Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Mjo igrunn. Oki jeg skal forklare da for de som ikke gidder og se etter selv. Alltså, en i raidet setter opp i et settingsvindu og sender ut de forsjelige blessingsene som de andre skal gjöre.

 

De andre mottar da et vinde som de trykker accept på og en ikon kommer opp i CT raid vinduet. Trykk på ikonet og blesseinger er i vei.

 

Skulle noen dö eller miste blessingen så kommer ikonet opp direkte igjen. Du kan også sette opp egne blessings på alle mulige måter. Flyte ikonet, resse folk med raid announce osv.

 

Men om dette er bedre eller dårligere en pallypower veit jeg ikke men det er bare og trykke på 8 museklikk for og blesse Cappo selv om du tror det eller ikke.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mjo igrunn. Oki jeg skal forklare da for de som ikke gidder og se etter selv. Alltså, en i raidet setter opp i et settingsvindu og sender ut de forsjelige blessingsene som de andre skal gjöre.

 

De andre mottar da et vinde som de trykker accept på og en ikon kommer opp i CT raid vinduet. Trykk på ikonet og blesseinger er i vei.

 

Skulle noen dö eller miste blessingen så kommer ikonet opp direkte igjen. Du kan også sette opp egne blessings på alle mulige måter. Flyte ikonet, resse folk med raid announce osv.

 

Men om dette er bedre eller dårligere en pallypower veit jeg ikke men det er bare og trykke på 8 museklikk for og blesse Cappo selv om du tror det eller ikke.

6794339[/snapback]

Hvis du leser posten min en gang til så spør jeg om det er lettere enn 8 tastetrykk. Det var selvsagt et litt spøkefullt spørsmål, siden alle som har spilt paladin i 40-manns raidet vet at det ikke går ann å buffe hele raidet med mindre enn 8 trykk. Altså et trykk for hver klasse.

 

Selv bruker jeg hverken Pallypower eller Raidrezzer. Jeg bruker enkelt og greit Castparty sammen med CTRaid.

Men for all del, Raidrezzer høres bra ut, det er bare det at jeg allerede er nede på minimum antall tastetrykk. :p

Lenke til kommentar

Det ga jo mening :S jaja Focu.

 

On Topic: Kan noen hjelpe meg med å si om noen av disse buildene er bra/greie for å grinde og pvp, bare mest mulig skade.

 

Retri All out!

 

Retri/prot mix build

 

Eller om dere har noen andre tips, Jeg er enda bare lvl 52, men kan godt ta en lvl 60 build så jeg vet hvor jeg burde sette talent points senere når jeg levler.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Det ga jo mening :S jaja Focu.

 

On Topic: Kan noen hjelpe meg med å si om noen av disse buildene er bra/greie for å grinde og pvp, bare mest mulig skade.

 

Retri All out!

 

Retri/prot mix build

 

Eller om dere har noen andre tips, Jeg er enda bare lvl 52, men kan godt ta en lvl 60 build så jeg vet hvor jeg burde sette talent points senere når jeg levler.

 

Takk på forhånd!

6823857[/snapback]

 

Se på profilen til han her også på talents. http://ctprofiles.net/623127.. han ligger ALTID top 10på dps. han har også hvert mt på patchwerk

Lenke til kommentar
Det ga jo mening :S jaja Focu.

 

On Topic: Kan noen hjelpe meg med å si om noen av disse buildene er bra/greie for å grinde og pvp, bare mest mulig skade.

 

Retri All out!

 

Retri/prot mix build

 

Eller om dere har noen andre tips, Jeg er enda bare lvl 52, men kan godt ta en lvl 60 build så jeg vet hvor jeg burde sette talent points senere når jeg levler.

 

Takk på forhånd!

6823857[/snapback]

 

Se på profilen til han her også på talents. http://ctprofiles.net/623127.. han ligger ALTID top 10på dps. han har også hvert mt på patchwerk

6858747[/snapback]

 

MT vil jeg si er å dra det LITT langt ;)

Lenke til kommentar
Det ga jo mening :S jaja Focu.

 

On Topic: Kan noen hjelpe meg med å si om noen av disse buildene er bra/greie for å grinde og pvp, bare mest mulig skade.

 

Retri All out!

 

Retri/prot mix build

 

Eller om dere har noen andre tips, Jeg er enda bare lvl 52, men kan godt ta en lvl 60 build så jeg vet hvor jeg burde sette talent points senere når jeg levler.

 

Takk på forhånd!

6823857[/snapback]

 

Se på profilen til han her også på talents. http://ctprofiles.net/623127.. han ligger ALTID top 10på dps. han har også hvert mt på patchwerk

6858747[/snapback]

 

MT vil jeg si er å dra det LITT langt ;)

6858816[/snapback]

ja kanskje litt, han har hvert MT på flere bosser i bwl den siste tiden nå

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Å dem sier paladins ikke kan gjøre dps

 

http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=28321

6940593[/snapback]

 

Så greit ut det.

 

Men han klippet vel bare inn de gangene han crittet :p

6940630[/snapback]

Han sa jo det. Men når han kommer på 5. plass på damagemeter når fighten er over, så var det sikkert litt mer damage enn bare det vi så i den filmen. :p

 

Men uansett, her snakker vi saker. :)

Lenke til kommentar

Buffs han har er:

 

- Sharp.stone? (2% crit)

- Arcane Elixir (+40 spelldmg)

- Gift of the Wild (18 all stats, 27 all resistance, noe armor)

- Trueshot Aura (100 ap)

- Arcane Intellect (31 int)

- Elixir of Giants (25str)

- Elixir of Mongoose (25agi, 2% crit)

- Blessing of Wisdom (39.5mana/5sec)

- Blessing of Salvation (threat reduction)

- Blessing of Might (232ap)

- Power Word: Fortitude (70sta)

- Shadow Protection (60 shadow res)

- Winterfall Freewater (20 ap, size)

- Sanctity Aura (+10% hole dmg)

- Divine Spirit (noe spirit)

- Thorns? (dmg på hit)

- Blessing of Kings (+10% all stats)

 

OG HAN HAR EN SEXY ØKS :D

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...