Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om dere ser det på profilen min, men jeg har 775+ healing og 63MP/5, som nå er det gearet jeg bruker overall, og jeg må si jeg syntes det er en nice blanding, men skulle gjerne hatt litt mer av begge, som jeg antageligvis snart får. :)

 

Edit: Har også 5600Mana, noe som blir til litt over 7k buffed. Og 4.4k HP, som blir til rundt 6k buffed.

6664295[/snapback]

 

 

det her er min pally http://ctprofiles.net/1940637 (ny neck Necklace of Necropsy)

ikke le av shoulder har droppa 2jug shoulder på alle chromagus kill for oss. og vi har farma bwl siden av oktober i fjor:\

 

men på patchwerk fighten i går hadde jeg 7932 mana buffa )vanelig buff)

 

og jeg regen sopass bra at det gikk fint å spam heale flash light i 5min..+1 major mana pot

6692129[/snapback]

 

 

FFS.. nerf, 20 c'thun kill, ennå har ikke kappa droppa...

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dere ser det på profilen min, men jeg har 775+ healing og 63MP/5, som nå er det gearet jeg bruker overall, og jeg må si jeg syntes det er en nice blanding, men skulle gjerne hatt litt mer av begge, som jeg antageligvis snart får. :)

 

Edit: Har også 5600Mana, noe som blir til litt over 7k buffed. Og 4.4k HP, som blir til rundt 6k buffed.

6664295[/snapback]

 

 

det her er min pally http://ctprofiles.net/1940637 (ny neck Necklace of Necropsy)

ikke le av shoulder har droppa 2jug shoulder på alle chromagus kill for oss. og vi har farma bwl siden av oktober i fjor:\

 

men på patchwerk fighten i går hadde jeg 7932 mana buffa )vanelig buff)

 

og jeg regen sopass bra at det gikk fint å spam heale flash light i 5min..+1 major mana pot

6692129[/snapback]

 

 

FFS.. nerf, 20 c'thun kill, ennå har ikke kappa droppa...

6693848[/snapback]

 

 

hahah vi fikk 8 stykk på 8 første kill våres. NERF

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting, er dette en grei build for en backup healer/dmg dealer slash tank? minst mulig healing i tankene, er lei når jeg tenker på priesten min. 

 

Paladin Build

6736986[/snapback]

Grei nok den builden der, men siden du snakker om tanking, så syns jeg det er litt merkelig at du ikke har noen av skillsene som forbedrer armor mengden og gir deg mer defense.

 

Her har du noen alternativer:

 

Tanke spec

 

Damage spec

 

Etter som du ikke ønsker å heale noe særlig som du sier, så har jeg fjernet alle de pve skillsene folk vanligvis har i forbindelse med damage build til fordel for kun pvp og damage skills.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
@ Cappo Om du skal tanke så er det nærmest ubrukelig og bruke SoC da er det bare SoR som gjelder. Om annet du ikke vil jugde SoC for snap aggro men det kan du gjøre med SoR også.

 

Tank build

 

Om jeg skulle tanke ville jeg nok ha brukt denne builden. Massevis og forklare her egentlig.

6739545[/snapback]

Har ikke tatt SoC fordi jeg tanker med den, tenkte på PVP jeg. :p

Under tanking bruker du selvsagt SoR. :)

 

Skulle jeg hatt en tanke build for meg selv, så ville den vel vært noe ala dette;

 

Tanke build

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Heisann folkens.

Faen ,dere har mye bra gear. Det jeg lurer på er hvor mye dere spiller? Har spilt i ca et år, men med samboer og mye reising i jobben blir det sjeldent mer enn 6-8 timer per uke. Jeg jublet som en gal her om dagen da jeg fikk min første lawbringer piece....men det er jo crap for dere :)

Lenke til kommentar
Heisann folkens.

Faen ,dere har mye bra gear. Det jeg lurer på er hvor mye dere spiller? Har spilt i ca et år, men med samboer og mye reising i jobben blir det sjeldent mer enn 6-8 timer per uke. Jeg jublet som en gal her om dagen da jeg fikk min første lawbringer piece....men det er jo crap for dere :)

6744597[/snapback]

 

Jeg spiller cirka 30 timer i uka :)

Det hender svært ofte at gear reflekterer playtimen veldig godt. (bare ta en titt på nazrm, haha)

Og gratulerer med første delen, du er på gang nå :)

 

Står med rundt 95 days played nå.

Lenke til kommentar
Heisann folkens.

Faen ,dere har mye bra gear. Det jeg lurer på er hvor mye dere spiller? Har spilt i ca et år, men med samboer og mye reising i jobben blir det sjeldent mer enn 6-8 timer per uke. Jeg jublet som en gal her om dagen da jeg fikk min første lawbringer piece....men det er jo crap for dere :)

6744597[/snapback]

Jeg spiller, akkurat som Per-Stian, noe over 30 timer i uka. Er sånn det blir når en er hardcore og spiller i en hardcore guild. ;)

 

Men jeg har hatt en pause i sommer, så det har ikke blitt noe Tier 3 på meg enda siden Nax kom ut akkurat når sommerferien startet. :p

 

Har langt over 100 days played for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

Burning Crusader ser rått ut.. med tanke på paladin classen. (På tide å komme tilbake Apox, hihi :))

 

Paladin

 

Spiritual Attunement (66): Gives the Paladin mana when healed by other friendly targets. The amount of mana gained is equal to 10% of the amount healed.

