El Fantasma Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hehe. Den lille buffen DK`s fikk, gjør at DK tanks ikke lengere er rævva, de er nå bare elendig. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fortjent, ikke noe å diskutere her altså.Vel, ikke at det gjør meg så mye å miste et par tusen HP - men synes det er rart at Blizzard heller velger å nerfe paladins enn å buffe de tre andre tankeklassene (som helt klart trenger det). Blir litt feil måte å gjøre det på imo. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Enklere å nerfe 1 enn å buffe flere Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Paladins er fortsatt de beste tankene, de andre er bare litt mindre useless. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nå har jeg begynt med healing på palaen min, har skaffet Grid eller hva det heter, men forstår ikke så veldig mye av hva jeg burde ha ,og ikke ha osv. En pala healer som vet om noen andre bra addoner eller interfacer? Gjerne link bilde av en holy pala UI =D Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Skal du bruke Grid er Click addonen et must. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er den ikke. Jeg har brukt mouseover macros til healing siden TBC og har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, fant ikke Click addonen, men har mouseover marco på de fleste healing spellsa. Bare holder over på grin og trykker da. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Mouseover macros fungerer selvfølgelig også, jeg foretrekker clique. Er clique, ikke click som jeg først skrev. Du finner den på curse.com. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 min mening så er mouseover mye bedre, men smaken er som baken Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er det et minimum av sp/int man bør ha før man går og healer i de nye 5mans insts normal og heroic som anbefales? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har hatt med en healerpally med latterlig dårlig gear. Det var vel sånn akkurat han kom inn. Holder tanken nivået skal det gå rimelig greit. Noke tung aoe og heale igjennom for pallies, men igjen, holder gruppa nivået, og tanken aggro så er det egentlig berre å snurre film så fort som mulig. =) Dette var for øvrig HC. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 vil ikke si det er noe minimumskrav er ikke så hard å heale hc lenger siden de fleste er godt geara så bare kjør på med Hc's du Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei, har tenkt å starte en paladin.. men jeg er ikke sikker på om jeg skal gå holy,tank eller dps... er det noen som hjelpe meg litt her har spurt folk og de sier det er kjedlig å være en healer, og tank høres kjedlig ut også siden du skal bare ta imot alt dmg. Men hvordan er det med dps som pala? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg som er holy paladin synes det er gøy, men du må neste prøve litt selv. få ditt eget syn på det. er vel gøy med retri paladin også, har ikke vært så mye på den fronten selv, men folk som spiller det sier det er gøy. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hovedgrunnen er vel at healer er enkelt, spesielt som MT healer hvor du bare targer 1 target å trykker max2 knapper *flame ON* Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 setter beacon på MT og healer alle andre jeg engelt og greit bruker minst 3 knapper Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Personlig synes jeg tanking er det absolutt gøyeste som pala. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 healing blir jo kjedlig når du skal stå der og bare heale folk tanking så bare står du der og tar imot masse skade mens, dps er det du som gir alt skaden? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 uten healer ville alle død uten tank ville alle død, men dps kan man klare seg uten xD tar bare laaaang tid å drepe bosser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå