Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg slutta å raide som pala, og rerolla mage, og nytt guild.

 

Specca 21/0/30, og er å finne i BG for øyeblikket... :)

6768694[/snapback]

 

 

du er ikke den eneste som har "lagt opp pally" gjorde det selv her om dagen, har nå tenkt å spille hunter litt..

 

ble rett og slett litt lei pally i naxx

Lenke til kommentar
Hvordan kan du bli lei paladin i naxx? Syntes det er drit morsomt jeg :D

 

Vi er ikke _KUN_  healbots der, mange spennende fighter for oss, blant andre Gluth :)

6770826[/snapback]

 

når man har spillt pally siden betan så går man lei:P jeg kommer ha han som "reserve" hvis guilden trenger pally i et raid.. Loatheb er moro boss med pally

Lenke til kommentar
Lei? Nei. Blir aldri lei paladin min. Er det kjedelig under et raid, så bytter jeg bare gear og begynner å dpse litt. :p

 

Og alle altene mine gjør at jeg ikke blir lei til tross for raiding 5 ganger i uka.

6770950[/snapback]

 

Du er ikke tvunget til å specce 33/11/7 :ermm:

Lenke til kommentar
Lei? Nei. Blir aldri lei paladin min. Er det kjedelig under et raid, så bytter jeg bare gear og begynner å dpse litt. :p

 

Og alle altene mine gjør at jeg ikke blir lei til tross for raiding 5 ganger i uka.

6770950[/snapback]

 

Du er ikke tvunget til å specce 33/11/7 :ermm:

6774875[/snapback]

 

Hvem tvinger members til å specce på en spesiel måte? ;:p

Lenke til kommentar
Lei? Nei. Blir aldri lei paladin min. Er det kjedelig under et raid, så bytter jeg bare gear og begynner å dpse litt. :p

 

Og alle altene mine gjør at jeg ikke blir lei til tross for raiding 5 ganger i uka.

6770950[/snapback]

 

Du er ikke tvunget til å specce 33/11/7 :ermm:

6774875[/snapback]

 

Hvem tvinger members til å specce på en spesiel måte? ;:p

6776664[/snapback]

 

Paladin Class Leader og Raid Leader?

Lenke til kommentar
Lei? Nei. Blir aldri lei paladin min. Er det kjedelig under et raid, så bytter jeg bare gear og begynner å dpse litt. :p

 

Og alle altene mine gjør at jeg ikke blir lei til tross for raiding 5 ganger i uka.

6770950[/snapback]

 

Du er ikke tvunget til å specce 33/11/7 :ermm:

6774875[/snapback]

Akkurat nå har jeg 30/0/21. Fungerer greit til pvp den speccen, samtidig som jeg har det mest nyttige til pve.

 

Ser for meg Burning Crusade specen min, 10/0/51. :p

Lenke til kommentar
Lei? Nei. Blir aldri lei paladin min. Er det kjedelig under et raid, så bytter jeg bare gear og begynner å dpse litt. :p

 

Og alle altene mine gjør at jeg ikke blir lei til tross for raiding 5 ganger i uka.

6770950[/snapback]

 

Du er ikke tvunget til å specce 33/11/7 :ermm:

6774875[/snapback]

Akkurat nå har jeg 30/0/21. Fungerer greit til pvp den speccen, samtidig som jeg har det mest nyttige til pve.

 

Ser for meg Burning Crusade specen min, 10/0/51. :p

6776741[/snapback]

 

Kommer til å ha noe slikt jeg også.. :)

Lenke til kommentar
Denne addonen må jo bare alle paladins få seg xD

 

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3489

 

Description :

Whenever a pally uses his divine shield, this AddOn will play the invulnerability-sound of Super Mario (the one when you pick up a star)

6780577[/snapback]

 

 

OLD ! :p Har hatt den, og den bugger av og til. morsomt de første 5 gangene, deretter suger den, har den ikke lenger nu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...