Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Hva er galt da? Og hva betyr forresten "imbue your target with holy power" ?

12 minutt redusert cooldown på lay on hands er vel ikke så ille?

6081870[/snapback]

Haha.. Jo. Siden det alltid er mer enn 1 paladin i raidet og du allerede kan få den redusert med 20 minutter og det faktum at en omtrent aldri bruker spellen så er denne setbonuesen helt på trynet.

6082234[/snapback]

 

Med set bonus og talents blir jo den under 30 minutter cooldown, kansje det gjør at man bruker spellen mye oftere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har snubblet runt i AQ40 nå en god stund og drept det meste som var der inne (C'thun, ouro & Visc. "udrept"). AQ settet er Avenger som er et PvP/grinding set er helt greit til det men suger hardt for oss healadins (som de fleste Paladins er). Kom på at om jeg samler og bruker masse DKP på dette settet så kommer jeg jo ikke få mulighet å bruke det alikevel pga raiding 5-7 dager i uken 5 timer hverdag. Greit nok det finnes noen bra loot for healadins der men da mister du 5 set bonus for Judgment settet. Selve boss fightene er morro i AQ40 men nå legger jeg min Paladin my hyllen for en stund og rerollet Hunter på PvP server isteden.

Lenke til kommentar
imbue = gjennomtrenge, gjennomsyre etc. Gjetter det blir en X% sjangse for å få

Y% Bonus dmg. Høres ihvertfall slik ut  :hmm:

6082282[/snapback]

 

Holy Power:

Healers: +20 Mana per 5 sec.

Mages & Warlocks: +45 Spell Damage

Warriors: +400 Armor

Rogues/Hunters: +60 Attack Power.

Lenke til kommentar
imbue = gjennomtrenge, gjennomsyre etc. Gjetter det blir en X% sjangse for å få

Y% Bonus dmg. Høres ihvertfall slik ut  :hmm:

6082282[/snapback]

 

Holy Power:

Warriors: +400 Armor

Rogues/Hunters: +60 Attack Power.

6083353[/snapback]

 

:no:

Jaja, bryr meg ikke så veldig siden jeg spiller horde. Men 400 armor mer på MT er sånn ca ingenting. Virker ganske verdiløst.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
imbue = gjennomtrenge, gjennomsyre etc. Gjetter det blir en X% sjangse for å få

Y% Bonus dmg. Høres ihvertfall slik ut  :hmm:

6082282[/snapback]

 

Holy Power:

Warriors: +400 Armor

Rogues/Hunters: +60 Attack Power.

6083353[/snapback]

 

:no:

Jaja, bryr meg ikke så veldig siden jeg spiller horde. Men 400 armor mer på MT er sånn ca ingenting. Virker ganske verdiløst.

6083464[/snapback]

burde vært +defense :whistle:

Lenke til kommentar

Full Redemption stats var nice da:

 

200 sta, 200 int - gir vel egentlig blaffen i STR, AGI og Spirit når jeg først healer.

+5% spell crit - denne + talent = win, cirka 30% spell crit.

+400ish healing - gir en god del bedre heals.

 

Likte også 2h hammeren!

 

Might of Menethil:

 

Binds when picked up

Unique

Two-Hand Mace

286-435 Damage Speed 3.80

(95.6 damage per second)

+20stamina

+46strength

Requires level 60

Improves your chance to get a critical strike by 2%.

Lenke til kommentar

Så på bildet av den syke macen. Ikke så veldig kul egentlig. :p

 

Men på samme side som bildene er kom jeg over denne uttalelsen; 'Oh, and random sidenote, the Paladin has 10000armor with that shield and Tier 3 set, craziness.'

 

Altså... Velkommen etter sier jeg bare da. Jeg hadde 10000 armor med skjold, Imp. Devotion Aura og Toughness. Jeg vil da tro at jeg vil nå 11-12000 armor med Redemption og Shield of Condemnation selvbuffa.

Lenke til kommentar
Så på bildet av den syke macen. Ikke så veldig kul egentlig. :p

 

Men på samme side som bildene er kom jeg over denne uttalelsen; 'Oh, and random sidenote, the Paladin has 10000armor with that shield and Tier 3 set, craziness.'

 

Altså... Velkommen etter sier jeg bare da. Jeg hadde 10000 armor med skjold, Imp. Devotion Aura og Toughness. Jeg vil da tro at jeg vil nå 11-12000 armor med Redemption og Shield of Condemnation selvbuffa.

6089284[/snapback]

 

Tipper det er 10 000 ubuffet du.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En gruppe med only palas kan solo hva som helst.

 

En gruppe med warrior kan ikke solo en shit.

 

teknisk sett kan ikke en gruppe spillere soloe noe som helst.

et paladinraid er ikke noe bedre enn et warriorraid til å "soloe" noe som helst.

 

'haha'

Lenke til kommentar
Min mening om paladin varierer en del, noen ganger blir ting vanskeligere noen ganger mye enklere. Det virker som de er en klasse som er effektiv mot noen klasser og dårlig mot andre. Og de har jo det kuleste armor settet som finnes! Judgement FTW!! :thumbup:

6203507[/snapback]

Er ikke det som er meningen da? At vi har både styrke og svakhet?

Lenke til kommentar

Jeg er i prosessen med å rerolle iallefall. Orker ikke å irritere meg mer over at blizzard ikke gir oss den rollen jeg og tusener av andre mener en paladin skal ha.

Slik det er nå så er paladins med i spillet kun for hjelpe warriors og andre klasser å ha det morsomt.

 

Powerlevler en warlock for øyeblikket, virker sabla morsomt sålangt iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...