Colado Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Parry er egentlig ganske bra. Har rundt 33-34% dodge i raids og og med 44% block og kan komme opp i 27% parry med Bladeward er det proft. Kan også proppe noen trinkets og får nesten 50k armor buffa for 20 sec. Kan være handy. Hvilke items bør jeg umiddelbart kasta på dynga og replace? Er talentene mine like ville som jeg mistenker? Ser du har en del 200 items. De kan lett byttes ut med noe emblems farming. Før patchen, hadde jeg selv ræva gear. Etter fem dager hadde jeg ICC10 på easy tanking. Bare farme 245 helm, shoulders, kjøpe braces og cheast 245 og resten 232. Rundt 3-4 repruns har du første ringen også. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ops. Er det nå jeg skal innrømme at jeg har brukt HOTR ganske lite? Jeg er derimot flink til å spamme concecrate. Så skal det sies at jeg knapt har tanka siden jeg var prot i to uker i TBC for moro skyld. Begynte i gjen i forrige uke! Skal kikke litt på tips, se om mer HOTR spam og mye mindre conc hjelper på agroen min. Føler jeg trenger den SA talentet inntil jeg lærer meg å styre manaen min bedre. Er ikke tøff nok til å dra flere grupper på en gang, føler meg veldig dårlig geara etter å ha healet paladins med snart dobbelte av mine stats. Hadde en venn som sa i TBC at pala tanks burde styre unna parry/dodge og gå for block for alle penga fordi vi "vil" bli slått på og "vil" ta litt skade for å tanke bra, men nå er vi venner med dodge igjen. Greit å vite. Skjønner at du føler at du trenger 2 poeng i SA hvis du spammer Consecrate, men som sagt det er unødvendig ved god bruk av Hotr. Lær deg å bruke Hotr så ofte du kan og en Consecrate i starten + divine plea så skal du se at du har mye mana og du kan da vurdere å fjerne et talent poeng i SA. Consecrate gir ingen "snap" aggro så mobs vil sitte limt til deg ved god bruk av Hotr. Edit: Jeg glemte å nevne Shield of the Righteous som er et meget godt single target angrep for å holde aggro. Bruk den på main target og bosser. Når main target er nede på 10% liv så bytt over til neste target. Endret 5. januar 2010 av Døgnvill Lenke til kommentar
Ravadin Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm. Brukte den macroen nå.. /run ChatFrame1:AddMessage(format("Unhittable at 102.4%% - you have %.2f%%", GetDodgeChance() + GetBlockChance() + GetParryChance() + 5 + 1/(0.0625 + 0.956/(GetCombatRating(CR_DEFENSE_SKILL)/4.91850*0.04)))) Må si den er veldig fin for en som er litt ustø i tanking theorycrafting:P Resultatet er 96,55%. Så ikke så altfor bra. Men har fått meg tre nye items i dag! Og agroen sitter bedre med spam av HOTR og mindre Conc spam gir mere mana. Takk for tipsene, skal følge med om her kommer flere. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lagde meg en tankspec med SoC i går som offspec, for å prøve ut på ICC trash. Det er ganske sykt:p Agro på absolutt alle mobsa alene og gjorde 7k dps. Er også ekstremt bra å bruke i heroics! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er best og kjøre? Ds>Cs> osv osv? Sliter litt med DPS i raids. Thx. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er best og kjøre?Ds>Cs> osv osv? Sliter litt med DPS i raids. Thx. Priotert rekkefølge: Hammer of Wrath > Crusader Strike > Judgement > Divine Storm > Exorcism (når det er undead eller demon) > Consecration > Exorcism (non-undead eller demon) > Holy Wrath Du har vell sikkert 2 deler av tier 9, og da blir det grunner av setbonusen: Judgement > Crusader Strike > Hammer of Wrath > Divine Storm > Exorcism (Når det er undead eller demon) > Consecration > Exorcism (non-undead eller demon) > Holy Wrath DPS på fleretargets så går Divine Storm og Consecration som pri 1 & 2 Lenke til kommentar
valdino Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er best og kjøre?Ds>Cs> osv osv? Sliter litt med DPS i raids. Thx. Slutt og være damagedealer. og begynn med holy/prot som meg. Mens retridinene i guildet står uten og få komme i raid. så er jeg altid med. litt i det at jeg har bra gear men også det at jeg har både tank og healer. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...l&n=Valdino Og btw folkens, dette gjelder alle dere som healer med paladins. Slutt med Pure int gems i alle slots. det er ikke lenger det ultimate for healing. brukte 3000 gull på og teste ut med litt forskjelig. kom fram til. Røde gems. --> 12SP og 10 INT. Gule. --> 20 int Blåe. --> 10 in og 5 Mp5 det lønner seg faktisk og gjøre det slik i og med at du får med socket bonus som faktisk er litt. Som dere sikkert kan se så er ikke jeg den værste gearede paladinen. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vist han raider i en guild så vil jeg tro det heller er bedre å vere prot/retri. Vil ikke tro det er så mange som gidder å bruke plassen på en ekstra healer vist flere tanks ikke er nødvendig på bossen. Heller bedre med en dps til etter mine meninger. Har aldri opplevd at de paladinene som er retri ikke får komme med i raid:o Vi pleier å ha 1 eller 2 som er retri. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vist han raider i en guild så vil jeg tro det heller er bedre å vere prot/retri. Vil ikke tro det er så mange som gidder å bruke plassen på en ekstra healer vist flere tanks ikke er nødvendig på bossen. Heller bedre med en dps til etter mine meninger. +1 Stortsett mye mer usefull med en ekstra dps istedet for healer på de figthene man ikke trenger mer enn en eller to tanks. Driver selv å samle litt retri gear atm, med håp om å kanskje begynne å raide som palatonk etterhvert. Lenke til kommentar
