Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Alle har forskjellige meninger om hva som er gøyest å spille. Selv liker jeg forskjellige roller ettersom hva jeg er lei av, og hvordan humør jeg er i, så her funker paladin godt! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nevn en lvl 80 PvE Paladin som ikke ser omtrent sån ut. (Ja det er meg) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Aldri sett sånn paladin før ;S kan godt hende fordi jeg er horde. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg ser sånn ut. Synes ikke de ligner så veldig. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg sier ikke at det er alle som ser sån ut. Men det er tross alt startergear (triumph) for pala, så det er mange som går for det før de skal begynne å raide ICC etc. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Du sa nevn 1. Jeg nevnte 1 Edit: Det der ser da unektelig ut som conquest headen. Endret 16. februar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 He g0t pwnd Helt egentlig så ville bare han vise seg fram paladinen sin. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Viktig å være stolt av paladinen sin Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei, så jeg er en level 16 paladin nå.. og vil være DPS. Jeg har speccet 5 points i benediction.. også har jeg to igjen.. jeg vet ikke hvordan jeg bør specce for å få best mulig tree Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) He g0t pwnd Helt egentlig så ville bare han vise seg fram paladinen sin. hadde jeg bare ville vist frem paladinen min så ville jeg bare vist bildet dessuten så er det du som "got p0wnd"...jeg måtte lese i -0.5 km/t for å forstå hva du skrev. Endret 16. februar 2010 av xitto Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hei, så jeg er en level 16 paladin nå.. og vil være DPS. Jeg har speccet 5 points i benediction.. også har jeg to igjen.. jeg vet ikke hvordan jeg bør specce for å få best mulig tree Benediction? Enten er det Holy, Protection eller Retribution, og siden du er dps så er det retribution. Jeg vil anbefale å fylle opp Divine Strength i Protection treet. 5/5 gir deg +15% strength..og strength er absolutt når man er pala dps Edit: sorry for dobbel post Endret 16. februar 2010 av xitto Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Benediction er et av talentsa på Retribution treet da. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Benediction er et av talentsa på Retribution treet da. aaah lol...vel har ikke sett på talent treet på årevis, så husker ikke. Men jeg mener fortsatt at du bør putte et par poeng på Divine Strength for å få mer Strength Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 He g0t pwnd Helt egentlig så ville bare han vise seg fram paladinen sin. hadde jeg bare ville vist frem paladinen min så ville jeg bare vist bildet dessuten så er det du som "got p0wnd"...jeg måtte lese i -0.5 km/t for å forstå hva du skrev. dårlig comeback, try again later. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Aaaanyways. Har det seg slik at average GS for ICC er minst 5k? Jeg vet GS ikke akkurat betyr skill, men jeg mener det absolutt har en betydning. Og er det noen som gidder å linke et OK retri talent tree oppsett? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Gikk over dps gearet på pallyen i går. Var ganske artig å sjå ka i alle dager eg hadde sanka meg gjennom litt 5-mans og et par 10mans ICC sia den alltid er tonk. Visste seg at eg var i 44 expertise. Real pro's have 44 exp yo.. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Aaaanyways. Har det seg slik at average GS for ICC er minst 5k? Jeg vet GS ikke akkurat betyr skill, men jeg mener det absolutt har en betydning. Og er det noen som gidder å linke et OK retri talent tree oppsett? http://www.wowhead.com/?talent#sVZVMZVfrtbIuGdIfsu:oa0mc0 Retri tree for PVE. Jeg har aldri brukt GS så kan ikke si hva du trenger for ICC:p Men ligger vell rundt 5k-5,3k. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Etter jeg sluttet og raide som holy gick jeg over til og tanke litt innimellom, løpe gjennom HC's er ganske så morro innimellom. Men og heale er gørr... Retrib er morro men da har jeg en furry warrior som er 100 ggr mer artig. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg er ute etter en build som funker som leveling build og samtidig som healer build i instancer.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå