentar

Divind shield (helt immune mot alt) 5min CD

Blessing of protection (immune mot melee atks) 5min CD, 3min vis improved

Divind protection (samme som divind shield men kan ikke gjøre melee) 5min CD vis jeg ikke tar feil

 

Divind prot og Divind shield sharer CD, men ikke BoP.. men ved bruk av en av disse får man en debuff som heter forberance som varer i 1min og da kan man ikke bruke andre shields

Lenke til kommentar
Divind shield (helt immune mot alt) 5min CD

Blessing of protection (immune mot melee atks) 5min CD, 3min vis improved

Divind protection (samme som divind shield men kan ikke gjøre melee) 5min CD vis jeg ikke tar feil

 

Divind prot og Divind shield sharer CD, men ikke BoP.. men ved bruk av en av disse får man en debuff som heter forberance som varer i 1min og da kan man ikke bruke andre shields

7094906[/snapback]

Takker

Lenke til kommentar
har tenkt å twinke en pala lvl 29 hvilket gear og talent spec burde jeg gå for han skal brukes mest i ab og warsong guilch.

7109246[/snapback]

 

Pursuit of Justice er helt overlegen i lowbie BG...

 

Gå 20 ret..

 

5 imp. blessing of might

2 imp. judgement

3 deflection

5 conviction

1 seal of command

2 pursuit of justice

og enten vindication eller eye for an eye.

 

Twinker du riktig ender du opp med noe ala 1800 HP - 1200 mana

 

Putt Fiery på våpen siden den enchanten er helt overlegen for alle palas faktisk siden den kan procce Seal of Command siden den telles som melee hit. (noen ganger kan den faktisk procce to ganger samme sving - soc altså)

 

Til våpen er Corpsemaker fra RFK genial.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
hvor fant du den per stian ? ^^ aldri sett før, sikkert fake

 

btw det hørtes litt rart ut:

 

Mass Resurrection

95% of Base Mana 20 yd range

1.5 sec cast

Brings party members within 50 yards back to life with 500 health and 1150 mana. Cannot be cast when in combat.

 

^^

7089904[/snapback]

 

Thottbot, BETA, Paladin spells, Level 70.

7090006[/snapback]

 

den er jo bare sykt greit vis wipe ^^ ss upp og full party ressurekt

Lenke til kommentar

Jeg synes denne spellen ser meget merkelig ut.

 

1. Rangene syns jeg ser merkelige ut. 20yd range + 50 yd? Betyr det at spellen fungerer som en AoE channeling spell?

2. 95% base mana cost er veldig mye det. Etter en evt fight så må man uansett drikke for å få opp mana.

3. 1,5 sec cast er veldig kort. Det finnes ingen andre som har en spel som koster så mye mana med så høy mana cost.

4. Kan brukes OOC bare. DVS ikke så mye til antiwipe heller.

 

Om spellen var in combat med en lang CD muligens delt med LoH så kunne jeg forstå den.

Lenke til kommentar
Jeg synes denne spellen ser meget merkelig ut.

 

1. Rangene syns jeg ser merkelige ut. 20yd range + 50 yd? Betyr det at spellen fungerer som en AoE channeling spell?

2. 95% base mana cost er veldig mye det. Etter en evt fight så må man uansett drikke for å få opp mana.

3. 1,5 sec cast er veldig kort. Det finnes ingen andre som har en spel som koster så mye mana med så høy mana cost.

4. Kan brukes OOC bare. DVS ikke så mye til antiwipe heller.

 

Om spellen var in combat med en lang CD muligens delt med LoH så kunne jeg forstå den.

7110808[/snapback]

 

1. -> /points at Greater Blessings. De er også syk range på, men for å caste må du være så og så nærme folk.

 

2. Mja, husker ikke helt hvor mye man starter med lengre jeg etter soulstone?

 

3. Genialt for de som generellt slacker litt :thumbup:

 

Ehm, hvem hadde brukt LoH da? :innocent:

Lenke til kommentar
Sant nok om LoH da...

synd de "nerfet" OOC'n etter og brukt SS eller gått ut av DI. Da kunne man tidl resse folk men det funker ikke lengre. Om dette gikk så skulle denne spellen være meget bra. Nå blir du jo avbrutt om du kommer i combat med resurection.

7111889[/snapback]

 

Nydelig for C'thun f.ex da :p Bare synd den sikkert kan bli tatt med 2 etter expansion :cool:

Lenke til kommentar

Starta på fredag med min paladin :)

 

Spilte mye på fredagen og ikke så mye på lørdag.

Er lvl 16 nå :)

Ganske fornøyd egentlig, har spilt 14 timer tilsammen ^^

Snakker om å være sosial :dontgetit:

 

Rase: Human, female

Klasse: sier seg selv, paladin

lvl: 16

server: ragnaros

nick: Taurassus

 

Spiller du på ragnaros og var på serveren på lørdag fikk du sikkert med deg at en fyr spamma at jeg hadde ninja emberstone staff (eller noe sånt), fra DM. Det er ikke sant ;)

Har opplevd at andre har ninja noe jeg trengte, siden da har jeg vært imot ninja :yes:

 

Navnet Taurassus er egentlig ganske tilfeldig valgt, kan vel ligne på en blanding av tauren og darnassus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...