Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Vil jo ikke akkurat si du hadde særlig kontroll over rotasjonen i Wrath dog.. Joda, det var mindre RNG, men det var jo umulig å gjøre noe feil når du spilte ret.

Nettopp. Du kunne trykke på alt uten å ha noen spesiell rotasjon. Jeg datt helt ut etter cataclysm og levlet derfor min Death Knight.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke falt helt ut av paladin, tar en HC og noen BH runs i ny og ne og om guildet trenger melees dps til raids.

Syns derimot det er dritkjedelig å spille retri paladin, har ingen fast rotasjon utenom å bruke TV, Inq, Zealotry og exo når det proccer, ellers er det bare AW, How, Judgement, CS jeg bruker + Divine storm og holy wrath på multiple targets.

edit: så nå levler jeg roguen min isteden, mye gøyere, iallefall pvp messig

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Vil jo ikke akkurat si du hadde særlig kontroll over rotasjonen i Wrath dog.. Joda, det var mindre RNG, men det var jo umulig å gjøre noe feil når du spilte ret.

Nettopp. Du kunne trykke på alt uten å ha noen spesiell rotasjon. Jeg datt helt ut etter cataclysm og levlet derfor min Death Knight.

Ja, og det ble ulidelig kjedelig å spille på den måten.

Lenke til kommentar

Prøvde meg som tank i går. Blanding av T9 og T10 shoulders. Lvl 80. En instance i Blackrock Mountain.

Jeg hadde nestminst HP i gruppen jeg var i. Hadde delvis aggro problemer, men gruppen påstod de var aggro-horer og at instancen var lett så det var ikke noe problem. Healer soloet andrebossen etter at vi whipet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har ikke falt helt ut av paladin, tar en HC og noen BH runs i ny og ne og om guildet trenger melees dps til raids.

Syns derimot det er dritkjedelig å spille retri paladin, har ingen fast rotasjon utenom å bruke TV, Inq, Zealotry og exo når det proccer, ellers er det bare AW, How, Judgement, CS jeg bruker + Divine storm og holy wrath på multiple targets.

Kom tilbake nå etter 6 mnd borte og spiller 99% holy så jeg sliter med rotasjonen.

Føler jeg bruker random ting som er ledig.

http://www.maxdps.com/paladin/retribution.php har en rotasjon, men skjønner den ikke.

Lenke til kommentar

Hvis du akkurat har kommet tilbake trenger du ikke bry deg så mye om det som står på maxdps.com (rotasjonen listet gjelder raids), men det er et greit tips som står det å ikke bruke Avenging Wrath samtidig som Zealotry, ellers får du bare masse abilities oppe samtidig og mister masse dps overall.

Kjør Crusader strike-Judgement, Proc(Exo eller Templar Verdict)<->Holy Wrath o/

Og ja, Avenging Wrath eller Zealotry når enn du kan

Lenke til kommentar

Noen tips tip glyphs til prot pala? :)

Brukte selv malen som er å finne på EJ sine forums.

http://elitistjerks.com/f76/t110338-cataclysm_tanking_protection_field_manual_updated_feb_9_2011_4_0_6_a/

Prime:

Glyph of Hammer of the Righteous

Glyph of Seal of Truth

Glyph of Shield of the Righteous

Major:

Glyph of Focused Shield

Glyph of Holy Wrath

Glyph of Lay on Hands

Minor:

Glyph of Blessing of Might

Glyph of Blessing of Kings

Glyph of Truth

Lenke til kommentar

Hei! :)

Jeg spiller Retri paladin, og har akkurat blitt lvl 85. Kan noen som har litt peiling se på karakteren min:

Jarnsaksa

og gi meg noen hint om hvor jeg egentlig bør ligge på crit, hit og haste? Jeg veit litt lite om hvor jeg bør ligge sånn ca. for å gjøre "jobben" min. Spiller PvE; dungeons om jeg kan (bare litt problemer med det akkurat nå....sukk). Jeg syns også jeg har merkelig lite helse, selv om det og strength er det jeg går for. Tror jeg har omtrent det samme på min BM Hunter...jadda... :blush:

Lenke til kommentar

Hei! :)

Jeg spiller Retri paladin, og har akkurat blitt lvl 85. Kan noen som har litt peiling se på karakteren min:

Jarnsaksa

og gi meg noen hint om hvor jeg egentlig bør ligge på crit, hit og haste? Jeg veit litt lite om hvor jeg bør ligge sånn ca. for å gjøre "jobben" min. Spiller PvE; dungeons om jeg kan (bare litt problemer med det akkurat nå....sukk). Jeg syns også jeg har merkelig lite helse, selv om det og strength er det jeg går for. Tror jeg har omtrent det samme på min BM Hunter...jadda... :blush:

HP går opp når du får bedre gear. Jeg har 116k unbuffed og fremdeles en del blått gear. Er ikke rart du gjør det dårlig i dungeons når du har 4.25% hit. :p

Få hitcap opp på 8%, nå cap på expertise, reforge vekk all haste (dårligste statsen atm).

Jeg har reforget alt jeg ikke trenger til ca. 75% mastery og de resterende 25% i crit.

Jeg er nok ikke veldig kvalifisert til retri paladin PVE, da jeg spiller mest PVP.

Står VELDIG mye informasjon her.

Lenke til kommentar

Takk for svar. :)

Jeg har hatt fullt fokus på strength og stamina fram til nå og i grunn ikke tenkt så mye på de andre. Men da skal jeg prøve å rette det opp. Dungeons har gått greit reint dps-messig, det er bare forbindelsen min som er litt dårlig om dagen. :)

Takk for link. :)

Lenke til kommentar

Takk for svar. :)

Jeg har hatt fullt fokus på strength og stamina fram til nå og i grunn ikke tenkt så mye på de andre. Men da skal jeg prøve å rette det opp. Dungeons har gått greit reint dps-messig, det er bare forbindelsen min som er litt dårlig om dagen. :)

Takk for link. :)

Et par små tips.

Ta turen innom Tol Barad og gjør de daglige questene der hver dag. Følg med på om alliance har kontroll over Tol Barad (Baradin Wardens vil rope ut announcement når alliance har vunnet som du kan se i chat om du er i en hovedby) - når alliance har kontroll kan du gjøre de "øvre" daily questene i tillegg til de som du finner der du havner når du går gjennom portalen. Hvis du ikke liker pvp eller at alliance ikke vinner slaget ofte kan det være lurt å fokusere på å få gjort de øvre daglige questene først. De siste 15 minuttene av tiden som er til disposisjon kan ikke regnes med til gjennomføringen av quest - og du vil bli "stengt inne i kampområdet" i det de siste 15 minuttene starter (staging time). Er tiden knapp så løp ned til raid portalen i "kjelleren" av den sentrale strukturen - inngang på den siden hvor krokodillene er - og gå gjennom portalen til Stormwind, eller bruk hearth-stone.

Spar opp commendations i hvert fall til du kan kjøpe 2H sverdet - samt trinket'en.

Skaff en strength (rød) gem - lag en om du har jewelcrafting eller få en bekjent med JC til å lage en evt. kjøp en på AuctionHouse. Trenger ikke nødvendigvis være en av de beste, men i hvert fall +16 STR. Putt den i gem-slot'en på Relic.

Du kan også med fordel reforge HASTE på den blå trinket'en til HIT eller EXPERTISE. Du vil merke denne forandringen mest mot bosser (NPC'er over ditt level i dungeons).

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
men det er et greit tips som står det å ikke bruke Avenging Wrath samtidig som Zealotry, ellers får du bare masse abilities oppe samtidig og mister masse dps overall.
Står da vitterlig at man SKAL bruke de samtidig. Synergi y'know

Når det ble skrevet var ikke stackng av AV og Zea best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...