Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært i Naxx enda? :roll:

 

Patchwerk = regen-fight 2k...

 

Når jeg får ''utstyret'' mitt fra Naxx ender jeg opp med 110 regen, 950 healing og 7.5k mana ubuffet :roll: så mulig jeg skifter mening. Men regen = mer heals. Dette da speziellt med tanke på at Pala spells ikke drar 100% nytte av healinga, men henholdsvis 43%? og 72%? eller no slikt..

 

Så, regen = aldri oom det heller :)

 

For øyeblikket ligger jeg på 500ish healing, 55 regen og 6.5k mana

 

btw, Djrabbit, gief pants..

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dere ser det på profilen min, men jeg har 775+ healing og 63MP/5, som nå er det gearet jeg bruker overall, og jeg må si jeg syntes det er en nice blanding, men skulle gjerne hatt litt mer av begge, som jeg antageligvis snart får. :)

 

Edit: Har også 5600Mana, noe som blir til litt over 7k buffed. Og 4.4k HP, som blir til rundt 6k buffed.

Endret av Gundersen
Lenke til kommentar

Hadde jeg kunne funnet det ut skulle du fått vite, men dessverre gjør vi ikke Nefarian lengre hver uke iallefall.. Hender vi gjør pug runs til han though, men da gidder jeg ikke spille paladin :)

 

Tipper jeg regener sykt mer enn en priest though :)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dere ser det på profilen min, men jeg har 775+ healing og 63MP/5, som nå er det gearet jeg bruker overall, og jeg må si jeg syntes det er en nice blanding, men skulle gjerne hatt litt mer av begge, som jeg antageligvis snart får. :)

 

Edit: Har også 5600Mana, noe som blir til litt over 7k buffed. Og 4.4k HP, som blir til rundt 6k buffed.

6664295[/snapback]

 

 

det her er min pally http://ctprofiles.net/1940637 (ny neck Necklace of Necropsy)

ikke le av shoulder har droppa 2jug shoulder på alle chromagus kill for oss. og vi har farma bwl siden av oktober i fjor:\

 

men på patchwerk fighten i går hadde jeg 7932 mana buffa )vanelig buff)

 

og jeg regen sopass bra at det gikk fint å spam heale flash light i 5min..+1 major mana pot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...