Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crusader Strike in action:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=53...Crusade+Paladin

 

Legg merke til 1hnd and shield =)

7079161[/snapback]

Paladin og Paladin ser ut til å bli et rimelig bra team i arena pvp. Bobble, stuns, heals, dispell og nå også burst damage.

7079950[/snapback]

 

husk at alle andre class får også nye ability.

som priest Mass dispel som kan fjerne magi som egentlig ikke går ann som bubble ^^ og rogues får også en del nye ability :=) tror de nye veier opp mot hverandre

7080182[/snapback]

 

Ikke tro rogues klarer seg mot to paladins slik det ser ut nå ;).

Lenke til kommentar
Crusader Strike in action:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=53...Crusade+Paladin

 

Legg merke til 1hnd and shield =)

7079161[/snapback]

Paladin og Paladin ser ut til å bli et rimelig bra team i arena pvp. Bobble, stuns, heals, dispell og nå også burst damage.

7079950[/snapback]

 

husk at alle andre class får også nye ability.

som priest Mass dispel som kan fjerne magi som egentlig ikke går ann som bubble ^^ og rogues får også en del nye ability :=) tror de nye veier opp mot hverandre

7080182[/snapback]

Tviler på at rogues i det hele tatt gjør noe skade på 2 paladins, alt vi trenger å gjøre er bubble. :)

Lenke til kommentar

Har evig mange spørsmål siden jeg skal starte en Blood elf paladin når TBC kommer ut. Hva Gjør improved seal of the crusader ? kan noen forklare meg hva den gjør, greier ikke å tolke teksten sorry.

 

Takker for svar :)

 

Dette er min Hypotese på hva den gjør og hvordan jeg tolket det: Du får mere attack power , og når du bruker judgment på mostanders får du 15% mere holy dmg i hele fighten, så at du starter med Sealf of Crusader så bruker du jugdment for å få + holy dmg, deretter bruker du Seal of comand ? kan noen bekrefte denne hypotesen ?

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Dette er min Hypotese på hva den gjør og hvordan jeg tolket det: Du får mere attack power , og når du bruker judgment på mostanders får du 15% mere holy dmg i hele fighten, så at du starter med Sealf of Crusader så bruker du jugdment for å få + holy dmg, deretter bruker du Seal of comand ? kan noen bekrefte denne hypotesen ?

7082044[/snapback]

 

 

Nei, det blir nok feil.

Rank6 Seal of the Crusader gir deg 306 extra attackpower

og når det judges på en motstander så øker det holyspelldmg med 140.

 

Med improved seal of the crusader er disse verdiene 15% høyere, altså 351 attackpower, og 161 spelldmg.

Lenke til kommentar
Dette er min Hypotese på hva den gjør og hvordan jeg tolket det: Du får mere attack power , og når du bruker judgment på mostanders får du 15% mere holy dmg i hele fighten, så at du starter med Sealf of Crusader så bruker du jugdment for å få + holy dmg, deretter bruker du Seal of comand ? kan noen bekrefte denne hypotesen ?

7082044[/snapback]

 

 

Nei, det blir nok feil.

Rank6 Seal of the Crusader gir deg 306 extra attackpower

og når det judges på en motstander så øker det holyspelldmg med 140.

 

Med improved seal of the crusader er disse verdiene 15% høyere, altså 351 attackpower, og 161 spelldmg.

7082369[/snapback]

 

Så når han har Seal of Crusader på seg etter jeg har Judget det på han, kan jeg bruke SOC da og få disse bonusene siden jeg har Judga Seal of Crusader på han ?

Lenke til kommentar
Så når han har Seal of Crusader på seg etter jeg har Judget det på han, kan jeg bruke SOC da og få disse bonusene siden jeg har Judga Seal of Crusader på han ?

7082456[/snapback]

 

Ja, da får du ekstra dmg på seal of command og annen holydmg. Det får du også uten improved seal of the crusader, men opp til 140 istedenfor 161.

Improved seal of the crusader er et nært ubrukelig talent spør du meg.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Det er en synd og skam at 41 talentet i Holy treet er så dårlig som det er i forhold til Protectiom og Retribution treet.

 

Det kommer hele tiden nye forandringer i talenttreene til de forskjellige klassene, så vi kan vel fortsatt håpe på noe bedre.

 

For det første har Divine Illumination for lang cooldown sånn som skillen er idag. Skulle i såfall vært 2 minutter sånn som Divine Favor.

For det andre reduserer den bare manacost med 50%. Hvorfor ikke 100% og 5 minutters cooldown?

Og kunne kaste 3 Holy Lights til 50% manacost er ikke akkurat så veldig heftig.

Hvis du virkelig finner denne skillen nyttig, ja da er raidet ute og kjører.

 

Så var det dette fokuset på Holy Light. Liker det ikke. Hvorfor kan ikke f.eks Santified Light også gjelde Flash of Light? Er jo absolutt ingen grunn til at den ikke skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Så var det dette fokuset på Holy Light. Liker det ikke. Hvorfor kan ikke f.eks Santified Light også gjelde Flash of Light? Er jo absolutt ingen grunn til at den ikke skal gjøre det.

7086338[/snapback]

 

Holy Light blir 2 sekund cast for det meste, derfor vil det totalt rocke over FoL :)

Lenke til kommentar

Improved Sanctity aura hva gjør den? gir deg den bare mere healing på targets ? eller gir den meg noe extra dmg? For levling er vel den gankse usless hvis du bare får mere % healing av den? Burde jeg heller ikke bruke disse 2 talent pointa på Eye for an Eye?

 

The pro guys, tell me :)

 

Scroll litt opp på siden så ser du hva jeg planlegger som build..men bytt Imp Sancity med Eye for an eye .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...