valdino Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vist han raider i en guild så vil jeg tro det heller er bedre å vere prot/retri. Vil ikke tro det er så mange som gidder å bruke plassen på en ekstra healer vist flere tanks ikke er nødvendig på bossen. Heller bedre med en dps til etter mine meninger. Har aldri opplevd at de paladinene som er retri ikke får komme med i raid:o Vi pleier å ha 1 eller 2 som er retri. vi har 5 aktive retridiner i guilden. og de har alle sammen 80% attendens ++ Selvfølgelig må han se på hva guilden hans trenger, men vist han ikke har noe guild og bare pugger. så definitivt holy/prot. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vist han raider i en guild så vil jeg tro det heller er bedre å vere prot/retri. Vil ikke tro det er så mange som gidder å bruke plassen på en ekstra healer vist flere tanks ikke er nødvendig på bossen. Heller bedre med en dps til etter mine meninger. Har aldri opplevd at de paladinene som er retri ikke får komme med i raid:o Vi pleier å ha 1 eller 2 som er retri. vi har 5 aktive retridiner i guilden. og de har alle sammen 80% attendens ++ Selvfølgelig må han se på hva guilden hans trenger, men vist han ikke har noe guild og bare pugger. så definitivt holy/prot. Ja da er jeg enig:) Er aldri retri utenom vist det trengst i raids, fordi det faktisk tar 10 min å komme inn i heroics, og mye vanskligere å komme inn i pugs som det. Som healer eller tank skjer jo det med en gang. Alltid irriterende når jeg skal prøve meg litt som retri i random heroic. Venter 10 min, kommer inn og det er en tank med 23k hp og nettopp dinga 80, eller en tank som ikke har anelse om hva han driver med. Så da ender det alltid opp med at jeg tanker i stedenfor Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (...) Og btw folkens, dette gjelder alle dere som healer med paladins. Slutt med Pure int gems i alle slots. det er ikke lenger det ultimate for healing. brukte 3000 gull på og teste ut med litt forskjelig. kom fram til. Røde gems. --> 12SP og 10 INT. Gule. --> 20 int Blåe. --> 10 in og 5 Mp5 det lønner seg faktisk og gjøre det slik i og med at du får med socket bonus som faktisk er litt. Som dere sikkert kan se så er ikke jeg den værste gearede paladinen. Kommer helt ann på socket bonusen og da, synes ikke det er verd å gemme rød/blå gems for +6 haste. Om man så gemmer 2x 10 int og noe annet ligger man 20 int bak hva man får med 2x 20 int gems. I de aller fleste tilfeller synes jeg ikke socket bonusen er nok til å gi opp det man får tilbake av int både med tanke på mana pool og effekten av divine plea. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du noen faktiske BEVISER på at Int-stacking ikke er det optimale lenger? Jeg skummet EJ veldig raskt men fant ingenting der som anntyder at int-tidene er forbi. Om du regemmet å testet i et raid så har du nok bare vært offer for RNG. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Og btw folkens, dette gjelder alle dere som healer med paladins. Slutt med Pure int gems i alle slots. det er ikke lenger det ultimate for healing. brukte 3000 gull på og teste ut med litt forskjelig. kom fram til.Røde gems. --> 12SP og 10 INT. Gule. --> 20 int Blåe. --> 10 in og 5 Mp5 det lønner seg faktisk og gjøre det slik i og med at du får med socket bonus som faktisk er litt. Som dere sikkert kan se så er ikke jeg den værste gearede paladinen. Det der er bare bullshit fra ende til annen. Tror du at fordi du testet pittelitt så overstyrer det alle timene brukt på å regne seg fram den ultimate måten å geare holy paladins på? Bullshit. Om du skal komme med slike krav, kan du i det minste forklare HVORFOR det er slik. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 "Som dere sikkert kan se så er ikke jeg den værste gearede paladinen" Tolker jeg riktig hvis det er hans argument for at vi/dere skal høre på han? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Der mistet han all troverdighet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Både óg. Hadde han hatt rævva gear hadde jeg ikke orket å høre på ham, men å si at han mistet all troverdigheten blir også feil. da gearet hans også er et bilde på at det funker for ham med det gearet i det contentet. Men uansett gear og skills så spiller det nok ingen rolle fra og til hvordan man gemmer til ICC(H) kommer ut da alt content burde være lett overkommelig med det gearet som er mulig å få tak i, selv fra emblems. Ga selv opp palaen min for ikke så lenge siden da jeg egentlig følte meg som en jævlig dårlig Resto Druid så har lite å fare med i denne diskusjonen. Når jeg spilte likte jeg dog Haste gems opp til softcap (ved mangel) så Intellect etter det. Kuldesjokk: Kanskje litt ekstra artig at det er nettopp du som tar den. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har mistet litt motivasjon ang. palaen min som jeg håpet jeg kunne gjenvinne Hvorfor vil man spille palahealer i pvp? Føler at pala er så mye mer utsatt for interupts enn alle andre healers, og at survivalen er rævva bortsett fra bubble. Sammenligna med andre healers "på papiret" ender jeg opp med at alle andre har mer instants og generelt fler healing spells, mens pala er svak for interrupts. Er pala i pvp fakecasting hele tida, eller hva er greia? Mye mulig det er heavy l2p issue hos meg (mest sannsynlig ettersom jeg aldri har spilt pvp healer i det hele tatt), noen som har noen tips? Eller er det egentlig bare å rolle hva som helst annet av healer og være bedre enn pala? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Må fakecaste en god del ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå