Prezek Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Def cap(!!!)<snip> Det finnes ingen cap!!! Defense er fortsatt den beste avoidance-staten over crit-"immunity" med mindre du har heavy DR på dodge eller parry. såvidt jeg husker så tror jeg det skal være en defense rating cap hvor du ikke får mere Avoidance av defense. (husker at Guild lederen sa noe om det for et par uker siden) Endret 26. april 2010 av prez Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 såvidt jeg husker så tror jeg det skal være en defense rating cap hvor du ikke får mere Avoidance av defense. (husker at Guild lederen sa noe om det for et par uker siden) Joda, men du klarer nok aldri å nå den med current gear .... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Men det er desverre veldig mange som tror det. Utrolig mange som tror defense er bortkasta etter at du har nådd "cappen" for å være critimmune... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Finnes det ingen cap? Hvor får du det fra?(jeg har 584 def så ikke klag på meg sånn sett). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Finnes ikke noe defence cap, hadde det vært noe så hadde defence vært helt ubrukelig etter 540, noe det ikke er, du vil fortsatt få mer dodge/block/parry etter 540 så det ikke noe cap, heller et minimum defence stat får å være uncritable. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Def cap(!!!)<snip> Det finnes ingen cap!!! Defense er fortsatt den beste avoidance-staten over crit-"immunity" med mindre du har heavy DR på dodge eller parry. Det finnes en cap jo, i forhold til bosser osv. For mobs som er lvl 83 eliter (bosser), er "cappen" 540. Da kan ikke bossen critte. Og ja, etter 540, er det ønskelig med mer av andre stats - stamina, block, dodge, parry etc. Endret 26. april 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Defense capen er jo 540. Om dere her leker litt med ord og sånt endrer ikke faktum at minimumsgrensen er 540 og er det som menes med def cap av de aller fleste. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Nei. Problemet er at mange ser på det som en absolutt cap, og slutter å stacke defense etter å ha 540def. Mens sannheten egentlig er at defense fremdeles er den beste staten for avoidence selv etter at du er "cappet" Jeg har tilogmed sett folk som bytter ut tanke gear med dps gear, fordi de allerde er cappet, så da er ikke defense verdt noen ting, noe som er 100% feil =) "Note that defense continues to be a valuable stat past its "cap," unlike hit rating or expertise, because it still increases chances to dodge, block, parry and be missed." Fra wowwiki ;-) Endret 27. april 2010 av Orcuz Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det å bytte ut noe tankegear med dps gear er jo ganske vanlig hvis man skal grinde heroics o.l og legger man sammen miss, dodge og parry og deler det på def ratingen sin, får man omtrent akkurat samme tallet som om man gjør det samme med pure dodge og parry / rating, gir altså samme avoidance pr stat og blir påvirka av DR på akkurat samme måte. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Farme HC er en ting, men å gjøre det i raids fordi man tror defense er bortkasta er for dumt ;-) Men 10 defense gir deg stort sett alltid mere avoidence en 10 doge eller 10 parry. Eneste er hvis du av en eller annen grunn har myyye mer dodge enn parry (eller motsat) så kan det lønne seg å ta den staten du har minst av. Men i 90% av tilfellende så er def bedre en dodge/parry point for point. Endret 27. april 2010 av Orcuz Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 såvidt jeg husker så tror jeg det skal være en defense rating cap hvor du ikke får mere Avoidance av defense. (husker at Guild lederen sa noe om det for et par uker siden) Joda, men du klarer nok aldri å nå den med current gear .... neida jeg vet det (sa aldri at du kunne det heller ) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Defense capen er jo 540. Om dere her leker litt med ord og sånt endrer ikke faktum at minimumsgrensen er 540 og er det som menes med def cap av de aller fleste. Nei det er absolutt ikke sånn det er, fordi siden mange "kaller" det en cap så tror 50% (nummer tatt ut av luften) av tanks at defense er ubrukelig over 540 - og det er jo en ganske alvorlig misoppfattelse. - Hit cap er 263, så hit er ubrukelig over dette (for 2h melee) - Expertise cap er 26, så expertise er ubrukelig over dette ... - "Defense cap er 540 så defense ...." Ser du problemet? - Så bare slutt å si det først som sist - det finnes ingen cap. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jo, det finnes en cap, og cappen er 540. Cap brukes om minimun du må ha. I mange tilfeller er minimum også maximum, det er ikke tilfellet her, men cappen er fortsatt 540. At dere leker med ordene endrer ikke det. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Så vidt jeg har skjønt, så er en cap maksimum man KAN ha, ikke minimum man BØR ha. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jo, det finnes en cap, og cappen er 540. Cap brukes om minimun du må ha. I mange tilfeller er minimum også maximum, det er ikke tilfellet her, men cappen er fortsatt 540. At dere leker med ordene endrer ikke det. Det er ikke lek med ord, det er rett og slett feil. - Totalt feil bruk av et ord. Omtrent som å kalle et tomt glass for fullt. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jo, det finnes en cap, og cappen er 540. Cap brukes om minimun du må ha. I mange tilfeller er minimum også maximum, det er ikke tilfellet her, men cappen er fortsatt 540. At dere leker med ordene endrer ikke det. Det er ikke lek med ord, det er rett og slett feil. - Totalt feil bruk av et ord. Omtrent som å kalle et tomt glass for fullt. Ikke vær slik en pirkete kverulant. Du vet godt hva 95% av WoW spillerne bruker dette ordet til... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jo, det finnes en cap, og cappen er 540. Cap brukes om minimun du må ha. I mange tilfeller er minimum også maximum, det er ikke tilfellet her, men cappen er fortsatt 540. At dere leker med ordene endrer ikke det. Det er ikke lek med ord, det er rett og slett feil. - Totalt feil bruk av et ord. Omtrent som å kalle et tomt glass for fullt. Se hva som skjer om du spør hva defense cappen er i trade. Svaret du får er garantert 535/540. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke vær slik en pirkete kverulant. Du vet godt hva 95% av WoW spillerne bruker dette ordet til... Det er da ikke snakk om det, akkurat i denne saken er det litt alvordig å si at det er en cap .. Se hva som skjer om du spør hva defense cappen er i trade. Svaret du får er garantert 535/540. Men du får også alltid endel svar som sier at "det ikke er noen cap" ... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke vær slik en pirkete kverulant. Du vet godt hva 95% av WoW spillerne bruker dette ordet til... Det er da ikke snakk om det, akkurat i denne saken er det litt alvordig å si at det er en cap .. Se hva som skjer om du spør hva defense cappen er i trade. Svaret du får er garantert 535/540. Men du får også alltid endel svar som sier at "det ikke er noen cap" ... hvis du tror at det er flere som bruker cap på den måten så får jo det være din sak. Sist jeg så spørsmålet i traden kom det 5 svar instant. gjett hva alle 5 sa? Thats right, 540. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bare fordi en gjeng med fjols sier det betyr ikke at det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå