Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Njaa, det er vel kanskje å ta i. Tenker ikke på Holy light glyphen, men når du bruker Judgment of Light på bossen, så når hvert raidmember hitter bossen, så blir de heala.

Ikke så bra aoe-healing, men du trenger jo ikke å gjøre noe på 5man instancer, alle blir jo heala når de hitter bossen. smile.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Judgement of Light

5% of base mana 10 yd range

Instant cast 10 sec cooldown

Unleashes the energy of a Seal spell to judge an enemy for 20 sec, granting attacks made against the judged enemy a chance of healing the attacker for 2% of their maximum health. Refer to individual Seals for additional Judgement effect. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

 

 

På en player som har 20000 - 30000 hp (ikke mange utenom tanken som har mere i 5 mans) vil den max heale 400- 600 og ikke nødvendigvis hver gang eller.

Lenke til kommentar

At jeg ikke trenger å gjøre noe på 5man bosser var kanskje litt overdrevet, men at jeg ikke trenger å gjøre mye, det er sant. I icc healer den ca. 1k osv, noe som er greit nok uten å gjøre noe.

 

Sa aldri at det var en bra aoe-heal, men at det er en aoe-heal som hjelper, det er det. smile.gif

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har kikket mye på 4.0.1-info, men jeg har ikke helt fått med meg hvordan det i praksis blir for paladins.

 

Jeg har en 72 og 70 paladin som jeg vurderer å levle til 85 istedet for nåværende 80 druid og 80 hunter. Blir ret/prot-paladins buffet eller nerfet, eller ser de ut til å være nogenlunde slik de er nå?

Lenke til kommentar

Complexion? :wee:

 

Retribution blir veldig "annerledes", men har sykt potensiale akkurat nå. Kommer nok til å bli min andre (evt. første spec).

Protection har jeg ikke satt meg så mye inn i.

Og om Holy skulle interessere deg så har de nå potensiale til å gjøre grei 'caster'-damage (Exorcism uten cooldown, Holy Shock mer potent, Judgements gir bonuser, Spirit-gear gir +Hit etcetc).

 

Får sikkert en del mer info i "morgen" da patchen kommer.

 

Druid (Har 80 Druid også) virker ikke så utrolig forandret egentlig.

Lenke til kommentar

Synnes combo-points/power-greia bare er forvirrende.

Hvert 3 sek kommer det en kembo-power-lyd og et utvalg av spells highlighter og man føler at man må bruke dem når de er free mana-cost ol.

Så funkter spellene bedre med flere poeng man har så man venter litt med å bruke dem så kampens første 10 sec på en vanlig mob er bare ræva.

D-storm uten poeng gjør ca 900 på min lvl 80.

 

Klarer nesten ikke drepe en mob, puller jeg 2 er jeg død.

Lenke til kommentar

Var veldig merkelig og spille som ret etter patchen må jeg si men etter noen dager nå i HC's så blir det mer og mer morro. DPS messig er det ikke noe store greier ennå men må tenke mye mer en tidligere.

 

Som Blizz sa, ret paladins was a broken class i wotlk.

 

Ikke dps messig så mye kanskje men spille messig, her har det blitt mye bedre synes jeg. Bare og bli vant med dette regner jeg med.

 

Noen flere JP så blir det mer tanking gear også, skal bli morro og teste det også snart.

Lenke til kommentar

Synes Retribution er utrolig gøy nå. Funker som bare det, gjør bra dps, og krever litt mer planlegging enn før.

 

Skaffe seg 3 Holy Power, bruke Templar's Verdict på single target og Divine Storm på AoE.

Poppe Avenging Wrath+Zealotry er også utrolig morsomt. Crittet 31.7k med Templar's Verdict uten andre buffs enn Kings ^^

Lenke til kommentar

Hva synnes dere om holypala?

Holy light er den nye flash , så uten om det nye så blir selve healingen som før bare mye tregere casting.

 

(Er ikke i wow så husker ikke alle navn)

Jeg har satt opp healbot slik:

(Venstre) Holy Light ( Brukes hele tiden)

(Hjul-press) gratis heal som er bygget opp ( Brukes når den er ledig med 3 poeng)

(Ctrl- Hjul) Lay on Hands

(Høyre) Divine light ( brukes som holy light pre patch / heavy tankdamage)

(Ctrl-Høyre) Flash og light ( Krise / hele gruppa tar skade samtidig pr tick )

 

 

Light of dawn har jeg på actionbar da den er avhengig av hvor og hvordan jeg står.

 

 

Hvordan gjør dere det=?

Endret av War
Lenke til kommentar

Ting du gjør skaffer deg disse så kan du bruke de på dps/heal.

Koster ikke mana, bruker de poengene.

 

Andre klasser har hatt sånn i mange år.

Fler poeng du har når du bruker det , bedre blir effekten.

 

Jeg har det slik at når jeg kaster heal på target med Beacon of Light så får jeg 100% sikkert en holy power så jeg får fort bygget opp så jeg kan kaste en god gratisheal.

 

 

En ting jeg ikke klarer å følge med på er alle ting man får som procker.

Jeg kaster en heal så kommer det 4-5-6-7 buffs opp som varer i 3-4-5-6 sec og da er for eks holy shock 0 cd eller neste holy light kjappere cast tid osv.

Klarer ikke sjekke de ikonene for hver heal så det får bare være en "passive" buff for min del.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...