Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Men har sett på US forumet o.l. at det er blitt klagd på Paladins (manglende) DPS i highlevel. Er ikke dette ganske gear dependent, eller er det en generell klassesak at Paladins ikke får så høy DPS som f.eks Warrior?

Det er mange som ikke har skjønt at paladin ikke er noen alternativ warrior. Selv har jeg sett minst 15x paladins med warrior-typ-gear, dvs agility, strength og stamina.

 

Altså, man velger da pokkern ikke paladin om man vil critte eller tåle skitmasse. :ermm:

 

My two cents.

Der tar du feil, en paladins styrke er å tåle "skitmasse" :) .

 

Jeg er lvl 50 paladin på stormscale nå og dps min er virkelig drit, ligger på rundt 70dps med Truesilver Champion.

 

Beste en paladin kan gjøre etter 40 er å drepe mobs 2-3 lvler unders seg. Nå som jeg er lvl 50 kan jeg dra til eastern plaguelands og drepe undeads som er lvl 50-52 og med exorcist går det litt fortere ;) .

 

Spiller du på en PvE server kan holy shock være fin når det gjelder aggro kontrol i groups men på en PvP server så er Holy Shock verdiløs, bruker altfor mye mana for ALTFOR lite skade. Eneste bra med den er at du kan lett daze hunters som kiter deg :).

 

Jeg kjører

 

Protection Mastery -----

Improved Devotion Aura Rank 4

Protection Total: 4

 

Retribution Mastery ---

Benediction Rank 5

Two-Handed Weapon Specialization Rank 5

Deflection Rank 5

Vengeance Rank 5

Seal of Command Rank 1

Precision Rank 3

Consecration Rank 1

Conviction Rank 5

Blessing of Kings Rank 1

Retribution Total: 31

 

Holy Mastery ---

Spiritual Focus Rank 5

Improved Holy Light Rank 3

Revelation Rank 2

Illumination Rank 5

Divine Favor Rank 1

Holy Total: 16

 

Total

Total Points Spent: 51

Level Required: 60

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er min Talent build for lvl 60:

 

Holy Talents (16 points)

Spiritual Focus - 5/5 points

Improved Holy Light - 3/3 points

Illumination - 5/5 points

Revelation - 2/2 points

Divine Favor - 1/1 point

 

Protection Talents (5 points)

Improved Devotion Aura - 5/5 points

 

Retribution Talents (30 points)

Benediction - 5/5 points

Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points

Vengeance - 5/5 points

Deflection - 5/5 points

Seal of Command - 1/1 point

Precision - 3/3 points

Consecration - 1/1 point

Conviction - 5/5 points

 

Av våpen bruker jeg 1h+shield i instances (Aegis of the Scarlet Commander + Hand of Righteousness) og 2h (Bonebiter eller Ravager i solo/pvp).

Gleder meg til Cleanse, da skal shammys få bank :p Seal of command :love:

Lenke til kommentar

Haha Godslayer, tror ikke du vet hva du snakker om jeg ;)

 

Jeg kan ta en mage på 4 slag hvis jeg er heldig, og halve livet på en crit :)

 

Men som sagt, hvis jeg er heldig.. Men er nettopp veeldig ofte "heldig", dvs at jeg får Seal of command proc.. 500dmg pr slag ser jeg på som truende for en mage, eller hur?

Eneste gangene jeg er frykter en mage er når de bruker Counter-spell, det er ondt! :cry: ( er noe alle mages bør da)

 

Edit: Og nei, bruker aldri Lay on hands i pvp.. Vel, bare hvis jeg skal hevne meg på noen eller skal drepe 4 stykk om gangen :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Jeg drepte en lvl 42 mage med min 35 paladin i et kamikaze angrep igår.... var 5-8 horde i hunters camp i stranglethorn, og midt i blandt dem sto det en mage som jeg av diverse grunner ville drepe. så jeg løp inn og begynte å slå på han. Selvfølgelig begynte andre å slå på meg også, så jeg skrudde på divine shield, og fortsatte å banke løs. Han prøvde seg med mye rart, men det hjelper så lite når man er immun:)

 

Banket han før Divine shield hadde utløpt, også stakk jeg :) (kom fler alliance og holdt de andre med selskap)

Lenke til kommentar
Haha Godslayer, tror ikke du vet hva du snakker om jeg ;)

 

Jeg kan ta en mage på 4 slag hvis jeg er heldig, og halve livet på en crit :)

 

Men som sagt, hvis jeg er heldig.. Men er nettopp veeldig ofte "heldig", dvs at jeg får Seal of command proc.. 500dmg pr slag ser jeg på som truende for en mage, eller hur?

Eneste gangene jeg er frykter en mage er når de bruker Counter-spell, det er ondt! :cry: ( er noe alle mages bør da)

 

Edit: Og nei, bruker aldri Lay on hands i pvp.. Vel, bare hvis jeg skal hevne meg på noen eller skal drepe 4 stykk om gangen :p

Hehe, tror nok faktisk det er DU som ikke vet hva du snakker om. Men lykke til med å få inn 3500dmg på 4 slag med en paladin (tenk litt over det) (oi, glem d forresten, jeg ser du omtrent sier selv at du ikke har peiling (les frykter en mage med counterspell, det fikk meg til å le godt))

 

Har aldri, og da mener jeg ALDRI blitt drept av en paladin i pvp. JA, jeg er lvl 60, ja jeg har vært det i lengre tid nå. Ja jeg har hatt mange pvp kamper. Gjør nesten ingenting annet.

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar

Haha, jeg må le av deg :!:

 

Ser du i signaturen min, ser du at jeg er lvl 41.. Lykke til med å finne en mage med 3500hp på lvl 41, smartass :roll:

 

Edit: Og forresten, hva er så galt med å frykte en mage som faktisk bruker counter-spell(ja, faktisk bruker)? Da kan jeg ikke heale meg selv, og er ganske død igrunn..

 

Edit2: Så, du trenger ikke komme her og tro du har peiling bare fordi du er lvl 60 :nei:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Haha, jeg må le av deg :!:

 

Ser du i signaturen min, ser du at jeg er lvl 41.. Lykke til med å finne en mage med 3500hp på lvl 41, smartass :roll:

 

Edit: Og forresten, hva er så galt med å frykte en mage som faktisk bruker counter-spell(ja, faktisk bruker)? Da kan jeg ikke heale meg selv, og er ganske død igrunn..

 

Edit2: Så, du trenger ikke komme her og tro du har peiling bare fordi du er lvl 60 :nei:

hmmm, tror du misforstod meg litt med counter spellen. Hvis du finner en mage som ikke bruker counterspell, er han ikke verdt å drepe engang.

 

Når det er sagt, så trodde jeg du var lvl60, derav min comment om 3500hp.

 

En lvl41 bør forresten ikke uttale seg noe særlig om pvp, ettersom alt før lvl50 ikke er vits.

Lenke til kommentar

Eh, er uvesentlig om jeg er lvl 41 nå, er det ikke? Hvordan vet du om jeg har spillt beta eller ikke?.. (jo, faktisk 3 stykk;) )

 

Edit: Men, du har rett, kanskje jeg misforsto det med counterspellen, sant nok :p En mage uten counter spell er ikke store utfordringen :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Å paladin er helt for jævlig kjedelig å spille i lengden..

Er level 45 nå.. Reroller til warrior.

 

Jeg gjør nesten ingen damage, tåler mye men ikke faen om jeg klarer å "outlaste" andre classes i pvp eller duel.

 

Dessuten er han treig og bare 1 skill for å stoppe folk som stikker av, men da igjen, alt for lite damage til å få drept de, så læper de bare.................

Lenke til kommentar
bare et lite spørsmål. får paladins gratis lvl 60 mount, eller er det bare lvl 40 mounten som er gratis?

 

 

lvl 17 human pally@shadow moon her :)

De får "Gratis Mount", men questet for og få mounten er ikke gratis. Det vil koste en paladin 500+ gull minst for epic horse questet. Det er ivertfall det jeg har hørt.

Lenke til kommentar

syns paladin er bedre å spille nå, etter jeg resetta talen pointene til å nesten ha alle på retribution, og har også skiftet ut armor med agility armor, så jeg gjør gangske ofte critical, seal of command er også bra

 

 

men, er det noen som får brukt exorcism på undead spillere?

Endret av Amd_Barton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...