Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har akkurat startet en paladin og levlet den til 14, og lurer på hvordan spiller dere paladin?

 

Hvilke spels/seals bruker dere når dere skal kille mobs?

 

Hvilke spels/seals bruker dere i instance?

 

 

 

 

-Takker for alle svar-

6021102[/snapback]

Seal of Righteousness til og begynne med og Seal of Command når en får det til å drepe mobs. Selvsagt bruke Exorcism på Undead mobs. Hammer of Justice, Judgement of Righteousness og Judgement of Command er også fint for å makse damage.

Bruk gjerne Blessing of Wisdom for å ikke gå tom for mana med en gang.

 

I instancer er det stort sett det samme. Bare buffe de andre spillerene også og ikke bruke for mye mana på damage, men spar til healing. Og når en virkelig begynner å komme opp i level og har lange boss fights er Seal of Wisdom og Judgement of Wisdom fin å bruke.

 

Siden du er ny til paladin så finner du kanskje ikke Judgement of ...... eller ikke vet hva det er. Kort fortalt er det den effekten som kommer når du aktiverer et Seal på deg selv og bruker en spell kalt Judgement. ;)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Kille mobs:

Judger med Crusader og slår med Seal of Command. (Du kan bruke Seal of Righteousness frem til du får SoC)

Av auras burde du kanskje bruke Devotion Aura for ekstra armor.

 

Instances:

Judger med Seal of Light (lvl30) og bruk en rask 1h+shield og ha Crusader på deg.

Du kan egentlig bruke samme greiene som når du grinder/quester også.

 

Når du får Seal of Command burde du judge den så ofte som mulig. Dette gjør mer damage. Er selvfølgelig ikke så veldig mana effektivt, men en eller to ganger i løpet av en kamp er nok.

 

Håper dette hjalp litt. Hvis det er mer du lurer på kan du sikkert legge meg til på msn eller noe. Hyggelig å snakke med andre paladins:)

Lenke til kommentar

Hei, dere har sikkert sett den forrige post angående hvordan spille paladin. Føler meg nå et par hakk bedre men lurer på hvordan jeg skal sette opp spels, så jeg lurer på om dere som har litt erfaring kan poste screenshot så jeg kan se hvordan dere har lagt opp spelsa deres

 

 

 

 

-På forhånd takk-

Lenke til kommentar

Jeg har:

 

1- Hammer of Justice

2- Cleanse

3- Flash of Light Rang 3

4- Flash of Light Rang 6

5- Holy Light Rang 8

6- Holy Light Rang 5

 

Kan se om jeg kan poste et screenshot senere om jeg husker på det :hmm:

 

Husket det :D

post-80866-1146601943_thumb.jpg

Endret av Phyx
Lenke til kommentar

Jeg har en level 58 paladin som jeg nettopp migrerte fra Daggerspine til Kazzak... Vært level 58 lenge, siden paladin er veldig kjedelig i høy level =/

 

En av grunnene er at jeg hele tiden må buffe folk... og det er kjedelig :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...