Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Kor kom alle desse elitistane ifra?

Doke har faktisk prestert å krangle over ordet defcap på 2 sider, der alle er enige i funksjonen, men doke krangler over semantikk?

For å sei det sånn, alle nybegynnere skjønner at defense er en bra stat etter 540 no iallefall. Let it go. Har vel fuck all og sei come cata anyway.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært så lett hadde vi ikke krangla. problemet er nettopp at veldig mange (på serveren min hvertfall) tror at defence "capper" og er bortkastet over 540, folk bruker dps gear i ICC og sånn fordi det er mer stamina, og defensen er alikevel "søppel" etter 540.

Derfor syns jeg det er dumt å kalle det en cap, siden det fører til mye missforståelser.

Lenke til kommentar

Hadde det vært så lett hadde vi ikke krangla. problemet er nettopp at veldig mange (på serveren min hvertfall) tror at defence "capper" og er bortkastet over 540, folk bruker dps gear i ICC og sånn fordi det er mer stamina, og defensen er alikevel "søppel" etter 540.

Derfor syns jeg det er dumt å kalle det en cap, siden det fører til mye missforståelser.

Vell, Deffcap er ikke noe problem lenger, man kan enchante BARE stanima og gemme BARE stanima, og likevell har 570 i defence. Selv med 2 stanima trinkets.

Lenke til kommentar

En blir crit-immune ved 540. cap.

Avoidance stats kommer i tillegg til meir def du har etter det. Det endrer vel likevel ikkje at du blei crit-immune ved 540? Du blir ikkje _meir_ crit-immune av å ha 555 def.

(Så er det vel berre å vente i spenning på å bli satt på plass).

Lenke til kommentar

Lite spørsmål til Valithria healing. Har fått henne ned (eller strengt tatt opp) en gang (ICC10) i vårt laid-back guild, men i går slet vi skikkelig. Har GS litt over 5k og jeg klarer å nærme meg 15k HPS, men kom ikke helt i mål..

Uansett.. er det ok healing eller burde jeg klare å få ut enda mer?

Lenke til kommentar

Tips til healing på dragedama er å beacone hun og heale seg selv. Gitt at du har glyph of holy light. Da vil hun få både splashen fra HL healen pluss Beacon healen. Vet ikke om hun får 5% ekstra for divinity på deg selv også. I tillegg bør du få en guardian spirit på hun når du popper vinger. Og for all del, ikke mist stacken din.

Lenke til kommentar

Hvordan healer du? Beacon på boss og healer raid?

Går du inn i portalene og hvor høy stack får du? Beholder du stacken til neste portal eller mister du den?

Jepp, beacon på boss og healer raid (og spamhealer meg selv stående i nærheten av boss når det ikke fins targets som må ha healing). Går inn i annenhvert portal (alternerer med annen healer), og kommer vel ofte opp til 7 stacks... men noen ganger kanskje bare 5 eller 6 og noen ganger 8 (noen ganger er de litt ugne og de "glir" litt til siden for meg).

Og med annenhver portal mister jeg vel stacks, tenker jeg.

Har andre paladiner noen HPS for den fighten? Min recount sier som nevnt opp mot 15k HPS, og med et healing % på Valithria rundt 85-86....

Lenke til kommentar

Tips til healing på dragedama er å beacone hun og heale seg selv. Gitt at du har glyph of holy light. Da vil hun få både splashen fra HL healen pluss Beacon healen. Vet ikke om hun får 5% ekstra for divinity på deg selv også. I tillegg bør du få en guardian spirit på hun når du popper vinger. Og for all del, ikke mist stacken din.

Takk for tips på guardian spirit...

Og for ikke å miste stacks må jeg vel i hvert portal.. de forsvinner vel etter 35 sekunder? Har som sagt alternert med en annen Holy Paladin, med en raid-healer som holder seg utenfor....

Lenke til kommentar

Der har du jo problemet. Dere bytter på å stikke inn i portalene, så stacken deres dropper. Hvordan noen kunne tro dette er en god ide skjønner jeg ikke.. Enten tar dere begge alle portalene, eller så tar en av dere hver portal mens den andre blir oppe hele tiden. Det sier jo seg selv at en person som tar hver portal og har 40 stacks gjør MYE mer healing enn 2 personer som tar annenhver portal og aldri får mer enn 5-8 stacks..

Også er det jo såppass lett å soloheale oppe uansett, så tenk deg 2 holy palas med 30-40 stacks i forhold til de lusne 5-8 dere har nå.

Lenke til kommentar

Jepp, vi gjorde det i går... vi var 3 paladin healers og vi prøvde noen kombinasjoner, og til slutt ble det til at jeg gjorde raidhealing mens de 2 andre tok hvert portal hver gang og da gikk det bra. De 2 andre paladinene fikk ikke helt til raid-healingen så vi mistet folk 2-3 minutter ut i kampen.

Klarte for øvrig å holde raid oppe samtidig som jeg healet boss for 1.5 mill HP med en HPS på mellom 8.5 og 9K. Syns det var ganske bra :)

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål.. har hatt en holy/ret build for healing, men leser en del steder at holy/prot er bedre etterhvert som man kommer lengre inn i raiding (mer nytte av Divine Sacrifice/Divine Guardian).

Uansett, veldig konkret: Kan noen bekrefte/avkrefte at Sanctity of Battle også øker healing crit chance? Mener jeg fikk det bekreftet fra Blizzard en gang, men ser veldig få velge det så vil dobbeltsjekke.

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...