Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortjent, ikke noe å diskutere her altså.
Vel, ikke at det gjør meg så mye å miste et par tusen HP - men synes det er rart at Blizzard heller velger å nerfe paladins enn å buffe de tre andre tankeklassene (som helt klart trenger det). Blir litt feil måte å gjøre det på imo.
Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt med healing på palaen min, har skaffet Grid eller hva det heter, men forstår ikke så veldig mye av hva jeg burde ha ,og ikke ha osv. En pala healer som vet om noen andre bra addoner eller interfacer? Gjerne link bilde av en holy pala UI =D

Lenke til kommentar

Har hatt med en healerpally med latterlig dårlig gear. Det var vel sånn akkurat han kom inn. Holder tanken nivået skal det gå rimelig greit. Noke tung aoe og heale igjennom for pallies, men igjen, holder gruppa nivået, og tanken aggro så er det egentlig berre å snurre film så fort som mulig. =)

Dette var for øvrig HC.

Lenke til kommentar

Hei, har tenkt å starte en paladin.. men jeg er ikke sikker på om jeg skal gå holy,tank eller dps... er det noen som hjelpe meg litt her :p

har spurt folk og de sier det er kjedlig å være en healer, og tank høres kjedlig ut også siden du skal bare ta imot alt dmg. Men hvordan er det med dps som pala?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...