Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en paladin som er lvl 60. Han er en trollmann. Han har epic våpen og rustning, som jeg fant i et raid i USBRS. Akkurat nå har jeg 200 mana, 600 instance, 150 attack og 200 aimshot. Av våpen har jeg night staff og ragnaros staff of healing. Jeg spiller på burning blade og er med i en guild som heter Roy's disipler. Tabernen min er grønn med inslagg av fiolett og kanel brun. Jeg har selvfølgelig en mout, og tilbringer mye tid i molton core, sammen med petten min som er en tiger. Jeg har 200 gull, som jeg fikk etter at jeg solgte epic mounten min til en som var lvl 50 hunter. Før var jeg rank 14 og hadde 100 000 horde kills.

6219651[/snapback]

Sweet pala med ranged og staff da gitt :love:

Endret av Grabby
Lenke til kommentar
Fikk endelig Jin'dos Hexxer ;) spart dkp lenge for den for å få den med engang den droppet, men bare trial members der så minimum dkp ;)

bare å få enchante alt gearet mitt nå så har jeg nesten +600 healing i plate =)

6238525[/snapback]

Hæh? Nesten +600 healing? Sjekke profilen din og med +55 healing på våpenet har du ikke mer enn +510 healing. :p

Selv har jeg bare +671 healing. Samme gear som Per Stian omtrent. Bare med Hide of the Wild, Peacekeeper Gauntlets, Red Dragonscale Protector, Lok'amir Il Romathis og +healing enchants på head, legs, mace, gloves og bracers.

Men jeg mangler healing neck og ringer. Så jeg mangler +140 healing omtrent bare der. :(

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Jeg går forresten ikke så mye for +healing, synest manaregen og spellcrit er mye mer fett...  :)

6240904[/snapback]

Spellcrit er veldig bra når du har Illumination ja. Stor manapool. grei manaregen og høy spellcrit gjør det veldig behagelig å heale og sjansen for at du går tom for mana blir da minimal. :)

Er alt for lite healing gear med spellcrit til palas. Synd ettersom vi får veldig mye ut av det. Merkelig av Blizzard etter min mening.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting... la oss si at du har +500 healing, hvor mye ekstra healing blir det f. eks på Holy Light?  :hmm:

6241011[/snapback]

Hvis du til vanlig healer for 1400 med Holy Light, så vil du med +500 healing heale for sånn 1800-1850.

Om det stemmer ut ifra healing/damage kalkuleringen vet jeg ikke, men dette er min erfaring hvertall.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

+spell damage coefficients

Seal of Command = 21%

Judgement of Command = 43%

Seal of Righteousness = 10%

Judgement of Righteousness = 59%

Holy Shock = 43%

Hammer of Wrath = 43%(presumably)

Consecration = 33%

Holy Wrath = 19%

Exorcism = 43%

Holy Shield = Small coefficient added(10% presumably)

Eye for an eye = Has a +dmg coefficient(supposedly 43%, not sure though)

Blessing of Sanctuary = Does not apply

-------------------------------------------

+healing coefficients

Holy Light = 71%

Flash of Light = 43%

Holy Shock = 43%

Med +500 healing healer din Holy Light 355 mer...

Lenke til kommentar
Fikk endelig Jin'dos Hexxer ;) spart dkp lenge for den for å få den med engang den droppet, men bare trial members der så minimum dkp ;)

bare å få enchante alt gearet mitt nå så har jeg nesten +600 healing i plate =)

6238525[/snapback]

Hæh? Nesten +600 healing? Sjekke profilen din og med +55 healing på våpenet har du ikke mer enn +510 healing. :p

Selv har jeg bare +671 healing. Samme gear som Per Stian omtrent. Bare med Hide of the Wild, Peacekeeper Gauntlets, Red Dragonscale Protector, Lok'amir Il Romathis og +healing enchants på head, legs, mace, gloves og bracers.

Men jeg mangler healing neck og ringer. Så jeg mangler +140 healing omtrent bare der. :(

6240848[/snapback]

+ ZG enchants, +neck fra zg/aq20 + ny ring =) +enchant på bracers

Lenke til kommentar
Quitta akkurat paladin min jeg, makter ikke raids med den lengre.

Får se hva som blir aktuelt å rerolle til (har nok alts for å si det slik:) )

6235405[/snapback]

Velkommen etter :cool:

Hadde selv +732 healing +33mp/5sec. ca 22% spellcrit i raids. Men ble dyktig lei. Det var nok AQ40 som tok knekken tror jeg. Bossfightene var morro men det var det også. Noen andre Palas i guilden har nå nesten +1000 healing etc. Crossdressing da sef. Men uten crossdressing så går det fint og komme til ca +850 healing med plate items.

Men personlig så syns jeg crossdressing med så mye +healing & mana regen er best. Skifte mellom rangene av Flash of light og spare divine favour til Holy light når det trengs.

Lenke til kommentar
Quitta akkurat paladin min jeg, makter ikke raids med den lengre.

Får se hva som blir aktuelt å rerolle til (har nok alts for å si det slik:) )

6235405[/snapback]

men rolle hunteren du gjorde da apox? og så ga du ikke din judgement til meg? :p

Men ja, merker slitasje på min pally selv jeg, kjekt og ha noen alts og leke med i ny og ne gitt..

T3 settet til pally vil jo bare gjøre ondt verre for oss solo though :/ med mindre naxx har sykt mye skikkelig plate drops for oss..

Menneh, regner med du fort har skjønt hvem jeg er nå? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...