 

Blessing of Spell Warding (6Cool: A targeted party member is protected from all magical attacks for 10 sec, but during that time they are Silenced. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time. Once protected, the target cannot be made invulnerable by Divine Shield, Divine Protection, Blessing of Spell Warding, or Blessing of Protection again for 1 min.

 

Crusader Aura (64): Increases the mounted speed by 20% for all party members within 40 yards. Players may only have one Aura on them per Paladin at any one time.

 

Seal of Blood (64): All melee attacks deal additional Holy damage equal to 30% of normal weapon damage, but the Paladin loses health equal to 10% of the total damage inflicted. Unleashing this Seal's energy will judge an enemy, instantly causing 409 to 451 Holy damage at the cost of 136 to 151 health.

 

Avenging Wrath (70): Increases all damage caused by 30% for 20 sec. Causes Forebearance.

 

New Talents:

 

Holy

 

Pure of Heart, requires 20, 3 point talent

Increases the paladin's chance to resist curse/disease by 5(10/15?)%

 

Purifying Power, requires 25, 2 point talent

Reduces the mana cost of Consecration and Cleanse by 5(10?)%, and increases the critical strike chance of Holy Wrath and Exorcism by 10(20?)%

 

Blessed Life, requires 30, 5 point talent

All attacks against you have a 2(10?)% chance to cause half damage

 

Light's Grace, requires 35, 3 point talent

Your Holy Light has a 33(100?)% chance to cause our next Holy Light spell cast within 15 seconds take .5 seconds less casting time.

 

Holy Guidance, requires 35, 5 point talent

Your damage/healing is increased by 7(35)% of your Int.

 

Divine Illumination, requires 40, 1 point talent

Reduces mana costs of all spells by 50% for 20 seconds, 2 minute cooldown.

 

Protection

 

Improved Resistance Auras, requires 20 points, 2 point talent

Your resistance auras also reduce spell damage by additional 3(6?)%

 

Improved Divine Shield, requires 25, 2 point talent

Lowers the cooldown for Divine Shield by 30 (60?) seconds, and lowers the attack speed penalty by 50(100?)%.

 

Ardent Defender, requires 30, 5 point talent

When your health is below 20(100?)%, reduces all damage against you by 10%

Ed: I have no idea which part scales, but a perma defensive stance doesn't seem hideously out of line, and makes deep prot a whole new level of appealing.

 

Lasting Defense, requires 35, 3 point talent

When struck by a melee attack, you have a 4(12?)% chance to gain 50% of the damage taken in mana.

 

Weapon Expertise, requires 35, 5 point talent

Increases skill iwth all weapons by 2(10?)

 

Avenger's Shield, requires 40, 1 point talent

range 8-30 (shooting range), Requires shield, 30 sec cooldown

(Listed are from the talent, it may scale with level, there don't seem to be any ranks on the trainer)

500 mana, 270-330 damage.

Hurls a holy shield at the enemy, dealing listed damage, and then bouncing to additional close targets. Affects 3 targets total.

 

Retribution

 

Crusade, requires 20, 3 point talent

Increaes all damage to Humaniod, Undead, Demon and Elemential foes by 1(3?)%

 

Improved Sanctity Aura, requires 25 and Sanctity Aura, 2 point talent

The amount of healing done to targets affected by Sanctity Aura is increased by 3(6)%

 

Divine Purpose, requires 30, 5 point

Decrease the chance that melee and ranged attacks will critically hit you by 1(5?)%.

 

Empowered Judgement, requires 35, 3 point

Gives your Judgement a 33(100?)% chance to refund 50% of the mana cost of th judged spell

 

Fanaticism, requires 35, 5 point

Increases the critical strike chance of Seal of Command and all damaging Judgements by 2(10)%

 

Sanctified Crusader, requires 40, 1 point

In addition to the normal effect, your Judgement of the Crusader will increase the critical strike chance of all attacks made vs the judged target by an additional 2%

Lenke til kommentar
Heisann folkens.

Faen ,dere har mye bra gear. Det jeg lurer på er hvor mye dere spiller? Har spilt i ca et år, men med samboer og mye reising i jobben blir det sjeldent mer enn 6-8 timer per uke. Jeg jublet som en gal her om dagen da jeg fikk min første lawbringer piece....men det er jo crap for dere :)

6744597[/snapback]

gratulere med det ;) husker min første for rundt 6mnd siden =)

uhm jeg er en av de som spiller veldig mye, nå for tiden går det nærmest i 12timer om dagen =P er vel også derfor jeg er best geared, paladin class leader og topper dkp å bare venter på de få itemene som aldri dropper...

 

ca 70days played

Lenke til kommentar
Har spilt WoW i ca. 1 og et halvt år nå, og har omtrent 140 days played.

 

Played time gjenspeiler nok gear ja, er vell et år siden min føste epic :p Tror jeg var lvl 58 og i MC med guilden for første gang. (De var low på paladins :p).

6751138[/snapback]

 

 

samme som meg det. jeg hadde nettopp dinga 58 og en irl venn av meg som var officer i en guild som farma MC spurte om jeg ville være med (low på pallys) hadde 6deler lawbringer når jeg dinga 60..

 

så jeg har hatt VELDIG flaks:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...