Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Okay... BC nærmer seg, Nye raser class etc. Jeg vil konvertere!

 

Atm spiller jeg Undead warlock på Shadowmoon, Har veldig bra pre-BWL gear og alt er fryd og gammen.

 

MEN...

 

Jeg er klar for litt forandringer, så... Noen kompisser og jeg (vi er 4 til sammen) skal rerolle på en fresh server når BC kommer, og jeg har da lyst å prøve meg med en Draenei Female Paladin (<3 Female+Judgement!)

 

Såe... kort fortalt, hva ser jeg frem til? Lett å få grupper? Mye pes eller laidback healing? krever det mye skills? Fortrinn? Svakheter? Specc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fikk jeg bracers fra twins :D ikke drept dem mange ganger men har ventet på noe loot lenge nå

 

Bracelets of Royal Redemption

 

Nå sitter jeg bare å venter på

 

Creeping Vine Helm

Redemption Boots

Ring of the Martyr

Rejuvenating Gem

 

 

og selfølgelig Scepter of the False Prophet men den listen jeg skrev først er bosser vi har på farm og c'thun er ikke down enda..

 

og det fine er at jeg får alle itemene først xD (ja jeg spiller for mye, å jeg gidder ikke bruke opp dkpen min på dps gear som alle andre)

Lenke til kommentar
Har heldigvis fått mitt skjold NR.1 (unntatt det fra KT da...)

Mener du virkelig Wormscale Blocker er bedre enn Death's Bargain? :)

7006729[/snapback]

Statwise så er Death's Bargain bedre men den er så ufattelig stygg da! Om jeg tok den så turde jeg nok ikke og se på min char lengre siden jeg allerede har Don Rigoberto's Lost Hat på show og har Robes of the Guardian Saint. Ser ikke ut i måneskinn. Endret av Phyx
Lenke til kommentar

No offence, man kan dere holde dere til plate? Jeez... Blir dårlig av sånne paladins som løper rundt i alt mulig slags gear.

 

Vi er ikke priests, vi er ikke druids. Vi er healers i plate, så kanskje bruke plate? :p

 

Noen smådrops til og jeg passer både 900 og 1000 healing i plate. ;)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Cappo du er for old school, det er sånt vi drev å sa når vi gjorde MC ^^ nå skjønner man det at det er ubruklig =) har ikke en eneste paladin som går etter bare plate i guildet, og bruker du virkelig tier 2 ? =P eneste bruklige delen i tier 2 er helmen

 

Phyx: Jeg har droppet å bruke shield, grunnen er vel at Vael shieldt ikke er bra nok rett å slett og wormscale er ikke det første jeg vil gå for ;) bruker AV offhanden, men vis jeg får sjansen på Death's Bargain noengang så tar jeg nok det ;)

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Cappo du er for old school, det er sånt vi drev å sa når vi gjorde MC ^^ nå skjønner man det at det er ubruklig =) har ikke en eneste paladin som går etter bare plate i guildet, og bruker du virkelig tier 2 ? =P eneste bruklige delen i tier 2 er helmen

7007405[/snapback]

Ja jeg er old school. Det er old school som er tingen. :p

 

Tier 2? Hvem sier du skal bruke Tier 2? Random plate eller Tier 3 som er tingen.

Vet ikke jeg djrabbit88. Du har 10 mer healing enn meg med cloth/leather/plate og da har du noe av det beste innen leather mens jeg bare har middels plate gear.

Før trodde jeg plate hadde dårlig healing, men nå er saken en helt annen.

 

Ta f.eks en titt på Redemption hjelmen. Creeping Vine Helm blekner i forhold. :p

Lenke til kommentar

Mener fortsatt at full Redemption > alt :)

 

Kult å ha litt armor også forresten når man skal ta Gluth og Fankriss f.ex :)

 

Mener også fremdeles at manaregen > +healing.

 

Har forresten alle Naxx bosser utenom Gothik og 4H, samt Frostwyrm på farm. /flex :)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Liker også meg best i plate men det er umulig og kommer nær +1k healing utenom T3. Shielden kommer jeg nok ikke og kvitte meg med tror jeg. Liker og ha den der pga armour class og block. Selv i "pimp my hat" osv så har jeg 7,5k armour 50-55% dmg reduction. Håper nå bare på noen flere T3 deler + c'thun mace så jeg kan pasere +1k healing med mesteparten plate.

Lenke til kommentar
Pfft, 100mana regen > 1000healing  :!:

 

Edit: med tanke på Flash of Light iaff..

 

Hmm, eller kanskje ikke, må tenke litt mer over det :p

7014300[/snapback]

Lower ranks gjør så man trenger minder mana regen =) går på en måte opp i opp.. jeg satser på ca 50mana/tick og ca 1100 healing

Lenke til kommentar
Pfft, 100mana regen > 1000healing  :!:

 

Edit: med tanke på Flash of Light iaff..

 

Hmm, eller kanskje ikke, må tenke litt mer over det :p

7014300[/snapback]

Lower ranks gjør så man trenger minder mana regen =) går på en måte opp i opp.. jeg satser på ca 50mana/tick og ca 1100 healing

7014624[/snapback]

 

Nice, går for 130mana regen og 800 healing selv :) (og 25% crit rate, bwahahaha)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...