toxiciity Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 DS gir Holy Power Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 DS gir Holy Power Det kan vel gi det gjennom Divine purpose, men det er jo bare innimellom. Det gir ikke Holy power hver gang du bruker det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Enig med Omicron2 at systemet var mer moro før 4.0.3a. Divine Storm treffer jo så svakt nå at det i kombinasjon med at den ikke genererer 1 holy power gjør den nesten ubrukelig. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Bare jeg som føler Paladin har tatt et sted bakover som klasse? Som retri føler jeg ofte at jeg blir stående der lenge uten noe å trykke på. Sansynligvis fordi jeg før hadde både CS og DS. Nå må vi vente på procs og stacks av holy power. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har du nok haste til å få CS på 3 sek cd? Så vidt jeg har forstått er det veldig viktig for at du skal få minst mulig "ventetid". (Med forbehold om at jeg kan være på jordet her nå ) Jeg går kun pvp og har ikke nok haste, så jeg skjønner akkurat hva du mener, men går ut fra at det er annerledes om man har duganes pve gear Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Er sjeldent synes jeg som jeg må vente på 3 x HP for TV. Holywrath, consecration etc er også ting som en kan fylle "tiden" med (som oftest). Selv begynner jeg en boss fight med og bygge opp 3 x HP for siden og bruke Zealotery & Avenging wrath. EDIT: Haste er utrolig viktig. Testet selv med og reforge til mastery men kom frem til at haste var veien og gå. Men på lvl 85 med bra gear blir nok mastery viktigere. Tror nok mye av dagens problemer som folk opplever kommer til og bli "borte" da. Endret 29. november 2010 av Phyx Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er det ikke meningen at man skal kunne heale når man får dualspec? Ser etter mail healerutstyr på AH, finner svært lite. Og kan ikke lage noe med BS heller Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ser ut til at mesteparten av mail med int er quest rewards, men husk at armor er ikke så veldig viktig om du skal heale, så om du sliter med å finne gear i "din" armortype så kan du godt bruke noen leather eller cloth items. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hm trodde armor var viktig når man får aggro på seg? Jeg har jo ikke noe aggro dump som Fade f.eks. Tanker også, så det blir jo litt problematisk når man skal velge quest reward Utstyr i Stonetalon hjelper på da, får nok mer etterhvert som jeg stiger i gradene. Endret 30. november 2010 av WarpX Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du har Hammer og Bobbla, det holder egentlig i massevis. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du har Hammer og Bobbla Wowhead No Results for bobbla Please try some different keywords or check your spelling. l2p Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dog hadde det inlegger blitt postet av en hvilken som helst annen person hadde du faktisk ikke svart, eller svart seriøst. Må si jeg er fascinert over menneskers evne til å henge seg opp i person, og dermed vri alt de sier i forhold til hva de mener om personen. Kalles vel også Trynefaktor på fagspråk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dog hadde det inlegger blitt postet av en hvilken som helst annen person hadde du faktisk ikke svart, eller svart seriøst. Du har åpenbart ikke lest nok av innleggene mine. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jo det har jeg og jeg regner egentlig med du troller av mangel på annet å bedrive tiden her på jord med. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 K. Uansett, for å være on-topic. Var og gjorde litt world pvp på paladinen min, men det viste seg at jeg er for dårlig til å drepe andre spillere selv med hammer of justice, så jeg brukte divine shield og hearthstonet. Etter det farmet jeg heroics. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vel mr. pirkepetter, må si jeg er imponert over at du klarer å divine shield - hearthstone nå, siden divine shield bare varer 8 sek... 1 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hm trodde armor var viktig når man får aggro på seg? Jeg har jo ikke noe aggro dump som Fade f.eks. Tanker også, så det blir jo litt problematisk når man skal velge quest reward Utstyr i Stonetalon hjelper på da, får nok mer etterhvert som jeg stiger i gradene. Mye armor forlenger jo tiden du tåler å ha aggro, men som healer skal du egentlig ikke ha aggro i det hele tatt, så å prioritere armor i tilfelle tanken suger blir egentlig unødvendig. Uansett har du som detectable sier hammer of justice og bubble. De gangene healer får aggro før 80 er vel bare dersom tanken ikke får slått på mobsa før de springer på healer, og da hjelper bubble bedre enn fade. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vel mr. pirkepetter, må si jeg er imponert over at du klarer å divine shield - hearthstone nå, siden divine shield bare varer 8 sek... They killed my macro! Ontopic Synes retrib har noe lavere dps nå etter den siste forandringen, noen som har merket det samme? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Der var paladins nerfet ja. Holy Power genereres ikke lenger av Holy Light, og Light of Dawn healer for 1.7k per HP i stedet for 2600. Vi har fortsatt en helt latterlig over the board regen, så dette løste egentlig ikke problemet med klassen annet en å dytte oss tilbake til der vi var. En tankhealer med null og niks brukbare AoE-tools. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er ikke fornøyd med DPS'n om dagen. Synes jeg gjør det meste riktig, mer eller mindre da. Men Heroics er digg nå, endelig noe annet en mindless dps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå